Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Az aláírásod ehhez a hozzászólásodhoz tökéletes
Aethel: Ryzen 3600-nál sajnos architektúra limit van a két CCX miatt. A magok közötti késleltetés túl nagy, ezért nem lesz több fps-ed, hiába kicsi a CPU kihasználtság. A Zen 2 nem kifejezetten géming architektúra a túlzott szétszabdaltság miatt.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz RubbishBin #60 üzenetére
GTX1070-nel is működik az FSR, mert ugye ez a megoldás nem csak AMD VGA-kkal működik
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Hardware Unboxeden összevetették élesítési módszerekkel. Premiere Pro videószerkesztővel a legszámításigényesebb upscale-lel tudtak csak közelébe kerülni, de még így is jobb volt az FSR. Nézd meg a videójukat, mert csomó kérdésedre választ kapsz és nem nekünk kell elmagyarázni :)
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"A HUB videot átpörgettem"
Ha akarod tudni, akkor ne pörgesd át, ennyi. Van Adobe Premiere Pro-val készített legjobb minőségű felskálázással való összehasonlítás is, azt össze tudod hasonlítani 4K felbontáson. Ez jóval komolyabb, mint egy Lanczos felskálázás.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Van, de mégse használ sok játék checkerboardot, mert ahhoz fix felezett felbontás kell a kimeneti felbontáshoz képest 1080p pedig nem target egy next-gen konzolon, mert 1440p-1800p körüli dinamikus felbontással dolgozik a játékok többsége 4K-ra skálázva. Ilyen dinamikus felbontás változtatás esetén csak az FSR marad.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Igen, PC-n statikus szintek vannak, mert fix felbontással dolgozunk. Konzolokon nem lesznek szintek, hiszen a játékfejlesztők ott főként dinamikus felbontás skálázást használnak, ami PC-n egyáltalán nem terjedt el.
"FSR also works with dynamic resolution scaling and theoretically allows for any scale factor, but for now AMD is keeping it simple with four fixed"
Valamint konzolokon nem te határozod meg a felbontást, hanem a készítők. Konzol = egyszerűség Megveszed a játékot és játszol, nem azon filózol, hogy az FSR-t melyik szintre állítsd.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ilyet biztos nem, de elég kevés az esély, hogy azért vesz valaki RTX2060+-t, hogy 427x240-ben játsszon.
gbors: Hát igen, a tudás nem jön könnyen. Hihetetlen módon időt kell áldozni rá. Jó lenne, ha egy gitáros, cikkekből akarna megtanulni meg gitározni, nem élőben vagy videón keresztül, ahol látná, hogy milyen például egy helyes lefogás, hanem írják le neki, mert nincs ideje a "lélekölő kínlódásra"
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ok, csak akkor ne ide írd, hogy ezt vagy azt nem tudod, hogy hogy néz ki és látni akarod Nézd meg magad, ahogy mi is magunk megtettük és aztán írj ide. Ne mi keressük helyetted ki a dolgokat.
A hasonlatom tökéletesen helytálló. Én szívesen megnézek alap dolgokat is videókban újra meg újra, mert ha valakit valami érdekel egy téma, akkor élvezi annyira, hogy az alap dolgok is örömet okoznak neki. Egy profi gitáros nem szeret egyszerű dolgokat eljátszani vagy instagramon egy rövid videóban alap dolgokat megmutatni? Bármit élvez és alap dolgokat is megmutat örömmel, mert érdekli a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Robitrix #132 üzenetére
"CPU limites akkor egy proci, ha azt látjuk, hogy miközben 98-100%-on szenved a proci össz"
Ez az ami nem így van és tévhit. Én is sokáig ezt hittem, de YouTube-on láthatsz sok olyat, hogy egy 10%-os procihasználattal több fps-ed van egy játékban, mint egy lassabb, 30% procihasználatos procival. Ez azért van, mert ha például a magok közötti kommunikáció lassú vagy a cache kicsi, akkor szegény proci nem tud mit számolni adathiány miatt és ezért alacsony a procihasználat. Egy számmal nem lehet jellemezni egy bonyolult processzor működését. Jó lenne, ha minden ilyen tök egyszerű lenne, de ugye a világ bonyolult
Szkeptikus voltam ebben, de személyes tapasztalatom is van ebben. Dirt Rally 2.0 2 magos 4 szálas Intel procival, tök jól megy 100 körüli fps, de amikor váltottam Ryzen 5600X-re folyamatosabban fut, pedig eddig is minden ok volt. Nem számítottam pedig semmiféle javulásra.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz morgonc83 #147 üzenetére
Ja, mert a HDR Gaming beállítás feltoltja a színeket és élesítést alkalmaz a képre. Csak arra figyelj, hogy ne legyen képhiba, mert a túlzott színek színösszefolyást tudnak okozni, tehát már nem különül el két közeli színárnyalat, a túlélesítés pedig zizis vagy olyan hibás éleket tud csinálni, hogy egy nem létező színcsík jelenik meg az él mellett közvetlenül.
[ Szerkesztve ]