Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz bayarena #242 üzenetére

    Ez a marhaság, hogy jött ki? Eleve egy benzines/diesel motoros jármű rengeteg alkatrészből áll, amit legyártani már eleve sokkal több szennyezéssel jár, mint ez elektromos autót. A szerviz még rátesz sokat az élettartama alatt, mivel 20-30ezer kilométerenként kell cserélni az olajakat, ami nincs az elektromos autókban. Rengeteg kopó alkatrész (szűrők például), amik veszélyes hulladékok szintén fogyó eszközök. Ezeket eleve megspórolja az ember.

    Persze vannak kopó alkatrészek az elektromos autókban is, de kevesebbek és valami kevésbé kopik, (például a fékbetét a motorfékes visszatáplálás miatt), de ami van az sem szennyezett például olajjal. Az akksi sem szennyez annyira mivel majd újra lesz illetve lehet majd hasznosítani. Túl értékes ahhoz, hogy kuka legyen.

    Szóval a teljes élettartama és a gyártás alatt is kevésbé szennyez. Lokálisan meg nem kérdés a dolog. Azért nem mindegy a szmog, porkoncentráció, korom stb. sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák