Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Syl

    nagyúr

    válasz tailor74 #28 üzenetére

    Vagy ezzel a qplerájjal akarják elérni, hogy az emberek előfizetésre váltsanak :U

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

  • azbest

    félisten

    válasz tailor74 #28 üzenetére

    a köcsög szolgáltatók, mi?

    Az állami rendszerrel hitelesítik az adatok valódiságát. Ha az lassú és rossz, akkor így jártál.
    Az emberek többsége képtelen időben és az egyszerűbb/gyorsabb megoldással ügyet intézni, így az ügyfélszolgálatokat tartják fel. Aztán pedig aki lusta volt, az majd szidja a szolgáltatókat.

    Amúgy a szerződésekben benne van, hogy az ügyfél köteles naprakészen tartani az adatait, jelezni a szolgáltatónak a változásokat. Az, hogy a többség magasról tesz a szabályokra és a szerződésekre, az nem a szolgáltató hibája. Bármilyen hülyeség is az indok, amiért törvényileg kötelező most az adategyeztetés, eddig is meg kellett volna tenni mindenkinak magától. :U

    (#30) EmberXY
    mondjuk a havidíj és főleg a hűséges havidíj az tervezhető bevétel. A prepaid meg vagy jön vagy nem jön. Bár gondolom sok embernél elég könnyű megjósolni, hogy mennyit fog prepaid költeni, mert a szokások és az anyagi lehetőségeink rabjai vagyunk.

    (#35) St3ven
    akkor rossz előfizetésben vagy :D
    Bár most, hogy több szolgáltatónak is van 19 forint körüli prepaid percdíja, így megeshet. De azért általában az előfizetős az, ami olcsóbbra jön ki. Már, ha tényleg használja és nem csak fizeti a havidíjat.

    Nekem például baromira nem éri meg hangra előfizetni, mert szinte csak egy egy számot hívok, s arról is szinte csak velem beszélnek. (hazautazás helyett hazatelefonálás) Erre meg van aktiválva percdíj csökkentő opció (2x500ft). Így talán átlagban havi 4000 körül jön ki a két kártya költsége, kb 4-5 óra beszélgetéssel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák