Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Ryu #9 üzenetére

    Én végig tudnám ülni nyugodtan. És ha megnézed, olyanok csináltatnak maguknak vele autót, akiknek ez annyira nem tétel.
    Az, hogy a menetdinamikát mennyire módosítja az nem ilyen egyszerű. Nálunk nem lehetne közlekedni egy ilyen autóval. De szerintem a legtöbb komoly módosítás ront a menetdinamikán. Mármint ami ilyen street tuning, és nem versenypályára való átalakítás. Szóval a nagy átlaghoz képest itt nem történik semmi különös. Szélesebb nyomtáv, baromi széles gumik. És gondolom keményebb futómű.

    Ugyanakkor vannak hivatalos RWB pályanapok. Szóval ott is szokták őket használni.

    Sőt Nakai-nak van egy saját pályára épített gépe, a "Rotana", ami sokkal komolyabb módosításokat is kapott. Köztük egy szép csigabigát. Azzal versenyezni szokott.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog (1)

    válasz Ryu #9 üzenetére

    Érdekes amit írsz.É Én nem állhatom a munkáit, de magát a porschét mint autót és brand-et sem bírom. De hiszek benne hogy sok-sok mérnök nem ok nélkül dolgozott azért hogy létrejöjjön egy olyan sportkocsi mint a sche.
    Hofi vicc: gyakorló rendező meghívja a színi direktort az első főpróbájára.
    -Gyr: Direktor Úr! Mit szól, milyen?
    -Dir: fosch!
    -Gyr: Na és ha még dolgozunk rajta, hogy kicsit összébb álljon?
    -Dir: Akkor még lehet szar!

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák