Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz exedoc #42 üzenetére

    Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...

    Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák