Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #39 üzenetére

    Abu, akkor Navit nézve mi a helyzet RT fronton? Lesz, de mégsem, azaz nem DXR, de lehet hogy lesz? "Mantle RT" esetleg? Vagy Vulkan alá valami speckó?

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #47 üzenetére

    Értem, köszönöm. Rosszabb esetben ugyanaz lehet, mint a DSP blokkal a Bonaire-ben, a True Audiohoz. Ott van, de minek. Reméljük, hogy most nem az lesz.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz GodGamer5 #64 üzenetére

    "Azért írtam a ps3-at, mert nyers számítási teljesítményben nem sokkal lett jobb a ps4" Ezt a zöldséget meg honnan szeded? 4.6x nagyobb a nyers számítási teljesítménye a sima PS4 GPU-jának, mint a PS3 GPU-jának volt és akkor még a Pro-ról nem is beszéltünk. Ne terjessz zöldséget. A fő gond abból adódik, hogy nagyon kevesen használják ki a képességeit és lehetőségeit, a legtöbb fejlesztő multiplatformozik és igyekeznek a legkevesebb munkával megoldani mindent. Nem véletlen hogy a Sony exkluzív címei utcahosszal verik a multiplatform címeket. A Sony azt várta a fejlesztőktől, hogy nagymértékben fognak CS-ekre támaszkodni, de nem így történt. Pont a PC közeliség miatt. De ez valószínűleg változni fog, mert ez a fejlesztés kicsit illetve amikről lehetett már olvasni, kicsit távolabb viszi a PC-ktől. Ami kifejezetten jó lesz, mert belekényszeríti a fejlesztőket abba, hogy a konzolban lévő egyedi lehetőségekkel foglalkozzanak.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz GodGamer5 #81 üzenetére

    A neten fent vannak a teljesítményadatok, össze lehet hasonlítani.

    A pro a felbontás emelkedésének indulása miatt jött ki, amikor a PS4-et tervezni kezdték, még szó nem volt 4K-ról, pláne nem annak sikeréről, de ha ma megnézzük még most sem beszélhetünk sikerről, de van és van rá igény is, csak tartalom nincs. Ha megnézed a sima 4 és a 4 pro-t egy dolog nem változott és az a CPU, A Sony elégnek ítélte és valójában az is, ha úgy használnák, ahogy a belső fejlesztők, de sajnos a multiplatformozók úgy használják, mint egy PC-t, ahol sokkal több CPU teljesítmény kell. Szóval nem a hardver a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet nem ideális a hardvernek.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz DudeHUN #122 üzenetére

    Ja vannak filmek, de azoknak is jó része felskálázott. Hol vannak a 4K-s TV adások? Jó Japánban van már 8K is, meg majd a Tokiói olimpia is kap 8K-s közvetítést, de ha jobban szétnézünk kevés a 4K-s tartalom.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz GodGamer5 #119 üzenetére

    A korábbi generációk mennyivel is szaladgáltak a képkockák? A PC az PC a konzol pedig konzol, nem kellene keverni a kettőt. PC-t fejlesztheted évente, a konzol pedig 6-8 évre jön, az optimalizálásról nem is beszélve, hol milyen szinten garázdálkodnak. Ott a RiME nem tudom ismered-e, ha nem nézd meg, olyan teljesítménnyel megy, esetenként picit rosszabbul!!! PC-n!!! mint a Crysis ami egy 2007-es játék, ugyanazon a PC-n azonos felbontással, maximális részletességgel. A vizuális különbség pedig, hát döntsd el magad, hogy mekkora. A probléma pedig itt van, hogy eltelt 10 év minőségben és teljesítményben is visszaléptünk. Hiába növekszik a hardver ereje, ha a képességeit nem használja ki a szoftver.

    Értsd már meg, a CPU nem azért tűnik kevésnek, mert az gyenge, hanem azért mert a konzolra nem úgy fejlesztenek, ahogy a Sony eredetileg elképzelte és ahogy a belső stúdiói is megteszik és ahogy pl a PS3-ra is dolgoztak. A multiplatformosok PC-ként tekintenek rá, nem konzolként, ezért érződik kevésnek, de nem lenne az, ha megfelelően használnák a konzol hardverét. Ez korábban nem így volt a PS3-nál nem így volt, de a PC közeliséggel mondhatni kicsit elkalkulálták magukat. Viszont a belső stúdiók be tudták bizonyítani, hogy nem a konzol a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet a rossz!!!

    Lehet hozni különféle példákat ott van a Fallout 76, az is szenved mindenhol, de ez nem a konzolt minősíti, hanem a fejlesztőket, mert sok más ellenpélda is ott van, amik meg szárnyalnak!!!

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák