Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz rennes6 #26 üzenetére

    Ha a számítógép navigál, a robotpilóta landol, radaros ütközésmegelőző rendszer figyel a légifolyosón, a felszállás meg a rádióforgalmazás kitesz kb. 20 percet egy 8-10 órás Frankfurt-New York útból, akkor milyen izgalmak történnek a maradék időben? Stírolja a légikisasszonyokat?

    Szerintem egy pesti taxisnak több vészhelyzetet kell megoldania azonos idő alatt és több izgalma van, mint egy pilótának. A pilóta legfeljebb azon izgul, hogy olyan légifolyosóba osztják-e be, ahol hátszél van vagy nem, hogy tud-e kerozint spórolni vagy sem.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz rennes6 #31 üzenetére

    Az általad leírtak közül mi az, amit nem tud gép megcsinálni? Tömeg elosztás, üzemanyag kiszámolás? Ezek pl. tipikusan számítógépre való feladatok.

    Ha a robotpilóta tud landolni rossz látási viszonyok között, akkor jó időben is tud landolni.

    Bejelentkezni be kell, de nem azért, hogy sok munkát elvégezzenek, hanem azért, hogy ébren tartsák a pilóta figyelmét.

    Repülés megtervezése... Ha mindig ugyanazon a járaton repül, mennyire fárasztó megtervezni a repülést? Legfeljebb abban fárad el, meg ne ölje az unalom. A sztrájkok legalább kis változatosságot hoznak az életébe.

    10 gép, lol... A Kenedyre hány gép érkezik egyszerre és hány másodperc telik el átlagosan két felszállás között? Egy nagyobb reptéren a 10 gép még bemelegítésnek is kevés a forgalomirányítók számára...

    Úgyhogy továbbra is fenntartom: van egy kis meló felszállásnál, van egy kis meló leszállásnál, ami csúcsforgalomban lehet több, meg van egy halom méla unalom repülés közben. Amíg 10 ezer méter fölött tekernek át az óceánon, nem lép eléjük gyalogos, nem túrja be az orrát paraszt bmw-s, nem száguldozik mellettük biciklis futár. Amilyen sorrendben besoroltak a légifolyosóra Anglia fölött, abban a sorrendben jönnek ki Amerika fölött. Még egy tetves előzés sincs benne... Izgalom? Megjön-e a sztyuvinak vagy se...

    Nem akarom megbántani őket, de a repülés sokkal jobban túlbiztosított, mint az utcai közlekedés. Az sem az izgalmak mellett szól. Ha megnézed a statisztikákat, utaskilométerre vetítve messze a legkevesebb gikszer a repülőkön van. Amikor meg gikszer van, mindig kiderül, hogy szép hosszú listát írnak a megszegett előírásokból, mire a szabályszegések hosszú sorának összessége eredményeképpen leesik a repülő. Annyira túl van biztosítva, hogy egy-két szabály megszegése nem szokott nagy bajhoz vezetni. Ugyanez a földön azonnali emberhalál.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz rennes6 #33 üzenetére

    Az állítás az volt, hogy sok pilóta már pénzért repül, nem szórakozásból. Én erre reagáltam, próbáltam sorolni indokokat, amik az igazi repülést unalmassá teszik.

    A szimulátor más tészta, mindenki azzal tünteti el a szabadidejét, amivel akarja :)

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák