Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Nagyságrendekkel kell olcsóbbnak lennie, hogy a reklámokat bevállalja/elviselje az ember, és még kompromisszumos is.(pl. nem minden elérhető, letöltés hiánya)
Youtube-on az ilyen paraméterű csomag ingyen van[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
A reklámos verziós sem mentik meg a Netflix-t,a folyamatosan apadó bevétel kieséstől.
Az árképzés sem lesz annyira majd vonzó. Én se vennék reklámmal teletűzdelt szolgáltatásokat leginkább amelyek az adásokat félbeszakítják. A film előtti és film utáni még elfogadható lenne ha sem az elejéből sem a végéből nem vágnak le semmit se.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nem akarok negatív lenni, de nekünk anno úgy tanították, hogy közvetlenül gyerekeknek nem szabad reklámozni. Valószínűleg az ebből eredő jogi viták elkerülése sem utolsó szempont a szolgáltatónak.
Egyébként egyetértek, már a TV-nél is régóta ki vagyok akadva, hogy miért kell fizetni egy olyan szolgáltatásért, aminek a fele reklámokból áll.
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
himpike
aktív tag
Őőőőő.... miért, le lehet tölteni a netflixről...? Sose láttam a funkciót....
-
Noukoum
veterán
Igen, sőt van úgynevezett okosletöltés funkció (amit bekapcsolhatunk) mely letölti egy már letöltött műsor következő epizódját majd a régit letörli. Valamint beállíthatjuk hogy keressen műsorokat a szokásaink alapján és töltse le azokat az eszközre.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#56573440
törölt tag
hát az anno az nem tudom nálad mikor volt, de gondolom úgy a 70-es években max no offense, de én 85-ös vagyok, emlékeim szerint még ált iskola 1-3 között is voltak célzottan gyerekeknek szóló reklámok a ne ébreszd fel aput és anyut, hétvégén reggel 6 körül kezdődő mindenféle mesés blokkban, ami miatt nyaggattam őket szülinévnap karácsony vonalon... Azóta meg ugye látjuk hogy csapból is...
-
BiP
nagyúr
Persze, nem véletlenül tettem offba. Más az üzleti modell.
De fogyasztói szempontból mégis van hasonlóság. Van egy olcsóbb (ott ingyen van) alap csomag, ami reklámmal tűzdelt, és hiányzik belőle a letöltés funkció. Előfizetős Premiumban meg vannak a jóságok.
A reklámok mennyiségében egyetértünk, kritikán aluli.És itt is azt várnám, hogy ha már nem csak reklámot kell nézni, hanem még funkciók és tartalom is hiányzik, akkor érezhetően olcsóbbnak kell lennie, hogy az ember bevállalja ezeket a kompromisszumokat.
[ Szerkesztve ]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Szerintem a reklámos tier leginkább azért kell, hogy előkészítsék vele a terepet az újabb és újabb áremeléseknek először a reklámmentes csomagoknál, majd szépen lassan a reklámosnak is feljebb csúsztatják az árát.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
totron
addikt
Gyk. saját háttértárra streamelés ugyanazon algoritmus alapján, ha lehet mégugyanúgyabbul, ez aztán a különbség. Az egyszeri csóka gondolom ezt a funkciót választja, nem tudja mi az a manuális machináció, nem érti az értelmét, hiszen az ő buborékjából nézve "senki" nem válogat saját használatra, archiválandó - az is mi - anyagot. Talán ez a felhasználás és agy minden legkisebb zugába is gondosan belegyömöszölt, alapvetésként eladott instantság a legtaszítóbb az egész modellben. Kuriózumnak jó, mint ahogy a zenénél is oldalsávi csemegeként terjed szibkultúrálisan a mostani fiatal felnőttek között, hogy lehet ám CD-ről is grabbelni nótákat, nem csak a stream van. Erre az egészre úgy kell gondolni, hogy a streaming van a fókuszban, elhomályosítva/röhejessé/letűntté téve minden mást. Ahhoz, hogy ez legyen a perspektíva, bele kell születni. A tévés generáció is benyeli a reklámokat a mai napig, ezt nézve inkább a beválik opciót valószínűsítem, mint az elutasítást, legnagyobb bánatomra persze, mert ez is csak azt húzza alá háromszorosan és bizonyítja, hogy az ember korszak- és platformfüggetlenül birka. A gyerek meg nincs védve semmitől, amikor az egyik legnagyobb, passzív - és mint ilyen, csak mégerősebben funkcionáló - mintaadó, a szülő szemében látja tükröződni a Netflix logót, addig pont, hogy a következő generáció vésődik épp mélyen befele. Más logó alatt, más módszertan js következhet, de a fogyasztóiság és hogy az van és kell és természetes, a bőr alá van költöztetve nagy biztonsággal.
-
strogov
senior tag
A disney úgy oldja meg, hogy emel a nem reklámos díjon, és a reklámost meg felére belövi. A netflix mondjuk itt nem tudom mit tudna emelni, mert így is magasan a legdrágább, de majd megoldják. A youtube-on is az a gond, hogy rengeteg a reklám. Hiába ingyenes ha 5 percenként jön egy reklám. Lassan adblock-os router kell.
-
Ronaldohun
tag
Nem beszélve a mozikról. Nemrég voltunk a kisfiammal megnézni egy mesefilmet. Direkt elkezdtem mérni az időt, pontosan 23!!! percig mentek a reklámok. Nem értem 2200 Ft-os jegyár mellett hogy van pofájuk. Nyilván erre az lenne a mondás, hogy bezzeg ha nem lenne reklám, akkor sokkal drágább lenne a jegy.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Épp ellenkezőleg a 2008-as fogyasztóvédelmi tv. óta van így. Egy jó leírás hozzá:
GVH (2020):
"minden egyéb feltétel nélkül tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül reklámban gyermekkorúak közvetlen felszólítása a reklámozott áru megvételére, illetve igénybevételére vagy arra, hogy győzzék meg szüleiket vagy más felnőttet, hogy vásárolja meg számukra a reklámozott árut.""Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
Noukoum
veterán
Szerintem az egyik nem tudja kiváltani a másikat jelenleg.
Az hbo max reklámos verziójában 1 óra tartalomhoz maximum 4 perc reklámot ígér. elolvasva egy tesztet azt tapasztalták hogy 15-30-60 másodperces reklámok vannak, 2 órás film esetében 9 darab. Youtubenál a reklámok száma korlátlan, simán van olyan tartalomgyártó aki 5 percenként reklámot rak be. Nálam egyébként a duplareklám verte ki a biztosítékot, amikor már azt hinnéd hogy vége erre bedob egy újat... tehát a reklámok minősége sem mindegy.
A youtubenál is rengetegszer felmerült már hogy fizetőssé válik, azaz a tartalomgyártónak fizetsz azért hogy megnézd a tartalmat. Ugye ez jelenleg is adott a legtöbb esetben, viszont csak opcionális és pl. extra tartalmakat tudsz elérni (ami mondjuk régen alap volt). Itthon is fennáll a dolog hogy ha a nézők nem támogatják a tartalomgyártót akkor egész egyszerűen vagy abbahagyja vagy lecsökkenti a tartalom minőségét / mennyiségét. Tehát az "ingyenességnek" azért komoly ára van. Plusz ott vannak a szponzorációk, azokról is lehetne mesélni. Tehát a felhasználót is érinti az ingyenesség, hiszen nem csak hogy sok, gagyi reklámot kell néznie hanem szponzorált tartalmakat is, sőt bizonyos tartalmakról, tartalomgyártókról is le kell mondania.
A youtube premium ilyen szempontból sokkal nagyobb lehúzás mint a netflix, ugyanis az extra funkciók mellé csak reklámmentességet ad, plusz tartalmat nem. És ugyanúgy lesz szponzor blokk, ugyanúgy le kell mondanod bizonyos tartalomról ha a készítő otthagyja a platformot.
Nyilván azt is hozzá kell tenni hogy nem mindenhol fizetnek olyan keveset a reklámokért mint itthon. De ha valaki magyar tartalmat akar nézni akkor a helyzet adott.
És továbbra is hangsúlyozom hogy egyik sem alternatívája a másiknak jelenleg. Itt leginkább a bevételi forrásról, reklámhelyzetről, különböző konstrukciókról próbáltam írni ami egész jó összehasonlítható szerintem.totron: így van birka vagyok mert streaminget nézek. Pontosan. Vicces a reklámokat egy olyan platformon szidni ahol szintén van reklám is fizetni tudsz többek között azért hogy kikapcsolható legyen. Persze tudom én reklámblokkolóval minden megoldható, magyarország...
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
BiP
nagyúr
Szerintem az egyik nem tudja kiváltani a másikat jelenleg.
Nem, de ezt nem is feltételezte senki. Mindkettő videotartalmakat kínáló platform, de teljesen más témákban, más stílusban, más üzleti modellel. Annyira más tartalmak vannak rajta, hogy fogyasztói szemmel sem tudja kiváltani egyik a másikat.
Még a különböző streaming platformok (HBO, Netflix, Hulu, Disney+) sem tudják egymást kiváltani, pedig technikailag nagyon hasonló dolgokat kínálnak (filmek, sorozatok, egyre inkább saját gyártású tartalom)Óránkánt 4 perc nem tűnik soknak, de én már attól ideges lennék, ha egy 2 órás filmet 9x megszakít valami szarral.
Ami meg a Youtube Premium díját illeti, ordas nagy lehúzásnak érzem. De mégis egyre inkább elgondolkodom rajta, mert annyira mocsoksok reklám megy már, hogy kibírhatatlan.
-
#56573440
törölt tag
válasz Seraph 16 #14 üzenetére
csak ez nem azt jelenti, hogy nem lehet a mesecsatornákon vagy a meseblokkban mesék között barbis reklám pl, csak azt, hogy nem biztathatod a gyerekeket arra hogy sírják ki. Ettől még van, volt és lesz is gyerekeket targetált reklám. Megint más kérdés, hogy a 4-2 éves gyerekeim konkrétan nem értik hogy miért van nyaraláson a mesék között reklám és mi az és miért, és ez butaság és apa tekerd át... Otthon yt premium disney + és plex se dobál ilyeneket, így elég életidegen nekik...
-
Noukoum
veterán
Persze semmi sem váltható ki hiszen az egyik kék a másik piros így nem ugyanaz.. de két streamingen profi filmek és sorozatok vannak, ellenben youtube egy videómegosztó ahol teljesen más a tartalom.
Nyilván, de pont azért van fizetős verzió hogy ne idegesítsen. Cserébe plusz pénzel fizetsz.
Aki rendszeresen nézi a youtubeot annak szerintem elengedhetetlen és nem is drága főleg nem a mostani inlfációs helyzetben. Ebből ugye elérhető egyéni csomag is.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
arnyekxxx
veterán
válasz #56573440 #17 üzenetére
Nálunk a papáéknál van a tévében a mesék között reklám, a gyerekek utálják és tudják, hogy a reklám rossz és amit reklámoznak olyat nem veszünk. Hétvégén jobb híján pár órát filmet néztem tévében szintén papalátogatás miatt, és egyszerűen nem értem hogy tud akárki egy filmet élvezettel megnézni. Ment az Inception és 10 percenként 5 perc filmajánló meg fájdalomcsillapítóreklám benne. Kínzás volt. Off Algopyrin 500mg helyett (3000huf/20db) pont ugyanolyan jó az Algozone 500mg (500huf/20db)
-
#72042496
törölt tag
-
totron
addikt
Ha neked opció az, hogy kegynek éled meg a pénzért a reklámok kikapcsolhatóságát, akkor ezek a rendszerek valóban neked vannak kitalálva. Még úgy is ekként éled meg, hogy egyébként átlátod a folyamatokat, legalábbis a kommented enged ilyenre következtetni. A már tárgyalt, végül magasabb árú nemreklámozó verzió kialakításáról nem is szólva. Na és ez az a pont, ahonnan számomra érthetetlen az álláspontod. Valószínűleg személyiség típus dolga is. Nem azt mondom, hogy kiegyenesített kaszákkal kell felvonulni, de te ennek az egésznek tulajdonképpen bólogatsz. Számomra mindig rossz szájíz marad pl. az, mikor magyar kis youtube csatorna felületén - értsd 1-2 ezres volumenű - egyszer csak azzal találod szembe magad, hogy bizony már extra tartalmakra, vagyis "tagság" kicsikarására megy ki a játék. Egy olyannál, ami mind témájában, mind számaiban eleve üzletileg értelmezhetetlenné teszi saját magát, de nem is ilyen céllal indult, aztán valahogy mégis üzletivé lett, pont kinyírva az eredeti, családias-légies-mesélős mivoltát és hangulatát.
Konglomerátumok, néptartalmak esetén némileg más a fénytörés, de azt gondolom továbbra is, hogy az ezt fennen (meg)magyarázó hangok híjján vannak emberi jóérzésnek és elvileg az egészséges mentális állapotot szavatoló önbecsülésnek. Nem kell ezt szétmagyarázni, néztek generációk elég szemetet. Most simán csak legyen pénz ellenében makulátlan tartalom, ennyi.A mindenhova reklámblokkolót mondó attitűdöt meg rossz ember szájába akarod beletenni, mint látod - ha látod - nem abban látom a megoldást.
-
őstag
válasz #56573440 #17 üzenetére
Ez valóban így van, ahogy mondod, de a gyakorlatban nagyon ingoványos emiatt a talaj, sok büntetés volt belőle. Ami saját tapasztalatot tudok mondani, hogy egy élelmiszergyártó cégnél, aminek a termékei gyerekeknek (is) szóltak volna, a jogi részleg megtiltotta, hogy csak próbálkozzunk is gyerekeknek reklámmal.
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
#56573440
törölt tag
válasz Seraph 16 #23 üzenetére
ja azt már saját hatáskörben majd eldönti aki reklámozni akar, lehetni lehet, csak megint más kérdés hogy hogy érdemes. Ezer meg egy ingoványos dolog van, kezdve a gyógyhatásúnak beállított készítményektől ugye... De most egy chocapic reklám pl nyilvánvalóan nem nekem szól, semmi nem tiltja hogy animálva lemehessen hogy lett a csokitengergől a termékük. Egyébként meg a játékgyártók meg társaik már sokkal furmányosabb módokat találnak, a yt is tele van kicsomitól kezdve egy tonna olyan kontenttel ami technikailag nem reklám, csak egy gyerek játszik valami új játékkal és közben magyarázza hogy ez milyen menő...
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Nem láthatom te miben látod a megoldást mert nem írtad le.
Azt természetesen leírtad hogy rossz dolog hogy bólogatok egy olyan szolgáltatásra/termékre ami nekem jelenleg a legjobb. Tehát ha lehetne a sok felesleges kört elkerülendő, leírod a lényeget vagy inkább ne is írj semmit.Mi a francért ne örülnék annak hogy azok számára is elérhetővé válik a szolgáltatás akik kevesebbet tudnak/akarnak fizetni érte?
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
totron
addikt
Ja ha szándékosan el akarsz beszélni mellettem, azt mondd. Azért, mert mondjuk már most is elérhető, jobbára nem csillagászati havidíjért. Nem igaz, hogy pont ezt a pontját nem látod a lufifújási folyamatnak: ugyanazért többet fogsz fizetni, azzal a mesével, hogy a szegényebbeknek is elérhető. A valóságban meg 300Ft-tal olcsóbb az eredeti árhoz képest a reklámos, a mentesért meg kicsengetsz közel 2x annyit. A hülyének js megéri azt hinni, ez értünk van, hát nem? A reklámok elfogadásával át van/lesz lépve egy határ ami a disztributornak/tartalomelőállítónak jó, mert a növekedésben ez a lépés következik, a fogyasztó viszont ugyanabban a posványban találja magát amit addig átkozott, s amiből már épp kiemelkedett. S ez az ugyanabban a pocsolyában való tocsogás belém egy tesz egy kifejezhetetlenül nagy keserűséget, vagyis hogy az önként választott szhopásnak valahogy soha nem tud vége szakadni. Leírtam megint, más szavakkal, gondolom ez se jó.
-
BiP
nagyúr
válasz arnyekxxx #20 üzenetére
Nálunk zsír ugyanez, szó szerint én is írhattam volna.
Ugyanezt megtanítottuk nekik, hogy a reklám rossz, és nem veszünk semmit. Mamánál ők is puffognak a sok reklám miatt. Amikor odanézek, szinte mindig reklám van. Mesecsatornán talán kevesebb (ott meg ajánlók vannak inkább, de az dögivel), de átlag csatornán több a reklám, mint az anyag. -
BiP
nagyúr
Én ezt sejtem. Ahogy Blackdogone is írta. Ezzel előkészítik, hogy a mostani reklámmentes majd még drágább lehessen.
És ezért mondtam, hogy ennek a reklámosnak csak akkor lenne értelme, ha érezhetően olcsóbb lenne, mint a reklámmentes, mert az a félelmem, hogy nem lesz.
pl. reklámmentes 2e Ft, reklámos lesz 1500. Aztán szépen megemelik a reklámmentest is 3e-re. Így kellően nagy lesz a különbség, de burkoltan mégis megcsinálták az áremelést. -
Noukoum
veterán
Ja ha szándékosan el akarsz beszélni mellettem, azt mondd.
veled ellentétben én konkrétumokról írok, te beszélsz mellé. senkit nem érdekel a te háttérhatalom elméleted.
Azért, mert mondjuk már most is elérhető, jobbára nem csillagászati havidíjért.
Mi?
Nem igaz, hogy pont ezt a pontját nem látod a lufifújási folyamatnak:
Milyen lufifújásról beszélsz?
ugyanazért többet fogsz fizetni, azzal a mesével, hogy a szegényebbeknek is elérhető.
Azért fogok érte többet fizetni, mert a piacon többet ér. Ha lesz olcsóbb átmegyek a másikhoz, ha sokallom lemondom. Tudod így működik a piac. Az a te meséd hogy a szegényeknek is elérhető. Senki nem mondott ilyet csak te és most képzelj el egy nagyon lenéző jelzőt.
A valóságban meg 300Ft-tal olcsóbb az eredeti árhoz képest a reklámos, a mentesért meg kicsengetsz közel 2x annyit.
Valóság? Még nincs is bevezetve, mi a szarról beszélsz?
A hülyének js megéri azt hinni, ez értünk van, hát nem?
Senki sincs semmiért, ez nem szeretetszolgálat hanem kapitalizmus. Pénzért ad szolgáltatás, az értünk van az a buták szótárában van jelen, illetve jól lehet vele mellébeszélni.
A reklámok elfogadásával át van/lesz lépve egy határ ami a disztributornak/tartalomelőállítónak jó, mert a növekedésben ez a lépés következik, a fogyasztó viszont ugyanabban a posványban találja magát amit addig átkozott, s amiből már épp kiemelkedett.
Azért lesz átlépve egy határ mert a reklámmentes árnál olcsóbban hozzá lehet jutni a szolgáltatáshoz? Miért lenne csak az előállítónak jó, mikor a felhasználó olcsóbban kapja meg a szolgáltatást? Elmentek otthonról? Posványról szó sincs, abban max te vagy.
S ez az ugyanabban a pocsolyában való tocsogás belém egy tesz egy kifejezhetetlenül nagy keserűséget, vagyis hogy az önként választott szhopásnak valahogy soha nem tud vége szakadni. Leírtam megint, más szavakkal, gondolom ez se jó.
Ez maximum rád jellemző.Az utolsó volt hogy ilyen alacsony színvonalú hozzászólásodra karaktert pocsékoltam.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
totron
addikt
Legjobb, mikor rendeltetésszerűen van felhasználva a reklám: szobából kimenve, a lakás egyéb részein szüttyögni, közben persze ORDÍT az elmebetegséget súroló intonációs amplitúdókkal előadott, mosolygós tenyérbe mászás (felolvasott reklámszöveg). Olyan színész/szinkronszínész is van köztük, akinek szent meggyőződése, hogy ez egy kellő, tetsző és előremutató jelenség, amit produkál és hogy a magánéletben is elő szokta venni, ügyintézések meggyorsítására pl.. (én egészen biztosan kibasznám az ügyféltérből). Annyira irritáló, hogy elmondani nem tudom. Alá a sajnálatos módon a már pár éve makacsul hatályos, szigorúan fogyatékos dallamú és ritmusvilágú aláfestő"zene", ami csörgődobból, meg ukuleléből épül fel, meg a gügyögés határán lévő didaktizmussal operáló, szintén mosolygós anyukahangból. Na és akkor mivel nehéz a CRT, legszívesebben beütném, bent tartott öklön keresztül pedig 16000 Volttal enyhíteném a kereskedelmi fájdalmat. De inkább csak szólok. hogy please mute, úgyis csak látogatóban vagyok.
A gyerekre meg annál is inkább káros a dolog, mert a fent említett "zene" szétzilálja, sokan az ilyet csak gyerekzenébek tutulálják/hallják, de pont hogy nagyon nem mindegy mivel találkozik: nem kell az elfogyatékosított felnőttek szintjére beállítani engedni. Komolyan nagy hatása van, mit hall. Mint az emberi beszéd/kultúrkör esetén is, meghatározó, egész életre.
Az ADHD fókuszba került egy ideje, szerepe van a szarrá-szénné szabdalt tartalmaknak is ebben, persze itt egy egész korszak felelős és platformok hosszú sora. Ha egyszer nagyságrendekkel kisebb etapokra állnak be és vésődnek az idegpályák és a jutalmazást is ezen a hosszon várja, akkor a tanóra hosszával és tartalmával/töménységével bizony nem fog klappolni az agy. Úgyhogy ha reklám, ha ajánló, ha reklám egészségtelen a tv így. Lásd még a legtöbb dokucsatorna is, ad is, de szétzilál, ha nem felvételről nézed. -
totron
addikt
Figyi már, te hány éves vagy? Nem lefitymállandó kérdem, de lehet, hogy nincs is ám ennek értelme egymás közt, mert mondjuk más korszakokba születtünk, más-más rálátással és telítettséggel/megéltséggel. Egyébként ha visszanézed nem a szeretett streaming platformod betámadása részemről az alapállás, hanem a reklámozott vetülete.
-
BiP
nagyúr
Én nem nézek ennyi reklámot, (nincs tévénk se, nem véletlenül), így ennyire részletesen nem tudom megítélni.
De mivel magam is úgy vélem, hogy a gyerekre is káros, ezért sincs, és nem is nézetünk vele minden szart, így reklámmal is keveset találkozik. (egyedül nagyszülőknél lát tévéadást, és reklámot) De szerencsére immunisak rá. Tudják, hogy nem vesszük meg, csak mert reklámoztak valamit -
aktív tag
Én továbbra is el leszek a török régiós Netflixxel, ugyanúgy van rajta minden és lényegesen olcsóbb
-
ceia
őstag
Törvénybe kéne foglalni, hogy kiskorúaknak tilos reklámot adni. Problem solved. Még nem képesek átlátni az élet dolgait, gyermeki felfogással, "naívan" szemlélik a világot. Próbálni őket rávenni valamire, ami nekem jó, de nekik nem biztos, nem csak parasztság, de kiskorú megtévesztése, félrevezetése is, azaz számára kár okozása, ami úgy illene, hogy törvényellenes legyen.
#34 Remov Csak törökül vannak a feliratok, na de akkor mi van..
[ Szerkesztve ]
it's more fun to compute
-
Chaser
titán
ezzel engem biztos megállítanának!...jah nem : )
szerk:
egy barátnak köszönhetően nekem is van, néha nézem is
mostanában egyre több a saát netflixes tartalom ami gagyi - régebben voltak nagyon jók, sőt sok jó volt -
a magyar feliratok hát izé...helyesírási hibák is vannak de mellé béna fordítások is
sok filmnél csak az eredeti nyelv van és még egy-kettő esetleg, de nincs angol, ez egyéni, de én pl rühellem a koreai és hasonló nyelveket
ha ezt megfejelik reklámmal hát pfffffffff, azt nagyon picipézé' kell adniuk[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
ceia
őstag
Az miért szülői feladat, hogy cégek ne akarják befolyásolni a gyerekem és rávenni vásárlásra? Az oké, hogy a szülő neveli, de attól még nem kéne reklámokkal bombázni egy gyereket. Ez igenis lehetne törvényellenes, mert még kiskorú.
Az nem szép dolog, ha valaki ezt ki akarja használni és hasznot húzni belőle.[ Szerkesztve ]
it's more fun to compute
-
BiP
nagyúr
Szerintem sem az, de szerintem a topik ebben egyetért.
De a kérdés az volt, hogy ez szülői feladat-e. Nem.
Közvetlenül meg tudod akadályozni (te vagy én vagy mi), hogy ezt csinálják? Nem.
Viszont szülői feladat - ha már úgyis csinálják - hogy megvédd tőle a gyereket.
(pl. alapból távol tartod tőle, amennyire lehetséges és felvértezed a gyereket, hogy a reklám rossz, és csak kihasznál, ne dőljön be neki.)[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
ha lenne gyerekem nem kapna netflixes gyerek csomagot reklámokkal
azt meg egy gyereknek elmagyarázni hogy egy reklám rossz, hát sok sikert - még ha meg is érti, tudat alatt mindig bizergálni fogja, a legtöbb felnőttet is bizergálja : ) -
tehát elvből nem is vennék semmilyen fizetős csomagot amiben reklám van - egyébként se nézetném a mostani sz@rokat a gyerekemmel, tisztelet néhány kivételnek -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
BiP
nagyúr
dettó. Ez is egy módja a megvédésnek.
"azt meg egy gyereknek elmagyarázni hogy egy reklám rossz, hát sok sikert "
Nálunk egész jól megértették. Mondjuk alapból nagyon kevés reklámmal találkoznak. Tévénk nincs, youtube-ot, egyéb online cuccot nem nézünk. Rajzfilmet is keveset, azt is offline.
Persze mamáéknál látnak ezt-azt, de nem nyaggatnak vele, mert őket is inkább bosszantja a reklám (mert addig sincs mese), meg tudják, hogy úgysem vesszük meg. Meg az ő szintjükön elmagyaráztuk, mi a reklám célja, és miért rossz.
Boltban sem veszünk csokit csak azért, mert kint van a pénztárnál. Nincs impulzusvásárlás, meg kunyerálás, nem tudják kisírni. És ezt már megszokták, így nem is nagyon próbálkoznak. Merem remélni, hogy nevelés/szoktatás kérdése. (értsd: volt ráhatásunk)
Itt a legnagyobb fantáziabizergetés az csak az, ha valami látnak ovistársnál, osztálytársnál. De a reklámra immunisak.
És igaz az is, hogy felnőttként is bizergeti a fantáziámat 1-1 dolog, de mindig lebeszélem magam.[ Szerkesztve ]
-
markknight
veterán
A film utáninak meg mi értelme van? Fogom, kinyomom azt szevasz.
Véleményem: Az a szolgáltató aki képes 480p-t árulni 2022-ben, az megérdemli a bukást.A másik kedvencem, hogy felárat kérnek a 4K-ra, közbe a kínálat kb 30%-a érhető el 4K-ban. Egyedül a Love Death & Robots sorozatot fogom sajnálni.
[ Szerkesztve ]
-
markknight
veterán
Ez a reklámokkal bombázás egy érdekes dolok. Még kis tökös koromban mikor még a kölyök klub ment az RTL-en, mást se csináltak csak játékokat, promóciókat mutogattak nekem orr-ba szájba. Akkor kit érdekelt a téma? Senkit. Annyi reklámot, plakátot, hivalkodó dolgot látnak a gyerekek más platformokról, hogy a Netflix megoldása nem oszt nem szoroz.
[ Szerkesztve ]