Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz Shodan #146 üzenetére

    5000 ügyfél elvesztése éves szinten bevételi szempontból nem soknak tűnik, de a cég számára irány mutató lehet a jövőre.

    ''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

  • Bici

    félisten

    válasz Shodan #166 üzenetére

    Ezt az ellentmondást még ők sem értik. :D

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

  • janos1988

    addikt

    válasz Shodan #200 üzenetére

    Nem az elbocsájtásra, arról olvastam én is, hogy mi áll a háttérben. Hanem csak úgy általánosságban. Furcsállom, hogy egy nagy vállalat egy ilyen szürreális lépésre szánja el magát ebben a kis országban, ahol minden előfizető számít. Lehet ők már tudnak valami, amit mi még nem.

    https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

  • azbest

    félisten

    válasz Shodan #332 üzenetére

    A hírek szerint a már meglévő ügyfeleknél nincs változás... így a csomagoknak is meg kell maradniuk. Nem volt szó arról, hogy átraknák új csomagra a régi ügyfeleket. :U

    Ez nem egy startup, ahol befektetőket kell vadászni az ötlethez, akik majd belelapátolják azt a pénzt, amiből felépítik a céget. A befektetők és részvényesek a profitot szeretnék látni az után, ami pénzt korábban beletoltak. Ráadásul a cég hasznát is kritikus szemmel kell nézni, mert más multihoz hasonlóan itt is bármennyit kiszámlázhat az anyacég a brand használatáért, így papíron simán lehet veszteséges, akkor is ha közben milliárdokat fizet a rózsaszín T logóért. Ezt hívják adóoptimalizálásnak.

    A "rossz nyelvek" szerint majd kisebb pénzért idővel felvesznek újra embereket, meg tartósan munkanélküliek után is lehet adókedvezményt kérni :)

    Hibajegy rögzítés biztosan mindig van. Legfeljebb hamar lezárul. Egyébként mondhatni, hogy jó tapasztalatom van velük. Bár nagyrészt a szerelő jóindulatán is múlt, hogy sikerült megoldani a problémánkat. Kellett pár telefonálás, mert távolról mindent jónak gondoltak és rákérdeztek, hogy úgy is kérem-e a szerelőt, fizetőssé válhat a kiszállás. Szerencsére hallgatott rám és a betett csillapító óta stabil lett a kapcsolat. :R

    [ Szerkesztve ]

  • heim51

    csendes tag

    válasz Shodan #332 üzenetére

    "Majdnem minden esetben van hibajegy rögzítés akkor is ha a sebesség a garantált sebesség felett marad...Szinte soha nem küldenek el azzal az indokkal ügyfelet hogy ez még a garantált sebességbe beletartozik és ez nem hiba!"

    Ez teljesen igaz jelenleg, ellenben, érdemes hozzátenni hogy jelenleg, mert ha kicsit mélyebben nézzük pont most teremtik meg a lehetőségét annak, hogy a jövőben ez ne legyen így. Lehet mondani hogy nem érdekük, meg versenyhelyzetben úgysem teszik meg stb. sajnos a T-t ismerve feltételezésre, meg jóindulatra, netán ügyfélközpontúságra, számítani nem szabad. Sajnos az alaptézis marad, a T-t nem érdekli az ügyfél mert nagy részének nincs más alternatívája, ennek következménye az ügyfél leszarható, ezen az sem változtat hogy felveszi a hibajegyet, kijön egy szerelő, babrál kicsit, javul a helyzet 1%-ot, érdemben semmi nem változik.

  • wmati

    addikt

    válasz Shodan #342 üzenetére

    Mert gondolom az ügyfelet ez mind nem érdekli csak azt látja át hogy ott anyiért van gigabites nem itt nálam meg csak 10 mbit van ugyan annyi pénzért. De ettől függetlenül tényleg nem hasonlítható össze a 2 cég.

  • wmati

    addikt

    válasz Shodan #344 üzenetére

    Nem születne egy ilyen hsz -se ha a Telekom gyorsabban válaszolna a piac igényeire pl Upc 500 mbit es net koaxon stb. De ez nem megy egy okkora cégnél olyan könnyen. Vissza térve egy előző hsz hez azt írtad hogy több ezer csomag volt sok variáció stb. Ezt mért nem lehetne úgy ki iktatni ha ki vezetnek egy csomagot akkor telefonál a T szia le zárt csomag váltanod kéne vagy automatikusan át rakják efit.

  • heim51

    csendes tag

    válasz Shodan #342 üzenetére

    Ez így felvet más kérdéseket is.
    A telekom az ingyen kapott infrastruktúrát, miért nem fejeleszti a régiók 80% ban?
    Mi akadályozza meg ebben? Akkora állami támogatást kapnak burkoltan, hogy más szolgáltató örömében a seggét verné a földhöz.
    Érdemi fejlesztés nem történt az elmúlt 20 évben.
    Meg sem kérdezem milyen számlázási rendszer az ahol pár ezer sql sor komoly problémát okoz.
    Semmilyen, egyszerűen és burkoltan árat emelt ez történt.

    Nyílván senki nem hasonlítja a digihez, pont az álltalad említett okok miatt. A telekom simán lemoshatná őket, némi fejlesztéssel, Persze mindez ártana az éves profitnak, rövid távon.
    De ismétlem, a vidéki területeken senki de senki nem fejleszt a telkomnál, az elmúlt tíz évben ha csak mindennap 5 méter kábelt, vezetéket cseréltek volna a meglévő infrastruktúrán, alépítményekben stb, már rég vígan optika lenne mindenhol, és a digi 1000-res ajánlatára csak mosolyognának a telkomos ügyfelek.
    (félre ne érts nem Téged támadlak, ezzel, csak hipotetikus kérdések...)

    értem én hogy kábeladó stb, de feltételezem mivel a telekom nyelve komoly szinten az aktuális vezetés alfelében leledzik komoly mentesítést kapnának, persze ez is felesleges, hiszen a jelenlegi réz hálózat cseréjével egy méterrel több vezeték nem lenne fent

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Shodan #342 üzenetére

    "csak reklámra többet költenek mint amennyiből a digi fenntartja a hálózatát."

    Ez a fő baj! Látod a DIGI-nek nem kell reklám, az még abból is, ami terjed róla szájról-szájra, és a netes fórumokon! Na jó, egy-két reklámja van a DIGI-nek is, de szerintem több nem is kellene, egyiknek se! Nem reklámra kellene azt a sok pénzt költeni, hanem a hálózatra, mondjuk az SNR lock szoftver fejlesztésére! Jaa, hogy az úgy tisztességes volna, és kisebb lenne haszonkulcs mi...? Így jobban járnak, hogy a hozzá nem értőket befűzik ezzel a sok baromsággal, amiket a reklámokban összehordanak! És akkor ne hasonlítsuk a kettőt? Dehogyis nem! Nem hasonlíthatom a MOL-hoz, hiszen ők olajjal foglalkoznak! De ha már Telekom reklám, jut eszembe a szaros Iphone5 reklám, ami az RTL klub-on esténként körülbelül 15x lemegy, és már rohadt unalmas! Pont annyira, ha eddig egy kicsit is gondolkodtam volna rajta, hogy Iphone-t vegyek, mára totál megutáltam, az biztos!

    [ Szerkesztve ]

  • vittorio7

    őstag

    válasz Shodan #352 üzenetére

    "Nyilván nem fogják azzal felhívni az előfizetőt hogy figyu sokat fizetsz van újabb csomag is olcsóbban."

    Pedig DE! Ha érdekük fűződik hozzá.

    Ismerőst hívták 1,5 éve, hogy a 9000 Ft-s 5/0,5-ös netről válthat 3100Ft-ért a 30/5-re (+ telefon).
    Modemes netjük volt, és a T.-s koax kábel már jó ideje az utcájukban figyelt. Úgyhogy váltott. Ő sem akarta elhinni. Aztán kiderült, hogy hamarosan jön a Digi...

    Az megint más kérdés, hogy a T.-s ügynök kicsit átverte őket. Mert maradt a modemes net is, meg mellette a kábeles is. El is borzadtak az érkező számlától. Aztán megreklamálták, modemes netet lemondták. Új számla érkezett kötbérrel, a modemesen a hűség miatt. Végül szóltak nekem is. Segítettem a reklamációban, a levélírásban, panaszt tettünk stb. És végül jóvá írtak mindent.

  • pakriksz

    őstag

    válasz Shodan #342 üzenetére

    igen, 100x nagyobb infrastruktúra, 100x több dolgozóval, és amit lehagytál: 100x több ügyféllel, 300x nagyobb bevétellel (tekintve hogy a t a 2 nagy versenytársánál sokkal drágább).
    Szóval olyan mintha a sarki kisboltot hasonlítanád le a tesco-val. Mivel utóbbiban minden nagy tételben megy, olcsóbb mint a sarki kisbolt...

    Reklám meg mint írták nem kellene annyi ha nem lennének ilyen szemét húzásaik mint ez a feltöltési sávszél csökkentés, meg az ügyfél látványos leszarása, és a többi.

    Egyébként tegnap néztem a TVGO-t az okostv-men, és bár még nem nézhető rajta az összes adó, de nem látok különbséget ezen kívül a másik szobában lévő iptv box-hoz képest... Szóval ha ennyire egyszerűen meg lehet oldani, mi értelme van a hagyományos IPTV-nek.

    Bár azt látva hogy a DVB-C-t akarják megszűntetni, ahelyett hogy kódolatlanná tennék és az analógot lőnék le (ami sokszor akkor sávszélt eszik a kábelen mint a DVB-C), logikát nem nagyon lehet várni a telekom mánágereitől.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • bambano

    titán

    válasz Shodan #342 üzenetére

    azért, mert szabadpiacon az árakat nem a költségek határozzák meg, hanem a kereslet-kínálat. és a kialakult piaci ár határozza meg, hogy valaki nyújt-e kínálatot.

    téged, mint ügyfelet, nem érdekel, hogy a szolgáltató a saját működését optimalizálta-e, hogy hatékony legyen. ha nem optimalizálta, tönkremegy.

    egyébként meg az, hogy 100x nagyobb az infrastruktúra, nem jelent semmit, mert 100x nagyobb infrastruktúrán 100x nagyobb bevételt is el lehet érni, és akkor több jut karbantartásra. ami érdekesebb, az a fajlagos költség, az meg nem különbözik annyira.

    "a media marktot akarnátok összehasonlítani egy olcsó kis webshopal. Árban soha nem fogja vele tudni tartani a versenyt!": ez elvileg akár igaz is lehetne, csak a két fajta bolt nem ugyanolyan szolgáltatást nyújt, tehát nem összehasonlítható.

    (#345) wmati: ha jó szakemberek rendesen megcsinálták volna az üzlet-támogatási rendszereket, akkor ennyi fajta szolgáltatás fenntartása nem kerülne semmibe.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • tomazin

    veterán

    válasz Shodan #342 üzenetére

    és 500x több bevétel, és még a bixnek sem kell annyit fizetni, de mindenki hülye csak a t-s a helikopter.

    csak reklámra többet költenek mint amennyiből a digi fenntartja a hálózatát
    hiszen a szart elég sokáig kell reklámozni, hogy pár hülye lehiggye,h arany...

    Ez kb olyan mintha a media marktot akarnátok összehasonlítani egy olcsó kis webshopal. Árban soha nem fogja vele tudni tartani a versenyt!
    Ööö pont nem. T-nek egyedül a nagyobb infrastruktúra miatt van szüksége több alkalmazottra, de ennyi. A MM raktároz, illetve üzlethelyiséget bérel, benne eladókat alkalmaz ezért drágább, mint a kisbolt. A t egy az egybe ugyanazt nyújtja mint (mint szolgáltatást) a digi, csak 2x akkora haszonkulccsal, vagy jelentősen nagyobbal.

  • pakriksz

    őstag

    válasz Shodan #412 üzenetére

    az a hozzácsapott pár száz dolog megint csak pár százszor több bevételt termel. Nincs ebben semmi bonyolult, a telekom egy hulladék cég, mert szar alakok vezetik, akik nem értenek semmihez csak a pénz talicskázáshoz (kifelé).

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák