- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- DIGI kábel TV
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen program, ami...?
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Kék halál (BSOD)
Új hozzászólás Aktív témák
-
adika4444
addikt
PizzaKing-ből körülöttem rendszeresen rendelnek. 10-ből 8 rendelésben nem az van amit kérünk, néha ki van hülve, néha bénán csomagolva, a futárok többnyire ordas parasztok, az ügyfélszolgálat az egyszerű magyar tőmondatokat nem képes felfogni, és röhely, hogy Cooky makogását kell hallgatnom egy hivatalos ügyfélszolgálati vonalon. Született magyarként csak bosszantó, de ha külföldiként törném a nyelvet, akkor közel leküzdhetetlen lenne ez a fajta kommunikáció. Teszem hozzá a Cooky-t lehet kedvelni, lehet nem kedvelni, de népszerű rádiós műsorvezető, ahol megtalálja a célközönségét ezzel a megszólalással, viszont ott nem egy országos étteremhálózat központi ügyfélszolgálatán kell vele küzdeni.
A NetPincért utálom, lenyúlnak 25% jutalékot. Nem ők csinálják a kaját, és be tudok regisztrálni az étteremnél, inkább kapják ők a teljes árat, ők készítik.
Meg én otthonra eleve csak egy helyről vagyok hajlandó rendelni. Három éve változatlan árakon dolgoznak, reklámjukat még soha nem láttam, de a minőségük fergeteges. Velük is volt már számos sztorim, de mindegyikre abszolút rugalmasan reagáltak.
Egyik, hogy családtagnak rendeltem kaját, én pedig nem tudtam telefonálni, így beírtam megjegyzésbe, hogy ezegyszer másik számot hívjanak. Fel is hívta a futár amikor érkezett, és megoldották.
Olyan is volt, hogy szétverték az utcát, beírtam megjegyzésbe, szval a futár behozta gyalog a kaját, mindennemű problémázás nélkül.
De a legjobb az volt, amikor terminált kértem tőlük, mert kártyával akartam fizetni. Meg is hozta a terminált, de nem működött. Már törtem a fejem, hogy hogyan fogom kézpénz nélkül kifizetni (nem volt nálam annyi amennyi a kaja volt), mire a futár közölte, hogy nagyon sajnálja, elnézést és semmi gond, majd holnap erre kanyarodik és rámcsörög. Mondtam neki, hogy holnap után úgy is tervezek rendelni, írják fel, és akkor egybe kifizetjük.
Jött is a futár, szóltam neki, hogy van némi tartozásom feléjük, neki ez fel volt írva, kifizettem, a mai napig örömmel rendelek tőlük, mert tudom, hogy a nagybetűs minőséget hozzák 21. századi színvonalú futárokkal.A rántotthúsoshoz el akart hívni egy haverom, de elég szkeptikus voltam a hellyel kapcsolatban, ahogy itt elnézem nem alaptalanul. Azzal pedig egyetértek, hogy az ember érvényesítse a jogait, minél nagyobb egy cég / multi, annál jobban és többeken gázol át, időnként meg kell húzni a féket...
üdv, adika4444
Új hozzászólás Aktív témák
- IPHONE SZERVÍZ BAZÁR! SZERVÍZ ESZKÖZÖK, SZERSZÁMOK! FÓLIAVÁGÓGÉPEK REMEK ÁRON!
- HP EliteBook 840 G6 -i7 8665U/16GB/256GB SSD/Magyar nyelvű billentyűzettel
- Eladó 42U server rack
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest