- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz
Nyugdíjas #59 üzenetére
én megmondom. Mert onnantól kezdve, hogy átvette normál garanciális ügyintézésre, 3 napja van hogy visszaszóljon, ha ez nem fog menni. (mert a nagyker visszadobja, vagy akárki aki illetékes)
Ha 3 napon belül ez nem sikerül, akkor már a végfelhasználó szempontjából tökmindegy mi történik, neki már jár a javítás/csere/pénz vissza."feltételes" ügyintézés meg nem nagyon létezik
Szóval elég egy rosszindulatú vevő, aki visszaél ezzel, és többet már nem fog jótékonykodni az illetékes bolt, ha elég sokat bukik egy ilyenen
...csak én vagyok helikopter?
-
Új hozzászólás Aktív témák
lo Emberség, korrektség, megerősítés és még további nagy szavak egy egyszerű ügyintézés során...