Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Pingüino #43 üzenetére

    Csak adalékként az önvezetéshez: a Tesla-nak ma több, mint egymillió kocsija szállítja a training adatokat és ez minden újabb eladott példánnyal növekszik.
    Ahhoz, hogy ez az előny behozható legyen a konkurenciának az összes új autóját fel kellene szerelnie kamerákkal. Ingyen. Ez az egyetlen esélyük, mert most még több autót adnak el, így a volumennel kompenzálható a késlekedés. Ha most nem teszik, akkor exponenciális ütemben romlanak az esélyeik, hogy behozzák a Tesla-t, márpedig kétséges, hogy a tradicionális autógyártók hajlandóak-e bevállalni több milliárd dollár befektetést csak az adatgyűjtésbe.

  • stellaz

    addikt

    válasz Pingüino #43 üzenetére

    És gyártják már ezt a strukturális akupakkot?

    A többi autó karosszéria gyártásával.is így képben vagy? Tudtad, hogy a BMW meg már karbon vázzal gyártja Pl az i3-st jó sok éve?

    Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

  • válasz Pingüino #43 üzenetére

    Hát tényleg nem veszünk össze ezen :)
    Már csak azért sem mert előnyben Te is elsőként az akkut emelted ki. :) meg azért sem mert Veled lehet értelmes hangnemben beszélni. :R
    A présöntvény alváz olcsóságát nem vitatom, de ezt nem tartom igazán olyan előnynek, ami "piacvezető pozíciót" garantálna. A SUC hálózat szintén ilyen. Lehet, hogy elősegíti, hogy a versenyben legyen egy kis előnye a Teslának, de ahhoz, hogy a versenytársak ne tudják megfogni, ehhez önmagukban és együtt is kevesek.

    Az önvezető autó, úgy ahogy a vevők elvárják, egy nagyra fújt lufi ígéret még csak, és nem csak a technika lesz az, ami a széleskörű alkalmazást fékezni fogja. Már most elkezdték feszegetni a felelősségi kérdéseket (baleset esetén ki a felelős) például, amikről kérdés, hogy hova fognak kifutni. Húzós perek fognak indulni, Amerikában főleg, amik jó nagy összegekről fognak szólni, és szinte biztos, hogy a gyártó felelőssége vastagon téma lesz.

    Továbbra is azt gondolom, hogy a Teslának kelleni fog egy újabb nagy dobás, ami kilővi őket megint a versenytársak elé pár évvel az elektromos autók kulcsműködési területén (akku, hajtás) méghozzá belátható időn belül, mert jelenleg sok-sok ígéret, és a Model 3 évekkel ezelőtti bejelentése idejére már kialakított technikai megoldások előnye az, ami még tartja a Tesla körül a hypeot, és biztosít most nekik bizonyos területen előnyt.

Új hozzászólás Aktív témák