Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz pokmky #69 üzenetére

    A Nintendo Switch-ből a Zelda egymaga csinált sikerterméket, azaz egy régóta várt játék segítségével erőltették, hogy vegyék az emberek.
    A Switch-et is fikázták éveken át, hogy meg fog bukni, mert nem 4K 120fps, majd amikor eladtak belőle pár milliót, hogy hát jó, a sok nintendo fanboy megvette, de úgyis tetőzött a piac és innentől bukni fog, aztán amikor több tízmilliós eladásoknál tartanak és sorra jelennek meg rá az AAA címek, akkor valahogy alábbhagyott a huhogás.

    Ami a macerát illeti:
    A 8bites korszakban a kazettáról betöltögetés, na az tényleg macera volt, meg hogy elfoglaltuk a nappaliban a család egyetlen TV-jét és minden alkalommal vissza kellett pakolni a C64-et a dobozába, ha befejeztük a játékot. Akkoriban is sok önjelölt szakértő mondta a magáét, hogy az otthoni informatika soha nem fog széles körben elterjedni, mert macera. És annyiban igazuk is volt, hogy az akkori formájában, azzal a tudással és ergonómiával nem is terjedt el.
    Így amikor a VR jövőjéről beszélünk, akkor senki sem a jelenlegi konkrét technológiát érti alatta, hanem azt a paradigmaváltást, amit maga a VR élmény jelent. Hogy aztán milyen technológiai újítások során hogyan éri el a nagyjából végső formáját, illetve milyen piaci és technológiai események gyorsítják vagy lassítják majd a terjedését, azt senki sem tudja előre megmondani.
    Az első Macintosh is üzleti bukta volt az Apple-nek mégis azonnal világos lett mindenki számára, hogy a GUI az oprendszerek jövője, pedig akkoriban is sokan hülyeségnek tartották, hogy majd mindenki egérrel fog macerázni a billentyűzettel gépelés helyett.

Új hozzászólás Aktív témák