Új hozzászólás Aktív témák

  • windchill

    csendes tag

    válasz B-L-A-C-K #1551 üzenetére

    Mivel ez IdeaPad termék, ezért most csak erre térnék ki.

    Ha a szervizbe kikerült gépen a szervizes azt látja, hogy fizikai sérülése van (akár karc, akár törés), akkor azt a javítási információn azonnal feltűnteti. Ha a szakvélemény alapján úgy dönt, hogy CID eset (customre indicated damage), akkor azt jelzi a call center felé. A call center felhívja az ügyfelet és tájékoztatja, hogy ő volt a hülye és felajánl egy javítási díjat. Ha ezt az ügyfél elfogadja, akkor megtörténik a javítás és visszaszállítás. Ha nem, akkor javítatlanul visszaküldik a gépet, de a szállítási költséget kiszámlázzák a usernek.

    Ha olyan jellegű hardware sérülés van, amitől a gép még működik (gép sarka el van törve, megrepedt a burkolat, alaplapon egy védő fólia le van szakítva, eltört a memóriát rögzítő egyik fém merevítő, stb...) akkor is javítják a gépet, csak a call center jelzi, hogy a gépeden vannak fizikai sérülések, egy adott összegért ki tudják javítani, ha szeretnéd, viszont ez nem feltétele a garanciális javításnak. Ha mondod, hogy köszönöm szépen, de nem kérem a fizetős javítást, attól még a hibás alaplapodat ki fogják cserélni.

    Tehát a lényeg: ha kiküldöd a szervizbe a gépet, akkor győződj meg arról, hogy a hibáját nem te okoztad. Ha így van, akkor nem lesz fizetős a javítása.

    Lenovo Y580, 15.6 FHD LED, i7-3630QM, 8GB DDR3 1600MHz, 32GB SSD + 500GB 5400rmp, nVidia GTX 660M 2GB DDR5,

Új hozzászólás Aktív témák