Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ryu

    tag

    Azért valljuk be egy olyan autógyártó cég termékeit nemesíti az úr, ami talán a legrégebb óta tartja magát a saját formavilágához és tanaihoz. A vásárlóik olyan rajongók, hogy amikor megpróbálták kivezetni a léghűtéses motorjaikat, haragot kaptak a nyakukba és azóta is sokan mantrázzák, hogy a legjobb Porsche a léghűtéses.

    Nincs mit csodálkozni azon, hogy van egy hangos többség, akik szerint szentségtörés amit azokkal a gépekkel művel. Ha megnéz bárki egy videót, ahogy a mester lekuporodik a legtöbbek számára elérhetetlen 20+ milliós autó mellé és minden méricskélés nélkül belevág a kaszniba, majd szegecsekkel összefogatja a túlméretes szélesítő idomokkal, az elsőre biztosan értetlenül bámul (ajánlom a filmek azon részeit, amikor a motorháztetőt rángatja be a helyére)

    Mindezek mellett ahogy a kész mű kinéz, az nem egyszerű.Főleg a második kép fejezi ki, hogy mit jelent az RWB. Viszont az is igaz, hogy ez nem egy RUF szintű mű, nem arról szól, hogy jobbá tegye az adott példányt, ez csak egy módosítás, ami neki tetszik és megannyi rajongójának is.

    Nagyon fura kettősség van az egész történetben:

    Egyrészt ott egy Japán ember, aki felépített maga köré egy mítoszt és ahogy egy Katana esetében, úgy itt is elhisszük, hogy munkájával valami jó, már-már tökéletes mű születik.

    Másrészt tegye fel a kezét az, aki egy Porsche megszerzése után végig tudná ülni vigyorogva, ahogy a kocsit szétszabdalják és egy Frankensteiné teszik.

    Képeken nagyon jól fest mindent és én is imádom, bár sose lesz ilyen gépsárkányom, még csak Porsche-m se, de lemerem fogadni, hogy ez az egész módosítás minden menetkomfortot és menetdinamikát tönkretesz. Értelmetlen.

    Ez olyan mint az említett kard; addig csodálod, amíg nem díszeleg egy az ágyad fölött, hiszen onnét funkcióját egyáltalán nem látja már el.

  • Ryu

    tag

    válasz .LnB #11 üzenetére

    Félreértés ne essék, nem akarok vitatkozni, már csak azért sem, mert egyetértek veled. Csupán fura számomra az RWB történet.

    Azt írod, hogy "akiknek ez annyira nem tétel". Ha lenne pénzem, pénzre, akkor valószínűleg pályázni, esetleg versenyezni, ettől alkalmasabb típusokat találnék, akár a Porsche kínálatában. Ha gyűjtő lennék, akkor pedig teljesen más irányba nézelődnék, hiszen ezek az átalakított autók immáron kisebb értéket képviselnek azon szempontok mentén. Persze mondom ezt úgy, hogy én földhözragadt ember vagyok, már csak a társadalmi státuszom miatt is.

    Mindenesetre irigylésre méltó történet és nagyon érdekes és szerencsés ember, remélem még olvashatok róla.

Új hozzászólás Aktív témák