- Aliexpress tapasztalatok
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee86
tag
Nekem Digi 1 gigás van, akciósan 1500 Ft, telefonnal és stickel is megy, a telenor hálózatát használja, nincs tulfizetés, nincs hüségnyilatkozat csak korlátozás.
-
easy...rider
őstag
Jó a cikk! Ebből is látszik hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni! Csak a kisembernek nem!
-
tildy
nagyúr
Most vettem a djuicenal 100 megás netet 500ért, a klikk csomag meg amelyik nem szamlaz tul , szinten 100 megaval 990ert van emlékeim szerint.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
addikt
Erre csak annyit tudok mondani, hogy ha A felhasználó szeretné "ahogy értem" használni a készülékét, nem azzal foglalkozni, hogyan kerülgesse a csapdákat. , akkor ne a havi előfizetésen spóroljon, hanem vegyen egy valamilyen net csomagot az előfizetéséhez/okostelefonjához (vagy olyan díjcsomagot válasszon, ami ezt is tartalmaz)! Egy sör vendéglői árától már elérhető a dolog...
Jó szerencsét!
-
osztraksajt
őstag
válasz ForRedGlory #157 üzenetére
Majd ha az NMHH olyan határozatot hoz hogy fizessenek vissza valamit az átvert ügyfeleknek akkor majd nézem őket valamibe, addig meg csak az állam/saját zsebüket hízlalják. Persze el lehet magyarázni hogy visszatartó erő meg egyebek, de amit lehúztak az emberektől jogtalanul azt az emberek nem kapják vissza, viszont addig nem jogorvoslat csak egy indok a pénzbeszedésre.
-
ForRedGlory
félisten
válasz osztraksajt #158 üzenetére
Mi a jogtalan* abban, hogy egy havidíjmentes szolgáltatást használ az ügyfél, aminek magas a forgalmi ára? Lefogadom hogy az ügyfelek 99%-a egyszer sem olvasta el a díjszabást sem -.-
Bezzeg amikor gond van, egyből jön a "mocskos szolgáltatók" szöveggel. Amúgy nem vizsgálható (nem is lehet...) hogy ki és hogy használta a Net Startot, márpedig ha van forgalom, az nem lehúzás, hanem igénybe vett valamit, amit max nem akart, de az okostelefonja "elintézte" neki. Az meg hogy nem tudott róla, évek óta aktív a szolgáltatás az ügyfeleknek,csak eddig nem volt gond, hiszen nem volt olyan telefon, ami szó nélkül netezgetett. Esetleg az ügyfelek ebben az esetben a telefon gyártóját és a guglinál reklamálhatnának, hogy de ilyen köcsög operációs rendszert és telefont hogy lehet írni...?* jogtalan... gondolom nem véletlenül nem hoz ilywen határozatot az NMHH... ha jogtalan lenne, akkor már rég lenne ilyen határozat. Sántít amit írsz...
[ Szerkesztve ]
-
osztraksajt
őstag
válasz ForRedGlory #159 üzenetére
Nem feltétlenül erre írtam, hanem pl az átverős SMS játékokra és tsai amikben büntetést szabtak ki.
De hogy a témával és a hozzáállásoddal kapcsolatban is kifejtsem a véleményem minden támadási cél nélkül csak érvelve:
Ezek a díjak tipikusan az a kategória ami arra lett kitalálva (illetve szándékosan úgy maradt a WAPos időkből hogy pontosak legyünk) hogy ha az ügyfél csak minimálisan is bármire elkezdi használni irreális és nem arányos anyagi megterhelés keletkezik. A jogszerűségét nem vitatom, de a jóérzésem viszont émelyeg az ilyenektől. Az én jóérzésemet sérti mikor ilyen árazással találkozom. Engem eddig semmilyen atrocitás nem ért mert első dolgom volt mindenféle net és egyebek kigyomlálása minden előfizetésünkről a megkötéskor. De az tényleg pofátlanság, hogy háromszor kellett rászólnom az ügyintézőre hogy vegye le róla az alap net csomagot mert nem fogom használni, főleg hogy a telefon szolgáltatói változatán a középső és a jobb oldali gomb megváltoztathatatlanul (a független változaton nem) egyből a netre visz ami már azóta nem is egyszer véletlenül megnyomódott a zsebemben. Nem jogtalan, csak gusztustalan. Szerintem.
De ha szerinted teljesen reális dolog hogy napi 1-2 mega nethasználat (T 13ft/10kb) mellett 50-80k-s számlák jöhettek ki, akkor felesleges is vitáznunk, mert olyan messze van a korrektségről alkotott fogalmunk hogy az nem közeledhet eléggé egymáshoz. A mostani 10000 forintos árlimit utáni árlépcső már egy ésszerűbb büntetés a figyelmetlenségért, de még ez is távol áll a reális árazástól, főleg hogy a 10000 forint kevesebb mint 8 mega adatforgalommal elérhető.
-
domerator
veterán
válasz ForRedGlory #159 üzenetére
Elvileg hajlandó lennél arra, hogy ezt (és a kettővel ezelőtti) postodat kinyomtatnák a pólódra, majd bevezetnének egy kellemes szobába 10-20 olyan emberkével, akik tízezreket fizettek az akaratukon és tudtukon kívül, értesítés, figyelmeztetés, tájékoztatás nélkül bekapcsolt netstart szolgáltatás miatt... mondjuk 2 óra hosszára?
Nagyon könnyű osztani a mondvacsinált érveket egy IP mögül...
"Amúgy nem vizsgálható (nem is lehet...) hogy ki és hogy használta a Net Startot, márpedig ha van forgalom, az nem lehúzás, hanem igénybe vett valamit, amit max nem akart, de az okostelefonja "elintézte" neki."
Ennek fényében SEMMILYEN érv nem áll meg a netstart, szolgáltató általi, önkényes aktiválása mellett.
"Esetleg az ügyfelek ebben az esetben a telefon gyártóját és a guglinál reklamálhatnának, hogy de ilyen köcsög operációs rendszert és telefont hogy lehet írni...?"
A bibi az barátom, hogy a telefont a szolgáltató adta el az ügyfélnek, az a szolgáltató, aki tisztában van a telefon működésével, a köcsög oprendszerrel és ennek tudatában, valamint erőfölénye és egyharmad monopolhelyzete miatt szándékosan aktiválta/aktiválja a netstartot, valamint szándékosan teremt olyan technikai feltételeket, hogy az ügyfél ne legyen képes a pontos adatforgalmát mérni. Ez van kedves ForRedGlory és mindenki, aki hasonlóan agresszív, lekezelő véleményen van, mint te.
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
ForRedGlory
félisten
válasz domerator #161 üzenetére
Sajnálom, hogy nem tetszik a véleményem, de ettől még ül... kissé nagyobb rálátásom van erre, erre mérget vehetsz...
Zárjuk le ezzel: 2011.09. hóig ez mindenki számára biztosított alapszolgáltatás volt, ugyanúgy mint az SMS, hangposta... a többi sallang... az hogy drágább...? ennyi... mindenki olvassa el mit ír alá és mit tartalmaz a csomagja... akkor nem lesz sírás utána, és nem lesz meglepetés...
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz osztraksajt #160 üzenetére
Eddig a Net Startról beszéltünk. Átverős SMS meg megint másik műfaj... persze ezért is a szolgáltatók a hibásak, hogy kiszámlázzák egy harmadik feles szolgáltató adatai alapján.
Viszont van az a fajta kategóriás ember (a leleményes...) akinek bőven megéri Net Start mellett 10k-t kifizetni, mivel itt van egy kiskapu, de erre nem adok tippet. Kiváncsi leszek, rájön-e valaki erre
Korrektségbe ne menjünk bele. Egyesek szerint sok a 20 Ft-os percdíj is, mert nyugaton 5 Ft, drága az ájfón, mert nyugaton ingyen adják a telefonhoz, stb. Soha se lesz minden tökéletes az ügyfeleknek, mert azt hiszik, rájuk van szabva a portfólió, miközben rohadtul nem, csak választhatnak maguknak csomagot, ami nekik leginkább megfelel.
Ha meg kérdés van, ne ezt offoljuk, ide írhatsz/irhattok
Ja de csak T-Mobile ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
Arthuro_Adam
őstag
Szerintem itthon az is nagyon szomorú, hogy az előfizetéses tarifák nem jobbak a feltöltősöknél, sőt...
-
domerator
veterán
válasz ForRedGlory #162 üzenetére
Mivel érdemi válasz nem hangzott el a részedről, csupán a végtelenségig ismételgetett "szerződéselolvasás" mögé bújás, ami ebben a témában (akármennyire nem tetszenek a tények) nem állja meg a helyét részetekről, így én is lezárom a vitát érdemi partner hiányában. (erre meg nekem van nagyobb rálátásom, fogadd el)
Hovatovább az általad belinkelt topicból nyilvánvaló, hogy a hellokittyszínű szolgáltató kötelékébe tartozol, ennélfogva kénytelen vagyok megjegyezni - hangsúlyozva, hogy a topicba beírt postjaidra alapozom, nem pedig holmi légbőlkapott személyeskedés a szándékom - hogy a szolgáltatód joggal lehet büszke jópár dologra, de az általad megvalósított ügyfélkezelési kommunikáció hangvételére biztosan nem.
"Korrektségbe ne menjünk bele"
Persze hogy ne... mindegy, az a lényeg, hogy neked (és a szolgáltatódnak) így tuti a világ, embereknek látszó tárgyakkal...
[ Szerkesztve ]
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
Landsmann
addikt
Na, azért a szolgáltató akármilyen hitelesített számlázásában én nem nagyon hiszek. Nekem bizonyítottak nem egy alkalommal. Mikor még használtam a Mobilemail szolgáltatást, igen sokszor előfordult, hogy pár száz bájtnyi adatforgalmat kiszámláztak a startttal. Tudni kell, a MObilemail levelezésre 100 mb adatforgalomig nem számláz a havi díjon kívül. Namármost, nekem számláztak nem egyszer. Reklamáltam, jóvá írták azt a majd száz Forintot, de a következő hónapban újra voltak ilyen tételek. A végén aztán meguntam és lemondtam az egész vackot, ha már nem képesek normálisan számlázni. Természetesen az ügyfélszolga jött azzal, hogy bizonyára véletlenül, vagy valamiylen alkalmazás a tudtomon kívül ment fel a netre. Mondom ez kizárt. Egyrészt a horror árú start miatt egyáltalán nem használom a szolgáltatást, másrészt alkalmazások sem mászkálnak, mert mindegyik rákérdez, hogy kienegedem-e a netre. De a döntő az volt, hogy igen sokszor ugyanabban a másodpercben volt a hívásrészletezőben Online és Mobilemail APN-el az adatforgalom, ami ugye fizikailag is lehetetlen.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
ForRedGlory
félisten
válasz domerator #165 üzenetére
Pedig rohadt egyszerű. Van egy szerződés, van több mellékelte... hogy is mondják? A törvény nem ismerete nem mentesít a felelősség alól. Hidd el értem amit mondasz, csak ugye az ügyfelek azt hiszik, hogy CSAK a szolgáltató(k)nak vannak kötelezettségeik, nagyon egyoldalúan látják a sztorit. Olyanokat tudnék mesélni, hogy lepadlózna mindenki garantáltan, de nem fogom megszegni a titoktartási kötelezettségem. Ezt úgyis csak az értheti/tudhatja, aki ilyen cégnél dolgozik, és nem feltétlen a telefon mögött...
Amúgy nem egészen értem ezt az ügyfélkezelési kommunikációs részed, ezt máshogy nem lehet leírni... kertelni meg ámítani senkit nem fogok, mert nem lehet és értelmetlen. Plusz ha nem olyat mondok, ami tetszik, már egyből ellenségeskedésnek veszed fel. Te dolgod...
Na de akkor itt pont.
[ Szerkesztve ]
-
tildy
nagyúr
válasz Landsmann #166 üzenetére
Ugyanez történt velem is. Elutastottak azzal, hogy hitelestett a rendszerük. Később megkeresett egy Kiemelt ügyfél , és mondt aneki is volt hasonló, de neki jóváírtak.
Én azt vettem észre, hogy volt olyan, hogy próbált a telóa szerverükkel kommunikálni. Ha nem jött össze (nincs kapcsolat), akkor felszámolásra került a díj. Természetesen nem írták jóvá."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Landsmann
addikt
Igen, mikor nem jött össze a kapcsolat több percen keresztül sem, akkor volt a hívásrészletezőben. De volt olyna is, amikor mindkét APN-el ott volt, egyazon időben kiszámlázva is, meg nullázva is, mivel a Mobilemail forgalmat nem számlázzák. DE úgy voltam/vagyok vele, mint Lúdas Matyi Döbrögivel. Csak én nem háromszor hoztam be rajtuk a leszámlázott tételeket, hanem már nem is tudom hány ezerszer. Na ennyit a hitelesített számlázásukról. Használok egty szolgáltatást, amit nem számláznak ki. Így jártak.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
ForRedGlory
félisten
válasz Landsmann #169 üzenetére
Ezek a hibak nem a szamlazorendszer hibai, hanem beallitasi hibak. Nem ugyfeloldali beallitasi hibak termeszetesen, hanem emberek hibai akik rosszul allitottak ki. A szamlazorendszer az alapjan szamlaz, amit mondtak neki. Ha jol be van allitva nincs hiba. Termeszetesen ezesetben jovairjak a koltsegeid, de ezena szinten nyugodtan elhiheted hogy ritka a rendszerhiba. Ettol fuggetlenul van hiba, 99%-ban ugyintezoi.
tildy esete meg kisse mas... ha valaki kiemelt ugyfel, konnyebben kap jovairast meltanyossagbol. Persze ha jogos a panasz, nem a kiemeltseg donti el megkapja-e a jovairast, de ha van ket ugyanolyan eset es valaki megkapja, akkor az maximum meltanyossag lehet, jogos semmifelekeppen. Nagyon sok dolog kerul a merlegre ha meltanyossagrol van szo, rengeteg...
[ Szerkesztve ]
-
tildy
nagyúr
válasz ForRedGlory #170 üzenetére
Nagyon jól tudom, teszteltem már ilyen rendszert.
Szinte száz százalék bizonyossággal tudom, mivel több hónapon keresztül is megtörtént, hogy náluk volt a hiba, akkor számláztak, mikor nem sikerült kapcsolódni , normál esetben mobilemaillel nem (bizonyos időközönkénti emaillekérésre volt állítva a telefon, az összes kapcsolat kb csak 5-10 másodperces volt, és fellelhető volt rendszer a lekérdezésekben).
Összesen 4-5 ezret buktam rajta, pedig előtte elégedett ügyfél voltam.
Most, mikor hazaértem, pl az IVRjuk volt sz.r, fél órán át próbáltam megrendelni a 1741en a Klikket (korábban már volt, de lemondtam augusztusban, külföldön nem volt rá szükség) , a megrendelős menüpontra kattintva a djuiceos IVR kidobált a menüből. Telenoros IVR legalább bemondta , hogy a szolgáltatás nem megrendelhető nekem.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Moleman
addikt
válasz Arthuro_Adam #164 üzenetére
Dehogynem jobbak. Dominoról váltottam Like-ra, 2000 helyett 1500 a havi költésem, cserébe van mobilnetem, és 2-3× annyit telefonálok. És így sem tudom lebeszélni az 1500-at... Egyetlen hátránya, hogy a hálózaton kívüli hívásokat külön számlázzák.
-
Landsmann
addikt
válasz ForRedGlory #170 üzenetére
Nem hinném, hogy a számlázást humanoidok végeznék, akik a híváslistát bújva állítják ki a számlát. Vagy a számlázási rendszerük rossz, vagy az, ami a számlázó rendszernek küldi az adatot. Végülis mindegy, a lényeg, hogy olyat számláztak le, amit nem kellett volna. Nem volt pofám minden hónapban cigánykodni azokért a százegynéhány Forintokért. Már csak azért sem, mert a végén már teljesn átláthatatlan lett volna, hogy mit mikor írtak jóvá és még mi van függőben. Inkábbb lemondtam. Ha nem képesek normálisan számlázni, akkor inkább nem kell a szolgáltatás sem. Történetesen ha nem a Start lett volna megrendelve, hanem a Napijegy, akkor nem 100 Ft körüli összegek lettek volna a kifogásolt díjak, hanem 1500-2000 Ft. Nagylelkűen, a további jó kapcsolat érdekében jóváírták azt a 104 Ft-ot, de kitűnt a levelükből, hogy azért, mert nagyobb ráfordítás a reklamáció vizsgálata mint az a 104 Ft jóváírása. Tehát a fáradtságot sem vették, hogy megvizsgálják, mi a probléma, mert a számlázás nem lehet rossz. De mint tudjuk Murphy óta, ami elromolhat, az el is romlik. Velem ne jótékonykodjanak, hanem nézzék meg mi a hiba és korrigálják. Mivel ők így álltak hozzá, én meg úgy, hogy nem szóltam arról, hogy valami meg hiányzik a számláról. Mint látható, nem is egyedi eset volt. Az egyik ismerősömnek is feltűnően gyorsan fogyott az egyenlege. csak mivel ő kártyás, nem tudta hívásrészletezőn megnézni. Ahhoz meg már lusta volt, hogy reklamáljon, mert akkor adtak volna részletezést neki is.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
tildy
nagyúr
válasz Landsmann #173 üzenetére
Viszont humanoidok álltják be a megfelelő összeget, humanoidok programozzák le, hmanoidok tesztelik le , melyik esetben mennyit kell számlázni, stb. Szerintem erre értette.
ForRedGlory: Azért te sem tudsz mindent velünk kapcsolatban.Pl. azt, hogy jómagam az egyik mobilszolgáltatónál 2.5 évet dolgoztam, illetve teszteltem számlázási kéréseket is.
Nekem Start csomag volt , azaz bármikor , mikor felkapcsolódott , 12 Ft 10KBonként. Havonta 1000-1500Ft volt így. Megreklamáltam párszor, és rendszeresen az volt a reakció, hogy aszámlázási rendszerük hitelesített és nem látnak problémát. Kikértem azt is, hogy akkor adjék ki, hova próbált kapcsolódni a telefonom, melyik oldalra, ezt természetesen megtagadták.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nagyúr
Tartsuk tiszteletben egymást és nyugodt, nem sértő módon társalogjon mindenki. Akié ez az ing, az vegye fel.
Köszönöm
-
Moleman
addikt
válasz Arthuro_Adam #176 üzenetére
Ja, bocsánat, azt hittem általános tarifákról van szó, percdíjakról is.
-
ForRedGlory
félisten
Meg jo hogy megtagadtak, mivel ilyen adatokat nem gyujthet a szolgaltato. Senkinek semmi koze hogy ki hova akar felcsatlakozni. Ha meg ilyen adatot lathat is valaki a szolgaltatonal, az nem halando ember. Szoval normalis dolog hogy megtagadtak. Fura is lett volna ha adnak infot. Egyebkent meg ha tuti igazad van elmesz az NMHH-hoz es annak nem mondhat ellen egy szolgaltato sem... szamlazoendszernel en a T-Mobile-rol tudok csak nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ForRedGlory #179 üzenetére
Az NMHH egyébként is előszeretettel csap oda a szolgáltatóknak, ez tényleg jó módszer.
-
Arthuro_Adam
őstag
-
tildy
nagyúr
válasz ForRedGlory #179 üzenetére
Szerintem nezhet, de max rendőrségi kérésre adhat ki. Kulonben honnet tudna, hogy valojaban a mobilemailtt hasznaltam-e email lekeresre. ha mashova lepek fel, automatikusan szamlaz. Normal esetben ez nem is engedne mas szerverhez csatlakozni.
A lényeg , hogy nagyon sok adat megvan a szolgáltatónál , de nagyon komolyan és korrekten kezelik.Értsd biztnságosan.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
miaoumaoi
tag
Szerintem jó a start csomag, kell, csak alapból ki kellene az értékesített telefonokon kapcsolva lenni, mert sztem általában az emberek többségének meg sem fordul a fejében a net mint feature egy mobiltelefon esetében. És arra is mernék fogadni, hogy még aki tudná is hogy van ilyen azok között is lenne olyan akinek nem lenne rá szüksége, tehát aki majd a jövőben akar telefont venni és már tudni is fog róla hogy van, akkor sem akarja majd használni, mert csak telefonálásra akarja használni. De tényleg sztem az emberek többsége, a teló tudásának kb. 5%-át használja, a maradék 95%-ának a feléről meg azt sem tudja micsoda. Ezt nem pejoratív értelemben értem, csak egyszerűen sok embert nem érdekel, ugyanúgy, ahogy autóknál sem tudják, hogy mi micsoda, csak menjen, esetleg az újdonságokat észreveszik, pl. szervó légkondi, aminek örülnek, de a legtöbb featuret csak rásózzák az emberekre.
A másik dolog meg az árazás. Mivel a start csomagot tekinthetjük prepaid előfizetésnek(most tekintsünk el attól, hogy a csomagok is előrefizetősek, mert ott nem a használat után fizetünk, hanem előre kifizetjük, azt amit még esetleg nem is fogunk használni később, tehát használat nélkül is levonásra kerül az egyenlegből), ezért a hívásalapú szolgáltatások mértékéhez is igazíthatnák a díjakat. Tehát lehetne pl. 1Ft 100Kb és akkor mindenki szabadon dönthetne arról hogy melyik éri meg neki jobban. Mert pl. hívásoknál nincs meg ez az aránytalanság pl. előfizetésben 15Ft, kártyásan 35 pl. és még akkor is csak kb 1,3 szorosa a különbség, viszont sokan nem engedhetik meg maguknak a havi fix. kiadást, hanem azt választják, hogy lemondanak a plussz percekről.
Persze lehet, sőt gondolom ennek valami technikai akadálya is van, vagy üzleti megfontolásokból tedsznek így nem tudom, nem is érdekel, csak a start csomag-hoz szerettem volna kommentelni, hogy nekem tetszik az elv, csak a kivitelés rossz, ill. nevezhetjük kakukktojásnak. -
Cyberpunk
félisten
válasz miaoumaoi #183 üzenetére
Az árazásukkal van a legnagyobb probléma. Egy ismerősöm használta egyszer 4 MB-adatforgalomnál több mint 7k-val nyomta meg a számláját. Mi ez ha nem pofátlanság? Mondjuk ő volt a hülye, de egy értsd tudatlan vagy kevésbé tájékozódót embereket szépen megvezetik vele. Azt mondta még csak nem is említették neki az értékesítők, hogy van ilyen. Persze a szerződésben apró betűs részként szerepelt.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
arnyekxxx
veterán
válasz ForRedGlory #146 üzenetére
nem bántásból mondom, de a néma értő olvasás nem az erősséged.
egyébként
a szolgáltatás díja
(tehát a 1730-on, SMS-ben, WAP-on, interneten egyaránt) bruttó 56 Ft.érted ugye....
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
válasz ForRedGlory #179 üzenetére
mivel ilyen adatokat nem gyujthet a szolgaltato. Senkinek semmi koze hogy ki hova akar felcsatlakozni.
Érdekes, amikor anno a pannonnál a korlátlan wapról ledobtak egy halom embert akkor tudta a szolgáltató, hogy hova akartunk felcsatlakozni és milyen oldalakat értünk el...
-
-
tildy
nagyúr
válasz ForRedGlory #189 üzenetére
Igen, de ha pont ezzel van gond, akkor telefonszam tulajdonosanak a sajat maga altal hasznalt adatokat miert tilos kiadni? Ez kb olyan, mintha tilos lenne latnom , a tbmre mi lettt kerve, vagy mintha nem tudhatnam meg, hogy a rendor mire buntetettt meg... Belinkelhetem a reakciot, de en voltam hulyenek nezve.... Csak akkor azt nem ertem, hogy lehetett ugyanilyen gondja masnak is....
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
azbest
félisten
amikor hívásrészletezőt kértem a feltöltőkártyásról, akkor nyilatkoznom kellett arról, hogy mindenki aki használhatta a saját nevemen lévő sim és telefon készüléket, az hozzájárul ahhoz hogy meglássam kit hívott
a mobilnet témával kapcsolatban:
ahhoz képest, hogy a voda honlapján lezárt csomagként van a vitamax mellé kérhető 1G és 5G opció, ma sikerült aktiválnom az 5G-t az eddig használt 1G helyett. Biztos túl friss...
Az külön vicc, hogy a voda honlapján pár dolgot megnézve 30mega forgalmat generált, durvábban pörgeti mint a youtube.[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz ForRedGlory #179 üzenetére
NMHH-ról meg annyit, hogy T-nél külön foglalkoznak a "problémás" ügyfelekkel, általában küldenek egy sablonválaszt, amit van, amikor nem is kap meg az ügyfél, mert esetleg figyelmetlenségből el se küldték a tértivevényes levelet.
Azt jól írtad, hogy az egész portfolió profitorientált, csak belsőleg sok hülyeség is születik, mert elszúrták, amikről az ügyfél nem is tud, Az automatikusan aktivált Net Start csak hab volt a tortán. Ilyen pl. az is, hogy a Médiamániában az ügyfél által szándékosan inaktivált Mobil Tv díjcsomagváltáskor "automatikusan aktivizálódik"
Az is röhej, hogy az EHR-ben még mindig nincs hóközi hívástészletező, a Telemátrixban sem, pedig voltak, akik már tíz éve is foglakoztak ennek a fejlesztésével. -
Varszegig
veterán
Bocha: Jó cikk, de ki kéne egészíteni, hogy a telenornál bevezetésre kerül a startnál a napi 300 ft-os díj. Ami azt jelenti, hogy minden nap, amikor használod a net startot kiszámlázzák a 300 ft-ot, és ezért kapsz 1M forgalmat. Ha valaki ezt úgy használja, hogy minden nap csak ránéz, hogy jött-e emailje, és generál vele mondjuk max 1M forgalmat, akkor az 9000 ft/hó. Míg ha csak a táblázatot nézem, azaz 4,9/1 Mb, az csak 147 Ft lenne. Nem mind1.
Mellesleg a cikkben 4.9/100 Kb van, a telenor honlapján meg 4,9/1000 kb.[ Szerkesztve ]
-
csibor
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali notebookos kérdések órája
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Autós topik
- MG4 menetpróba
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...