Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teplic

    tag

    Haver taxizott. Csak péntek-szombat-vasárnap. Leadó volt neki sok, de tisztán megmaradt havi 3-400 ezer.
    (ebből leadók, bérelt kocsi, stb már le van vonva). Külföldieket rendszeresen átrázta. Szomszéd utcába ha mentek, elment akkora kerülővel, hogy ihaj. Nem mondta meg, hogy ott van 50 méterre.

    Zsebében volt egy kis RF-es kulcstartó, amivel láthatatlanul tudta manipulálni az órát. 1 gombnyomás (ami igen pici rejtett, 100ft-al pörgette az órát. Folyamatosan pörgette 1-1 fuvar esetén több ezer forinttal. Tudom, bevizsgált órák vannak hatóságilag és mégis mutatta. Mondta mindenki ezt csinálja. Aztán egy utas egyszer jól megverte. Utasnak lett belőle komoly baja.

    ja, pár hónappal előtte kezdete csak a taxizást, minden trükköt ismert. Úgy húztak le mindenkit, ahogy nem szégyelltek. Szórakozóhelyekkel lebratyiztak, külföldieket night klubba elvinni, tulajtól meg kapták érte a jutalékot. Stb, stb. A pörgetés viszont nagyon ment. Ennyit a taxióráról.

    Taxisokkal van kapcsolatom: háát, nagyon egyszerű emberek:) Adómorál? na neee... olyan náluk nincs. hiénák. nincs kivétel. valaki beismeri, valaki nem.

  • Teplic

    tag

    válasz Dominó85 #34 üzenetére

    Teljesen igazat adok. Előbb én is erről írtam, haver zöld fülűként hogyan húzta le a jónépet, hogy hiénázott. Alig dolgozott, de keresett. Nem adózott. jó pofátlanul tolta, újságba, híradóba bekerült, jól megverték. Sokat lábadozott, most külföldön tolja másik szakmában.

  • Teplic

    tag

    A hatósági tarifát a vezető taxitársaság a "Fő" kezdeményezte alapvetően taxiszövetségen keresztül. Forgalmuk is nőtt. Ezt nem nehéz belátni. A kis cégek a z áraikkal tudtak versenyezni, nem volt annyi taxisuk/utasuk/diszpécserközpont, stb. A főnek sokkal több taxisa van, mint az azt követőnek. Sokkal. tarolja a budapesti piacot. A hatósági tarifa még inkább neki kedvezett. Ugyanakkor van egy budapesti taxitársaság, akire nem vonatkozik a hatósági ár, sem nem kell sárgának lenni. Ja, hogy a vezető taxitársaság egyik "leánya"? Hogy volt mikor ők nyerték a reptéri koncessziós jogot, de ők meg beengedték a vezető taxitársaságot? Szééép szabályozás..
    Házi feladat: megkeresni melyik az a budapesti taxitársaság, akire a rendelet nem vonatkozik. És melyik taxitársasághoz köthető. Székhely, tulajdon, stb. Kik voltak a fő lobbisták, kik voltak a fő haszonélvezők a hatósági áraknak? Ki volt a taxiszövetség elnöke akkor,és ő melyik cégnél dolgozott?
    de ez már itt nagyon off.

  • Teplic

    tag

    válasz Reggie0 #59 üzenetére

    taxisoknál kötelező, hogy legyen POS. Viszont van amelyik taxis megjátssza, hogy 3 hétig meríti (nagyon nehéz lemeríteni), persze ugyanúgy viszi magával: pont most lemerült, nem tudsz kártyával fizetni. Csak kp. ja, és visszaadni nem tudok szöveget nyomja.
    Ez is egy taxis trükk.

    kp-t jobban szeretik...

    [ Szerkesztve ]

  • Teplic

    tag

    válasz szupermacs #61 üzenetére

    :))
    igen, az az oldal valóban durvább, mint a szamárszex :DD

    idézet az oldalról, de az egész nagyon jó:
    "az okostelefon-vezérelt kontártaxis-alkalmazás kvázialkalmazottjai milyen nevetséges kilométeráron zsákmányoltatják ki magukat, és magam is találkoztam olyan szerencsétlen balfasszal, aki a már eredetileg is túlméretes, aztán a devizahitelek elszaladása miatt reménytelenül elhatalmasodott autótörlesztőjét gondolta rendezni a fuserfuvarozásból,"

    besz@rás :D:D

    "Ha megfelelsz a feltételeknek és soraiba fogad az Uber (ettől nincs különösebb félni valód, minden marha alkalmas, nem kell ismerned sem a várost sem a kreszt, nincs szükséged hivatásos jogosítványra, egészségi és pszichológiai alkalmasságod a kutya nem vizsgálja, csak a kocsid legyen négy-vagy ötajtós és tíz évnél fiatalabb), már kezdhetsz is dolgozni. Egy utaskilométerért 130 Ft-ot számláz a rendszer (alapdíj 300, várakozás 25 Ft/perc), amelyből 20 százalékot (példátlanul pofátlan mohóságról tanúbizonyságot téve) benyel az Uber. Ha lyukra futsz (mi ezt úgy mondjuk, megégsz), 600 Ft-ot gombolnak le az utasról (ez az egyetlen gyakorlat, amelyben az Uber praxisa előremutató, a megrendelt taxiért akkor is kell fizetni a világon mindenhol, ha lemondják, persze ennek az ötödét is viszi a pimasz parazita)"

    a teljes cikket ajánlom erősebb idegzetűeknek: [link]
    ez a hellotaxi baromi jó :C

    Amúgy applikációs cucc a taxitársaságoknál is van, csak az über fejlettebb és értékelhető a pilóta is..

