Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nyilván vérlázító, de van megoldás, még ha csak részmegoldás is: erre van a 14 napos visszaküldési lehetőség, mégpedig ingyen. Pénzed visszakapod pár napon belül, ennyi. Pont úgy, mint a melegedő Sams... öööö a lebutított szoftveres Hua...őőőőőőőő...a raklap sz@r MIUI-s Xia.... ja, nem, ők mind nem kínálnak még csak hasonlót sem, úgyhogy ha megvetted, akkor kvázi végleg beszoptad. Na, erről ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz janeszgol #12 üzenetére
Jepp, ettől még átlag user úgy beszívja ezt a kis apróságot, mint VadKati segge fénykorában a sötét anyagot. Utólag meg marad a sopánkodás, meg a hákolt megoldások, ezzel szemben itt legalább visszaküldheted, ha nem tetszik, mert semmit nem kérdeznek. Próbáltam, tudom, nem csak sejtem. A pénzt is visszakaptam, az árfolyam ingadozás miatt buktam 1500-at, ha jól emlékszem, na bumm.
@bali: az OP eddig mindig Samu AMOLED-et épített a telefonjaiba tudtommal.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Arról beszélek, hogy itt a gyártó kínál közvetlenül ilyen lehetőséget, és nem most kezdte, hanem így van legalább 5 éve már, függetlenül bárminemű hazai jogszabálytól. No meg arról, hogy itt használhatod korlátozás nélkül a 14 napban, nem köt bele a kedves kereskedő, hogy talált 1 deadpixelt a sarokban (ami alapesetben nem garanciális tétel, kivéve ilyen esetekben) amit te okoztál bizonyára, meg a doboz is sérült, meg a fólia sincs már rajta, csak hogy ne kelljen visszavenni. De ha sikerül is elállni, majd harminc nap múlva fizetnek, stb. Itt vegytiszta a helyzet: bejelented a 14. napon, hogy nem kell, nem kérdeznek semmit, jön a futár, felveszi, ingyen elviszi, két nap múlva náluk van, és küldik vissza a zsetont. Ha szerinted nincs különbség a két módozat között, akkor szerencsés vagy, mert nem szívtál még (eleget) hazai kiskerrel.
@Barkin: jól mondod, a 14. napon én is visszaküldeném, ha addig nem jön frissítés, mert az a biztos. Majd ha tisztázódik a helyzet, akkor megrendelném újra maximum. Mint írtam, nincs rajta bukó, maximum kényelmetlenség, de inkább az, mint hibás panelt bámulni akár évekig.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...
Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Oké, azt értem, de nem a sorozatgyártás alatt lévő tesztekre utaltam, hanem az élő emberek által végzett, előzetes tesztekre ("aki gyártásba enged ilyen termékeket"). Vélhetően igazad van, későn derült ki a probléma, de ez meg azt erősíti, hogy ha tudnak róla, a szoftver javítást minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire kimegy az első tesztelőknek a cucc. Ja várj, azokat megveszik kilóra, tehát minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire az első végfelhasználó kezébe jut a termék. Mivel ez nem történt meg, marad az, hogy bár tudnak a hibáról, de nem javítják, mert nem rentábilis, a közösség nagyrésze így is elfogadja / nem látja / benyeli. Ugyanez volt az 5-ös kijelzőjével is, kizártnak tartottam akkor és most is, hogy nem bukott ki még a piacra lépés előtt, a házon belüli teszteken, csak már nem akartak ezresével telefonokat újra gyártósorra küldeni, selejtezni.
-
veterán
válasz ForRedGlory #60 üzenetére
Amúgy az hogy lehet, hogy Samu paneleket használnak, és náluk többször is gond van, a panel gyártó készülékeiben meg nem? Direkt alacsonyabb minőségi osztályból vásárolnak? Egyébként engem eddig elkerült a színesedés OP3 / 5T / 6 / 7Pro viszonylatában, és beégést sem láttam. Vagy szerencsém van, vagy nem használom őket elég sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz dilajoska1 #65 üzenetére
Aqous C2, 'asszem. A kijelző sarka körül volt valami probléma. Talán kereknek kellett volna lennie a képek alapján, miközben élőben nem volt az, aztán szoftveresek kerekítették le samsungosra, azt hiszem!
djkakukk: "Úgyis az a leghangosabb, akinek a háza ég." Igen, ezzel egyetértek. A mobilarénán meg amúgy is divat fikázni a OnePlust valamiért, így minden szarság miatt jön egy hír. Reméljük, a papírdoboz nem lesz gyűrött, mert akkor pár nap múlva megint kommentelhetünk.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ebben is van igazság. A gond inkább a trenddel van; OP cikket nem emlékszem, mikor olvastam itt pozitív hangvétel mellett. Arról persze csend van, hogy heteken belül érkezhet az Android 11 az idei sorozatra, és jó eséllyel (még) bétaként a régebbi modellekre is beköszönthet ezzel egyidőben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz janeszgol #70 üzenetére
Igen, az ötös volt az első, amit már nem kaptak meg a gyártótól, csak késve, amikor már a fél magyar sajtó letesztelte így-úgy! Valahogy azóta nem sikerült "jó, de" nélkül írni a készülékekről. Márpedig, egy 5T szerintem közel volt a hibátlanhoz, és a 7 Pro-t is elég hibátlannak érzem így bő 1 évvel a hátam mögött. Egyébként annyiban mindenképp igazuk van, hogy ár/érték arányban a 3/3T párosnál érte el a csúcsot a gyártó. Nem mondanám, hogy nem tárgyilagosak a tesztekben, inkább csak azt, hogy kisebb hiányosságokat más gyártóknak könnyebben néznek el.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #80439296 #72 üzenetére
"...a 124.990.- HUF tényleges összeggel.."
Az mekkora bitang jó ár volt már! És igen, jól emlékszel, a kurrens csúcsmodellek mind 2k fölött voltak már, mégpedig nem kevéssel. Éppen azon agyaltam akkortájt, hogy Samsung, vagy SZifon, amikor megláttam, hogy van új OP. Ismertem a márkát cikkekből, de soha nem láttam, fogtam előtte. Úgy voltam vele, hogy ha nem tetszik, 14 napom van rá, hogy visszaküldjem. Az állam is leesett, amikor elkezdtem használni a Lumia 930 után. Hihetetlen flash volt.
Most is akkor tarolna igazán az OP, ha 200 alatt tartanák a csúcs telefonjukat, a Nord meg mondjuk 120 körül esett volna be. De sajnos ez csak lázálom, ők is profitból élnek, így ha csak egy százassal olcsóbbak, mint egy Samsung azonos krafttal, már annak is örülhetünk.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz holozis_HUN #77 üzenetére
Látatlanban is megmondtam volna, hogy a Nord is elvérzik minden esetben, ahol nem teljes a napfény... És szerintem bárki ugyanígy, aki kicsit is tudja, mennyit ígérték már a kamera fejlesztését, és mennyire nem lett belőle soha semmi.
-
veterán
válasz holozis_HUN #79 üzenetére
Igen, híres arról, hogy beígéri a javítást, ami meg is történik, és azzal együtt már el is éri az ipari átlagot, de kiemelkedően jó sohasem lesz. Tudom, miről beszélek, OP3 / OP5T / OP6 / OP7 Pro vonalon mozogtam az utóbbi években, és még az utóbbi is kiakaszt. Beltérben, közelről le akarsz fényképezni vele egy szériaszámot például, picit megmozdul a kezed és bamm, máris mosott a kép... Szerintem ez nevetséges, a középkategóriás Samsungok / Xiaomik már simán jobbak a legtöbb esetben. Persze ez saját vélemény.
Mindig, mindenkinek bátran ajánlom a márkát, kivéve, ha vásárlás során elsődlegesek a fotós képességek, és ez nem a véletlen műve!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...