Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó kérdés, nem emlékszem pontosan, hogy valamikor hajnalban foglalt az illető amikor reggel 6kor indultam, vagy már indulás után. (nem mellesleg a leírásba mindíg beleírom, hogy mindenképp beszéljük meg a részleteket foglalás előtt)
Ok, ha sharing, akkor az amortizációs és biztosítási ktg-eket is sharingeljük, ami nálam kb az üzemanyagktg.-gel azonos nagyságrendű + 2-nél több utas után nem vagyok hajlandó rohangálni. Amúgy haverok között is, ha valakihez beszállok egy 100+km-es útra, a TELJES üzemanyagköltséget szoktam fizetni, azaz az összköltség van kb igazságosan elosztva.
Akinek menni kell + rendben vannak a feltételek, az jön, akinek nem, az vegyen magának autót. Ez egy kereslet-kínálati szitu, annyi megkötéssel, hogy se sofőrként se utasként nem vagyok belekényszerítve az utazásba: ha sofőrként keveslem a szotyipénzt, akkor nem vesződök a dologgal, ha utasként drágállom az utiktg-et, akkor veszek repjegyet.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Elég sokan oszkároznak nyugati irányba, de hallottam rosszat utastól is (pont a vállalkozóféle sofőrre): a sofőr felvett 7személyesbe 6 embert és a kocsitól elvárható ~12 óra helyett 20óra alatt értek a célállomáshoz.
Sofőr-oldalról meg persze az 1000km-es útra utsó pillanatban ráfoglaló vagy azt lemondó utastól mászik falra az ember. Azt már megtanultam, hogyha valahova nem akarok bemenni, azt véletlen se adjam meg köztes uticélként
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.