Új hozzászólás Aktív témák
-
"meséli mennyire durván le can osztva a dolog, ezek a népszerű útvonalak be vannak védve mint egy kis maffia." - ja, ezért nincs normális utas a vonalon az utóbbi pár évben. Környezetvédelmileg így semmi értelme, mert aki üzletszerűen csinálja, ha nincs utas, akkor nem is megy. Én ha egyedül hazaugrok családlátogatni, az utasfelvétellel legalább hozzájárultam a CO2 kibocsátás/fő csökkentéséhez.
Másik mellékhatás, hogy az árak olyan szintre csökkennek, amennyiért én már nem vacakolok utassal. Amúgy a maffia-része: magánemberként blabla-n+oszkáron be se lehet értelmes árat írni adott szakaszra, sztrádamatricák sorát és drága üzemanyagot perkál az ember pl Olaszországban és írd ki az árat úgy, mintha a magyar benzinköltség felébe kerülne - vagy jattolj többet a közvetítőnek egy üzleti fiókért, amit ha évi 3x megy haza az ember, nyilván nem tesz/nem éri meg. Ezzel az egész dolog megosztás jellegét próbálják kipusztítani és kvázi k-EU-i taxisokat kiszervezni Ny-EU-ba.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Korrektor
"ezek a népszerű útvonalak be vannak védve mint egy kis maffia."
Ezt nem igazán értem, hogyan lehetne kiszorítani bárkit Oszkáron. Annyi van, hogy valaki kiemeli a saját kocsiját a lista elejére, de ezzel vége. És persze, vannak, akik taxiznak vele, de én mindig próbálok valaki mást választani, még ha kicsivel drágább is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Adobe Photoshop
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Mini-ITX
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...