Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #71 üzenetére

    Kicsit összekeveredett a dolog, de nem kell a példaként hozott álom-teóriának igaznak lennie ahhoz, hogy szándékosan nézzen ki úgy az első rész, ahogy kinéz (mármint ilyen vonatkozásaiban, hogy mikor mennyire kontrasztos, ahol amúgy nem lenne technikai akadálya, hogy más legyen).

    Teljesen más hangulata van az eredeti képnek, mint amit a cikk bemutat. Más a "kisugárzása", más az "íze". Egyszerűen nem ugyan az. Ha pedig valaki elismeri, hogy más, akkor beláthatja azt is, hogy ez már nem az, amit láttatni szándékoztak a készítők.

    A "játékmotor technológiai korlátai" indokot rengeteg kérdésben el lehetne sütni, de ebben szerintem nem. Az UE3 sokkal sokkal fejlettebb jószág attól, hogy ne lenne képes nagy kontrasztú jeleneteket helyesen megjeleníteni bármiféle third-party trükközés nélkül. Ez már nem első generációs HDR techdemó, hanem korához képest kiforrott és viszonylag ügyes, precíz árnyalási technológiákkal dolgozik. És már HDR nélkül, UE2 szintű árnyalási eljárásokkal is meg lehetett oldani ettől nagyobb kontrasztú jeleneteket, mint amiket sokszor itt látunk.

    Szóval nem, én ezt nem veszem be, hogy az UE3 bénázik. Az ME1 azért néz ki úgy ilyen szempontból, ahogy kinéz, mert ilyenre készítették.

    Azt is elhiszem, ha szarul volt beállítva az összes monitor a Biowre-nél és ők mást láttak, mint mi, vagy hogy végig be voltak tépve a készítők és meg se tudták különböztetni a sárgát a kéktől, csak folytak a színek a szemük előtt egész nap, de nem, nem az UE3 bénázik. Ki van zárva.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák