- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Windows 10
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Borzasztóan régen nincsenek már VGA-specifikus optimalizációk. Egyszerűen csak a baj van velük. Még a gyártóspecifikus optimalizálásokat is nagyon kerülik a fejlesztők. Csak akkor nyúlnak ezekhez, ha nagyon muszáj.
Az a baj ezekkel, hogy ha hozzányúlsz egy szabványon túli kiterjesztéshez, akkor az egy olyan extra kód, amit évekig kell majd karbantartani, ami egy rakás tök felesleges bugot eredményez. Emiatt, ha egy kinézett gyártóspecifikus kiterjesztésre van szabványos megoldás, akkor a szabványost fogják használni. Szerencsére mára elég jól felzárkózott a shader modell az AGS-hez, tehát amíg két éve egy csomó játékban kinyúlt a kód a Radeonokon specifikus shaderekhez, ezt ma már nem teszik. Ennek több előnye van, szabványos kóddal is meg tudják csinálni ugyanazt, és az az optimalizálás nem csak Radeonokon működik, szemben az AGS-en keresztüli kódokkal, aminek mindig az volt a baja, hogy GeForce-on meg sem moccantak. Az egész AGS-es huzavonát azért csinálták, mert az AMD HLSL Ext. nyelvére nagyon könnyű volt PSSL kódot konvertálni, tehát a munka nagy részét már megcsinálta a fejlesztő a PlayStation 4-re. De a shader modell 6.0 bevezetésével ez igazából már nem reális út, mert hasznosabb az Xboxról áthozni a modern HLSL kódot (shader modell 6.0-től), és az fut minden szabványos implementáción.
A teljesítményt sem igazából egy adott VGA-ra szabják. Nyilván dolgoznak egyfajta targetre, de a minimum igényeket úgy érik el, hogy ahhoz mérten tesznek kikapcsolhatóvá bizonyos eljárásokat.
A konzolt egyébként azért nem venném ide, mert ott egy rakás olyan dolgot meg lehet csinálni, amire PC-n nincs lehetőség. Igen nagy előny, hogy konzolra binárist is szállíthatsz, mert úgy egy shader kódba assembly szintű optimalizálást is csinálhatsz. PC-n ez lehetetlen. Ugyan a gyártók kínálnak egy fejlesztői kiskaput, hogy bináris shaderrel kísérletezz, de ezt csak addig hagyják nyitva, amíg mindenki betartja azt a szabályt, hogy bináris shadert nem szállít ténylegesen kiadott programban. Amint valaki megteszi, mindegyik gyártó azonnal bezárja ezt a lehetőséget, és le fogják lőni annak a programnak a futtathatóságát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
- DIGI Mobil
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen