Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz GodGamer5 #29 üzenetére

    Láttam én a GoldenEye-t (meg Perfect Darkot) abban az időben és nagyon nem tetszett a diavetítés már akkor sem - hiába volt amúgy jóféle a játék. Persze akkoriban az ember azért kevésbé válogatott, hiszen egyrészt jóóóval fiatalabb volt, sokkal kevesebb tapasztalattal, másrészt viszonyítási alap sem volt annyi/olyan minőségű (frame rate tekintetében, legalábbis).

    Engem valahogy nem tud kárpótolni a csillámló bumpmaplensflare hegy, ha két frame között le tudok főzni egy kávét. Még a DOOM-ot is kerámiatokos Pentium MMX alá cibáltuk, amint lehetett - nemhogy a 320x240-es VGAQuake-et. Aztán volt nagy üdvrivalgás - meg értetlenkedés, hogy hogy a bánatba tudtunk ezekkel eddig máshogy játszani. :DDD (Ma meg már azt a frame ratet röhögöd körbe, amit azok a Pentiumok tudtak magukból kipréselni.)

    Úgy prezentálod a dolgot, mintha a buttersmoothness egyáltalán nem képviselné egy kardinális részét a játékélménynek. Jó persze, pl. egy single player címnek / RPG-nek nem feltétlenül kell csakazértis 100+ fps (de az abszolút minimum stabil 60 azért legyen már meg, mert különben szomorú leszek), de amint online-ra vált a dolog, ne vergődjünk már két számjegyből álló értékekkel..

    Ha az "utóbbi évekbe" beletartozik az utóbbi ~20 év egésze is, akkor egyetértek.

    ------------------------------------------

    (#30) hombre[EU]: 333-ra? Ejnye, emlékeim szerint az nem volt tournament legal, csak 250-ig. : > Viszont akkor csodálom, hogy nem érted.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • arty

    veterán

    válasz GodGamer5 #46 üzenetére

    jahogy te a ps3 után nem érezted előrelépésnek a ps4-et?! (azt hittem az aktuális pécékhez viszonyítod)

    - tehát a ps4el nem nőtt a programozók mozgástere a ps3 után? nalássukcsak:
    - már a maga korában is elavult geforce7 után a ps4 radeonja nem volt előrelépés? ehez képest most ugyan ennek a radeonnak egy fejlesztett revíziója jön "csak" (éspersze, a "programozhatatlan" cell is ott volt, "deminek" ;) )
    - a 256mb dedikált vram után a unified 5.5gb az 22x előrelépés volt a mostani generációban - szerinted lesz az eddigi 5.5gb után a ps5-ben 128gb, hogy tartsuk az arányt? ;) (sávszélről ne is beszéljünk!)
    - ps3 1 magos powerpc "vacka" után a 8 magos jaguár "kicsit" talán jobban kézreállhatott a "kor fejlesztőinek" ;) erre jön most a szintén 8 mag + "ht", nyilván komolyabb ipc-vel, de az "alap" "ugyan az" a sokmagos x86...

    szóval nem egészen értem, miért látod ezt az érkező gent (amiről még alig tudunk valamit...) nagyobb ugrásnak, mint volt a korábbi... nehéz is lenne a mai "lelassult" fejlődés mellett akkorát ugrani, mint anno (ráadásul a ps3 egy elcseszett konstrukció volt, nevetségesen béta állapotban piacra küldve, mind szoftveres, mind hardveres szempontból...)

    ha "minden jól megy", ez a mostani ugrás lehet a legkisebb, még akkor is, ha a félgenerációs gépeket (X és pro) nem is számoljuk.

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • Duck663

    őstag

    válasz GodGamer5 #64 üzenetére

    "Azért írtam a ps3-at, mert nyers számítási teljesítményben nem sokkal lett jobb a ps4" Ezt a zöldséget meg honnan szeded? 4.6x nagyobb a nyers számítási teljesítménye a sima PS4 GPU-jának, mint a PS3 GPU-jának volt és akkor még a Pro-ról nem is beszéltünk. Ne terjessz zöldséget. A fő gond abból adódik, hogy nagyon kevesen használják ki a képességeit és lehetőségeit, a legtöbb fejlesztő multiplatformozik és igyekeznek a legkevesebb munkával megoldani mindent. Nem véletlen hogy a Sony exkluzív címei utcahosszal verik a multiplatform címeket. A Sony azt várta a fejlesztőktől, hogy nagymértékben fognak CS-ekre támaszkodni, de nem így történt. Pont a PC közeliség miatt. De ez valószínűleg változni fog, mert ez a fejlesztés kicsit illetve amikről lehetett már olvasni, kicsit távolabb viszi a PC-ktől. Ami kifejezetten jó lesz, mert belekényszeríti a fejlesztőket abba, hogy a konzolban lévő egyedi lehetőségekkel foglalkozzanak.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • PuMbA

    titán

    válasz GodGamer5 #81 üzenetére

    Xbox 360 az 0.24 TFLOPS, azaz 240 GFLOPS. A TFLOPS-ok minden esetben ideális számok, tehát ennél csak kevesebbet használnak ki.

    [ Szerkesztve ]

  • PuMbA

    titán

    válasz GodGamer5 #84 üzenetére

    Egy anonim felhasználó fórumra firkantása nem hiteles információ :) Ha elolvasod, hogy mit ír, akkor látszik, hogy ennek a gyereknek köze nincs a számítástechnikához.... és ezt még le is írják a következő hozzászólásokba, szóval csak tovább kellett volna olvasnod.... mi az, hogy non-programmable? Ha nem lehet kihozni belőle, akkor azt miért írja le vagy számítja bele? Ez olyan, mintha odaírnám az Opel Astrámhoz, hogy 500LE, de csak 85LE-t lehet belőle kiszedni.

    Ha rákeresel arra, hogy Xbox 360 TFLOPS, akkor mindenhol azt találod, amit én írtam.

    [ Szerkesztve ]

  • Duck663

    őstag

    válasz GodGamer5 #81 üzenetére

    A neten fent vannak a teljesítményadatok, össze lehet hasonlítani.

    A pro a felbontás emelkedésének indulása miatt jött ki, amikor a PS4-et tervezni kezdték, még szó nem volt 4K-ról, pláne nem annak sikeréről, de ha ma megnézzük még most sem beszélhetünk sikerről, de van és van rá igény is, csak tartalom nincs. Ha megnézed a sima 4 és a 4 pro-t egy dolog nem változott és az a CPU, A Sony elégnek ítélte és valójában az is, ha úgy használnák, ahogy a belső fejlesztők, de sajnos a multiplatformozók úgy használják, mint egy PC-t, ahol sokkal több CPU teljesítmény kell. Szóval nem a hardver a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet nem ideális a hardvernek.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz GodGamer5 #119 üzenetére

    A memória a legnagyobb bottleneck,nem a cpu

    Life, Uh, Finds A Way

  • arty

    veterán

    válasz GodGamer5 #81 üzenetére

    "Sok játéknál processzorlimitesek a jelen generációs konzolok, úgyhogy nem annyira fényes ez a gen."

    Sok játéknál meg sikerült tartani a fix frémrátát, szóval akkor mégiscsak elég fényes ez a gen?
    Azért mert a legtöbb fejlesztő túlvállalja magát/a hardvert, az nem a gépet minősíti... a gép adott, ahoz kell igazodni.

    ( gow egyébként jól tartja a 30at alap ps4en is )

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • Duck663

    őstag

    válasz GodGamer5 #119 üzenetére

    A korábbi generációk mennyivel is szaladgáltak a képkockák? A PC az PC a konzol pedig konzol, nem kellene keverni a kettőt. PC-t fejlesztheted évente, a konzol pedig 6-8 évre jön, az optimalizálásról nem is beszélve, hol milyen szinten garázdálkodnak. Ott a RiME nem tudom ismered-e, ha nem nézd meg, olyan teljesítménnyel megy, esetenként picit rosszabbul!!! PC-n!!! mint a Crysis ami egy 2007-es játék, ugyanazon a PC-n azonos felbontással, maximális részletességgel. A vizuális különbség pedig, hát döntsd el magad, hogy mekkora. A probléma pedig itt van, hogy eltelt 10 év minőségben és teljesítményben is visszaléptünk. Hiába növekszik a hardver ereje, ha a képességeit nem használja ki a szoftver.

    Értsd már meg, a CPU nem azért tűnik kevésnek, mert az gyenge, hanem azért mert a konzolra nem úgy fejlesztenek, ahogy a Sony eredetileg elképzelte és ahogy a belső stúdiói is megteszik és ahogy pl a PS3-ra is dolgoztak. A multiplatformosok PC-ként tekintenek rá, nem konzolként, ezért érződik kevésnek, de nem lenne az, ha megfelelően használnák a konzol hardverét. Ez korábban nem így volt a PS3-nál nem így volt, de a PC közeliséggel mondhatni kicsit elkalkulálták magukat. Viszont a belső stúdiók be tudták bizonyítani, hogy nem a konzol a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet a rossz!!!

    Lehet hozni különféle példákat ott van a Fallout 76, az is szenved mindenhol, de ez nem a konzolt minősíti, hanem a fejlesztőket, mert sok más ellenpélda is ott van, amik meg szárnyalnak!!!

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • DudeHUN

    senior tag

    válasz GodGamer5 #148 üzenetére

    Sajnos a konzolok élettartama végére mindig ez volt. Az ucssó 2-3 év ilyen. Ott már feltartják a fejlődést. Itt meg eleve a (szokásosnál) gyengébb proci sem segített a dolgon.

    Gamer for Life

Új hozzászólás Aktív témák