    [ Szerkesztve ]

  • Teplic

    tag

    Én drukkolok valami új decentralizált személyszállításnak.
    nem normális, hogy hiénáék ha van egy koccanás vagy bármi rögtön urh-n beszólnak, ott van 40 taxis, mindegyik tanúsítja mi történt, úgy hogy ott sem volt. közben fenyegetnek, baseball ütővel szállnak ki.
    Rendkívül erőszakosak. Kicsit hasonló, mint a putriba mikor előbújik a sok szamuráj és levesznek, vagy megvernek.
    Ezért "szereti" őket egy fél ország.
    Ennek nagyon véget kellene vetni..

    Jó, lehet nem mindegyik taxis ilyen, sőt biztos. de ez a baseball ütővel támadok az utasra, vagy másik autósra, vagy lerúgom az omega együttes tagjait, stb történetek nem oylan viccesek. Közben meg pörgeti az órát, megy kerülővel.

    [ Szerkesztve ]

  • Teplic

    tag

    válasz redgreg #67 üzenetére

    a hallotaxi forumán ezt írták:

    "az uber utazokozonsegenek 99% azert jart veluk mert NEHA olcsobb volt mint a taxi fillerb@szo sz@rrago banda." - cenzúra tőlem

    pontosan ezt írták, amit mondasz. Olcsóbb volt és ezért választották. Az "idióta" utazóközönség meg nem volt hajlandó többet fizetni. Ha árulom a lakásomat, más meg adja 30%-al olcsóbban és ezért tőle veszik meg, nem biztos hogy a vevőt nevezném fillérb@szónak.

  • Teplic

    tag

    válasz tomajer #115 üzenetére

    Kedves tomajer,

    nem a taxisok ellen hozták a taxisrendeletet, azt a taxisok lobbizták ki.
    Főtaxinál nézzük már meg Dudást, Szunomárt, stb miket nyilatkoztak és nem akarnak enyhítést.
    Ahogy korábban is írtam kőkeményen nagyobb társaságok lobbiereje is benne volt, akik most is további szigorítást szeretnének nem enyhítést.
    Dudás Zoltán (a Főtaxi taxiüzletág-vezetője) különböző bizottságokban miket mondott, miket nyilatkozott a sajtónak. Ha ennyire benne vagy a szervezésben biztos ismered Te is, így a véleményét is. Egy Főtaxira meg nem mondhatjuk azt, hogy független nincs köze a taxizáshoz. Esetleg Harcsa?
    A nagy társaságoknak megnőtt az utazóközönsége, kicsik ellehetetlenültek. A hatósági ár miatt és szabályozások miatt. Amíg egy kicsi utast, taxis (aki fizeti a tagdíjat) olcsóbb árakkal tudott gyűjteni.
    Főtaxinak nőtt vagy csökkent a forgalma a rendelet után szerinted? Más kisebb taxinak hogyan változott? Én ismerem a számokat. ;)

    A taxi társaságok egy része jól járt, másik része nem. Taxisok nem láttak át a szitán, jól megszivatták magukat, bevették a maszlagot. 1-2 nagyobb társaság járt jól, ügyesen csinálták :) Uszítva a többi taxist, akik beálltak a sorba mögéjük :D

    Az állam a szabályozással néhány nagyobb céget hozott helyzetbe..
    Én megérteném a szabályozást, ha a taxizás állami monopólium lenne, állami társaságok lennének.
    Ezek privát cégek, vállalkozóként taxisokkal. Főtaxinak ugye tudod melyik milliárdos a tulajdonosa, és leggazdagabb között milyen előkelő helyen szerepel és mennyire jól megy?
    De nincs lobbi :D ááá. De néhány társaságnak igencsak jól jött :) Ezek a milliárdosok meg nem a lobbiról híresek, ugye? Ennyit a hatósági árról. Néhány nagykutya akarta, fel lettek bőszítve a taxisok, akik követelték a nagykutyáknak :)

    [ Szerkesztve ]

  • Teplic

    tag

    Más: ISP-nél dolgozom. Ahova beteszi a lábát a Digi, ott más nem nagyon rúg labdába. És annyiból nem lehet kihozni, évekeig kimutathatóan nagyon nagy veszteséggel is zártak. Tüntessünk a minimálárért, mert elviszik az ügyfeleket és nekik ez nem éri meg? :D
    Hát nem, ismerősöket is arra bíztatok rendeljék tőlük, mert jó és olcsó. Másnak sokkal többől sem éri meg.

  • Teplic

    tag

    napokban dolgoztam egyik taxis cégnek (IT munka), parkolni egyik legjobban féltve őrzött drosztjukon tudtam, de mondták menjek oda. Telefonáljak amint ott vagyok. Teleont alig tudtam elővenni, elkezdtek támadni. pedig előre lett szólva, aztán beszóltak nekik rádión a főnökeik, hogy azt a kocsit ott ne bántsák, hozzánk jött...
    ha nem veszik fel a telefont és nem szólnak be, akkor a kocsimból nem tudom mi marad... :U

  • Teplic

    tag

    Mikor lesznek értékelhetőek a taxis cégek pilótái?
    Szívesen értékelném őket. Bár nem használok taxit, de ilyenre céges fuvarokat igénybe vennék és pontoznám őket. :))

  • Teplic

    tag

    válasz tomajer #142 üzenetére

    Hogy találtál rá erre az írásra? :C Nagyon jó cikk :D
    még mindig röhögök a taxisok vergődésén :))
    Az cikk igénymentes, tipikus taxis. Csak megerősített abban, hogy milyenek a taxisok és miért ne őket hívjam.
    Amúgy ajánlom az oldalt, érdemes körülnézni rajta, ha nagyon ráérsz és szórakozni szeretnél. "olyan, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas!"

    [ Szerkesztve ]

  • Teplic

    tag

    válasz adise #144 üzenetére

    az az oldal egy aranybánya:D
    a cikkek, a fórumok, minden. szerintem direkt csinálják, bohócokra szükség van :)

  • Teplic

    tag

    hallotaxi-n ugyanott azt fejtegetik egy másik cikkben, hogy szegény taxify éhen fog halni, mert mindenk ia taxit fogja választani. Minek csinálják akkor? Mert a taxisok szépek, a taxisok jók.

    Kedves taxisok, ugye nem lesz akkor tüntetés, meg hiszti ha mégis valaki másik társasággal utazik. Még ha ugyanannyiba is kerül, vagy akár drágább is? De tud értékelni pilótát, és nem kér a taxisokból, hiénákból, a lehúzásokból, az útlezáró sztrájkolókból? Nem pörgetik az órát, megkapod az útvonalat, nem kerülővel visz, stb.

    Szóval hallotaxi.hu egyik cikk bevezetőjéből idézet:

    "Utóbbi vállalkozás veszettül nyomja is a gázt. Lapunknak úgy nyilatkoztak, már javában folyik a sofőrök felvétele, s ha minden összeáll, akkor augusztus első felében el is indul szolgáltatásuk Budapesten. „A gond csak az velük, hogy azt adják majd az utazóközönségnek, amit a többi társaság, ráadásul pontosan annyiért” – mérlegelte lapunknak helyzetüket egy volt „hagyományos” taxis. A Taxify magyarországi leányánál világossá is tették: ők is a fővárosi taxisrendeletben meghatározott tarifát fogják alkalmazni – vagyis egy fityinggel sem lesznek olcsóbbak, mint a hagyományos taxik. De akkor miért is utazna inkább velük a budapesti felhasználó?

    Ráadásul anonimitást kérő taxis beszélgetőtársunk azért is szkeptikus, mert ha nem lesz humán diszpécserszolgálatuk, akkor szerinte eleve kizárják magukat a lehetséges fuvarok döntő százalékából, miután az emberek jelentős része még most is a hagyományos rendelést részesíti előnyben. Érvként említette, hogy ez a kör nem szeretné regisztrálni bankkártyáját, számlaszáma adatait semmilyen felületen."

    teljes cikk: [link]

  • Teplic

    tag

    Taxisok szerint az Uberesek kivonták magukat a törvényi kötelezettségek alól. /ezen is lehet vitatkozni/
    Még szerencse, hogy drága hiénáék annyira törvénytisztelő, becsületes, türelmes, nagy adómorrállal rendelkező, nemzetgazdaságot szolgáló állampolgárok. :)
    A taxisok főállásban nyomják (értsd sokan akkor is csak jobb forgalmú napokon), de mellette nem dolgoznak.

    Az Uberesek egy jó része másodállásban nyomta, mellette volt hentes, villanyszerelő, portás, közalkalmazott, stb. Volt egy kis üresjárat és szeretett volna egy kis zsebpénzt, akkor beállt Uberezni néha. De mellette dolgoztak is, abból is adóztak. Sokan hobby jellegként tolták, nem fő megélhetősként. Ezért nem is voltak olyan hiénák, meg agresszívek.

    Mivel nem ez volt a fő megélhetésük, nem támadtak olyan agresszíven. Egy taxis meg nem szereti a konkurenciát, rivális társaságokkal is összebalhéznak :-)

Új hozzászólás Aktív témák