Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #6 üzenetére

    Gyk. saját háttértárra streamelés ugyanazon algoritmus alapján, ha lehet mégugyanúgyabbul, ez aztán a különbség. Az egyszeri csóka gondolom ezt a funkciót választja, nem tudja mi az a manuális machináció, nem érti az értelmét, hiszen az ő buborékjából nézve "senki" nem válogat saját használatra, archiválandó - az is mi - anyagot. Talán ez a felhasználás és agy minden legkisebb zugába is gondosan belegyömöszölt, alapvetésként eladott instantság a legtaszítóbb az egész modellben. Kuriózumnak jó, mint ahogy a zenénél is oldalsávi csemegeként terjed szibkultúrálisan a mostani fiatal felnőttek között, hogy lehet ám CD-ről is grabbelni nótákat, nem csak a stream van. Erre az egészre úgy kell gondolni, hogy a streaming van a fókuszban, elhomályosítva/röhejessé/letűntté téve minden mást. Ahhoz, hogy ez legyen a perspektíva, bele kell születni. A tévés generáció is benyeli a reklámokat a mai napig, ezt nézve inkább a beválik opciót valószínűsítem, mint az elutasítást, legnagyobb bánatomra persze, mert ez is csak azt húzza alá háromszorosan és bizonyítja, hogy az ember korszak- és platformfüggetlenül birka. A gyerek meg nincs védve semmitől, amikor az egyik legnagyobb, passzív - és mint ilyen, csak mégerősebben funkcionáló - mintaadó, a szülő szemében látja tükröződni a Netflix logót, addig pont, hogy a következő generáció vésődik épp mélyen befele. Más logó alatt, más módszertan js következhet, de a fogyasztóiság és hogy az van és kell és természetes, a bőr alá van költöztetve nagy biztonsággal.

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #15 üzenetére

    Ha neked opció az, hogy kegynek éled meg a pénzért a reklámok kikapcsolhatóságát, akkor ezek a rendszerek valóban neked vannak kitalálva. Még úgy is ekként éled meg, hogy egyébként átlátod a folyamatokat, legalábbis a kommented enged ilyenre következtetni. A már tárgyalt, végül magasabb árú nemreklámozó verzió kialakításáról nem is szólva. Na és ez az a pont, ahonnan számomra érthetetlen az álláspontod. Valószínűleg személyiség típus dolga is. Nem azt mondom, hogy kiegyenesített kaszákkal kell felvonulni, de te ennek az egésznek tulajdonképpen bólogatsz. Számomra mindig rossz szájíz marad pl. az, mikor magyar kis youtube csatorna felületén - értsd 1-2 ezres volumenű - egyszer csak azzal találod szembe magad, hogy bizony már extra tartalmakra, vagyis "tagság" kicsikarására megy ki a játék. Egy olyannál, ami mind témájában, mind számaiban eleve üzletileg értelmezhetetlenné teszi saját magát, de nem is ilyen céllal indult, aztán valahogy mégis üzletivé lett, pont kinyírva az eredeti, családias-légies-mesélős mivoltát és hangulatát.
    Konglomerátumok, néptartalmak esetén némileg más a fénytörés, de azt gondolom továbbra is, hogy az ezt fennen (meg)magyarázó hangok híjján vannak emberi jóérzésnek és elvileg az egészséges mentális állapotot szavatoló önbecsülésnek. Nem kell ezt szétmagyarázni, néztek generációk elég szemetet. Most simán csak legyen pénz ellenében makulátlan tartalom, ennyi.

    A mindenhova reklámblokkolót mondó attitűdöt meg rossz ember szájába akarod beletenni, mint látod - ha látod - nem abban látom a megoldást.

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #25 üzenetére

    Ja ha szándékosan el akarsz beszélni mellettem, azt mondd. Azért, mert mondjuk már most is elérhető, jobbára nem csillagászati havidíjért. Nem igaz, hogy pont ezt a pontját nem látod a lufifújási folyamatnak: ugyanazért többet fogsz fizetni, azzal a mesével, hogy a szegényebbeknek is elérhető. A valóságban meg 300Ft-tal olcsóbb az eredeti árhoz képest a reklámos, a mentesért meg kicsengetsz közel 2x annyit. A hülyének js megéri azt hinni, ez értünk van, hát nem? A reklámok elfogadásával át van/lesz lépve egy határ ami a disztributornak/tartalomelőállítónak jó, mert a növekedésben ez a lépés következik, a fogyasztó viszont ugyanabban a posványban találja magát amit addig átkozott, s amiből már épp kiemelkedett. S ez az ugyanabban a pocsolyában való tocsogás belém egy tesz egy kifejezhetetlenül nagy keserűséget, vagyis hogy az önként választott szhopásnak valahogy soha nem tud vége szakadni. Leírtam megint, más szavakkal, gondolom ez se jó.

  • totron

    addikt

    válasz BiP #28 üzenetére

    Legjobb, mikor rendeltetésszerűen van felhasználva a reklám: szobából kimenve, a lakás egyéb részein szüttyögni, közben persze ORDÍT az elmebetegséget súroló intonációs amplitúdókkal előadott, mosolygós tenyérbe mászás (felolvasott reklámszöveg). Olyan színész/szinkronszínész is van köztük, akinek szent meggyőződése, hogy ez egy kellő, tetsző és előremutató jelenség, amit produkál és hogy a magánéletben is elő szokta venni, ügyintézések meggyorsítására pl.. (én egészen biztosan kibasznám az ügyféltérből). Annyira irritáló, hogy elmondani nem tudom. Alá a sajnálatos módon a már pár éve makacsul hatályos, szigorúan fogyatékos dallamú és ritmusvilágú aláfestő"zene", ami csörgődobból, meg ukuleléből épül fel, meg a gügyögés határán lévő didaktizmussal operáló, szintén mosolygós anyukahangból. Na és akkor mivel nehéz a CRT, legszívesebben beütném, bent tartott öklön keresztül pedig 16000 Volttal enyhíteném a kereskedelmi fájdalmat. De inkább csak szólok. hogy please mute, úgyis csak látogatóban vagyok.

    A gyerekre meg annál is inkább káros a dolog, mert a fent említett "zene" szétzilálja, sokan az ilyet csak gyerekzenébek tutulálják/hallják, de pont hogy nagyon nem mindegy mivel találkozik: nem kell az elfogyatékosított felnőttek szintjére beállítani engedni. Komolyan nagy hatása van, mit hall. Mint az emberi beszéd/kultúrkör esetén is, meghatározó, egész életre.
    Az ADHD fókuszba került egy ideje, szerepe van a szarrá-szénné szabdalt tartalmaknak is ebben, persze itt egy egész korszak felelős és platformok hosszú sora. Ha egyszer nagyságrendekkel kisebb etapokra állnak be és vésődnek az idegpályák és a jutalmazást is ezen a hosszon várja, akkor a tanóra hosszával és tartalmával/töménységével bizony nem fog klappolni az agy. Úgyhogy ha reklám, ha ajánló, ha reklám egészségtelen a tv így. Lásd még a legtöbb dokucsatorna is, ad is, de szétzilál, ha nem felvételről nézed.

  • totron

    addikt

    válasz Noukoum #30 üzenetére

    Figyi már, te hány éves vagy? Nem lefitymállandó kérdem, de lehet, hogy nincs is ám ennek értelme egymás közt, mert mondjuk más korszakokba születtünk, más-más rálátással és telítettséggel/megéltséggel. Egyébként ha visszanézed nem a szeretett streaming platformod betámadása részemről az alapállás, hanem a reklámozott vetülete.

  • totron

    addikt

    válasz ceia #35 üzenetére

    A szülői feladatokat nem illő törvényekbe kiszervezni akarni. Ha eleget beszélgetsz-foglalkozol a gyerekkel, adsz neki elegendő érzelmi és ételmi értéket, nem húzzák be a talmi hirdetések vagy jóval kevésbé, nem kényszerül rá az üresség kergetésére.

Új hozzászólás Aktív témák