Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zeg

    senior tag

    válasz strife #5 üzenetére

    Rendszeres használat során derül ki, mennyire jó biznisz volt.
    Sz@r dolog lerobbanni az osztrákoknál és alkatrész meg bontó után rohangálni vasárnap éjjel a zuhogó esőben. Igaz, tizensok éves kocsiba 60 ezresért motort kap az ember, persze b@szhtatja a hajtó ha lerobban 40 fokban valahol kint a halálf@szán. Ha a 'luxust' nézzük csak egy bontott ótvaros megbízhatatlan klímakompresszor is 30-40 ezres, ha meg újat akar az ember, 120-nál kezdődik, szerencsés esetben.
    Az még rosszabb a régi autóknál, ha a benzinkútnál fizetni kell, gatyája rámegy az embernek ha városban gyakran tapossa, vagy pályázik.
    Én már az 6.5-es városi fogyasztásnál is szívom a fogam(benzines)
    Nekem egy tíz éves autóm van, mindig eredeti, gyári alkatrészeket kapott(semmi bontós szutyok), castrol olajjal és shell vpowerrel van hajtva mióta megvettem, de amikor múlt héten Pesten délután a csúcsforgalomban leállt pár henger, legszívesebben felgyújtottam majd a Dunába löktem volna. Kiderült hogy az EGR szelep tömődöt és szorult be a mocsoktól, és még szerencse hogy némi pihentetés után annyira rendbejött hogy 150kilométert vissza tudtam pályázni a szerelőmhöz. Pár ezres volt a takarítás, a méreg és a bosszúság viszont megfizethetetlen.

    3dfx cuccokat keresek megvételre

Új hozzászólás Aktív témák