Új hozzászólás Aktív témák
-
fausto
addikt
Elég nagy blama, hogy a telenor így bedőlt, de az ügyfeleket sem értem. Engem szerencsére nem érint, mert Vodás vagyok, de már egy hónapja kiment az értesítő és tudni lehetett, hogy szólni kell, ha valaki nem akar áremelést. Egész nyugodtan lehetett volna hetekkel ezelőtt intézni sorban állás vagy órákon át tartó telefonálás nélkül.
Ha viszont valaki ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy az utolsó előtti pillanatban intézkedjen, miért nem ír egy e-mail-t, vagy ha nagyon biztosra akar menni, egy ajánlott levelet? -
fausto
addikt
Nekem a feleségem múlt hét elején telefonált, próbálkoztak díjcsomagváltással, majd kedvezménnyel, aztán amikor egyiket sem fogadta el, mondták, hogy jó akkor marad. Az egyik kollégám is a múlt héten intézte el telefonon, csütörtökön vagy pénteken.
De tételezzük fel, hogy valóban nem maradt más lehetőség, mint hogy ma vagy holnap jelezni. Nincs más opció, mint órákon keresztül lógni a telefonon vagy sorban állni?#30 brazos: nem követtem ennyire nyomon az eseményeket, nem május végén, június elején mentek ki a tájékoztatók? Azt tudom, hogy múlt héten mentek sms-ek is, de azért tudtommal már előtte is ment írásos értesítés.
[ Szerkesztve ]