Új hozzászólás Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    Most nem azért, de foggal körömmel véded egy szar vállalat szar szolgáltatását. Rajtam kívül 10-en ugyanazon a véleményen vannak, egyedül te írod, hogy de hát legyen nálad jegy.

    Ja, legyen nálam és büntessen is meg az ellenőr, ha megérdemlem, csak akkor a másik oldalon is legyen minden 100%-osan tisztába téve. Mert én magánemberként inkább hibázhatok, mint egy ekkora cég, ami több millió ember utaztatásáért felelős. Ha megfagyok a köcsög buszon, mert szar a fűtés, vagy lerohad a tököm a villamoson, mert dög melegben nem megy a légkondi, ha leszállítanak azért, mert nem akarom kidobni a palackos üdítőt, ha le van hányva az ülés, ha 5 percet késik a járat, vagy épp az óra 04-es villamos az orrom előtt megy el egészkor, akkor éppen valahogy nem érzem azt, hogy én, mint ügyfél ki lennék szolgálva, pedig fizetek a szolgáltatásért.

    Mondom máshogy. Bemész pároddal a mekibe, kértek egy-egy menüt. A krumplid szétpotyogott, a burger hideg, az üditőben meg légy van. Mit szólnál, ha más erre azt mondaná, hogy "miért nincs nálad néhány szendó, meg egy kis kóla az ilyen helyzetekre" ? Szerintem orrbavernéd.

    Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy senki sem hőbörögne, ha minden totál rendben lenne és egyszer lefagytak volna az automaták. E helyett sajnos az van, hogy kb semmi sincs rendben soha.

    Szrk.: félre ne érts nem személyeskedni akarok, nehogy megsértődj, ha így értelmeznéd, előre is bocsánat!

    [ Szerkesztve ]

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák