Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Shodan #332 üzenetére

    A hírek szerint a már meglévő ügyfeleknél nincs változás... így a csomagoknak is meg kell maradniuk. Nem volt szó arról, hogy átraknák új csomagra a régi ügyfeleket. :U

    Ez nem egy startup, ahol befektetőket kell vadászni az ötlethez, akik majd belelapátolják azt a pénzt, amiből felépítik a céget. A befektetők és részvényesek a profitot szeretnék látni az után, ami pénzt korábban beletoltak. Ráadásul a cég hasznát is kritikus szemmel kell nézni, mert más multihoz hasonlóan itt is bármennyit kiszámlázhat az anyacég a brand használatáért, így papíron simán lehet veszteséges, akkor is ha közben milliárdokat fizet a rózsaszín T logóért. Ezt hívják adóoptimalizálásnak.

    A "rossz nyelvek" szerint majd kisebb pénzért idővel felvesznek újra embereket, meg tartósan munkanélküliek után is lehet adókedvezményt kérni :)

    Hibajegy rögzítés biztosan mindig van. Legfeljebb hamar lezárul. Egyébként mondhatni, hogy jó tapasztalatom van velük. Bár nagyrészt a szerelő jóindulatán is múlt, hogy sikerült megoldani a problémánkat. Kellett pár telefonálás, mert távolról mindent jónak gondoltak és rákérdeztek, hogy úgy is kérem-e a szerelőt, fizetőssé válhat a kiszállás. Szerencsére hallgatott rám és a betett csillapító óta stabil lett a kapcsolat. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés