Új hozzászólás Aktív témák

  • rennes6

    tag

    válasz bambano #27 üzenetére

    Dehogy is...
    1. A robotpilóta csak akkor landol, ha a látási feltételek egyfajta vizuális minimum alatt vannak.
    2. Rádióforgalmazás úgy kezdődik, hogy
    - delivery: útvonalengedély
    - ground: gurítás
    - tower: felszállás
    - approach v. departure: közelkörzet
    - control: távolkörzet, folyamatos kapcsolat a célállomásig, onnan handoff approach, tower, ground, mind-mind más frekvencián.
    Az óceán felett, amiről te példáztál, bizonyos időnként bejelentkezési kötelezettség van.

    A repülés megtervezése az időjárási adatok elemzésével kezdődik, tudni kell meteorológiai táviratokat olvasni. Aztán tömegelosztás kiszámítása, az útvonal ellenőrzése, az üzemanyag kiszámítása stb. repülés előtt csak az egész hóbelevanc megtervezése kb. 45 perc-1 óra.

    "Szerintem egy pesti taxisnak több vészhelyzetet kell megoldania azonos idő alatt és több izgalma van, mint egy pilótának."

    Nekem úgy tűnik, te még ilyet nem is láttál soha.
    Egyszerre 10 gép érkezik különböző irányokból azonos reptérre, belecsöppensz egy komoly forgalmi helyzetbe; egymagad csinálod az ellenőrzőlistát, olvasod a repülési térképeket, vezeted a gépet, navigálsz, rádiózol, miegymás. Szóval, majd ha egyszer látsz ilyet közelről, akkor marha gyorsan visszavonod ezt a kijelentést.

Új hozzászólás Aktív témák