(Frissítve) Kígyózó sorok, összeomlott rendszer a Telenor ügyfélszolgálatán

Hirdetés

Napok óta nem lehet elérni a Telenor telefonos ügyfélszolgálatát – panaszkodnak az ügyfelek a vállalat Facebook oldalán. Reggel óta próbálkozunk, eddig nekünk sem sikerült az automatáig eljutni. Az online ügyfélszolgálaton azt javasolták, ezt a kérdőívet töltsük ki. Azok sem járnak sokkal jobban, akiknek fogadja a hívását a szolgáltató: fél óra várakoztatás után a vonal megszakad – tudtuk meg a felháborodott előfizetőktől.

A Telenornál kígyózó sorok, de a Telekomnál is sokan vannak A Telenornál kígyózó sorok, de a Telekomnál is sokan vannak
A Telenornál kígyózó sorok, de a Telekomnál is sokan vannak – a képeket a Corvin Plazaban készítettük [+]

A másik két út sem tűnik zökkenőmentesnek, a személyes ügyfélszolgálatokon is tehetetlenek az ügyintézők, mivel a rendszer állítólag összeomlott. Felírják az ügyfelek telefonszámát, nekik is visszahívást ígérnek. A Telekomnál is sokan vannak, de ott nem uralkodnak hadi állapotok.


[+]

A Telekom és a Telenor kétoldalúan akart szerződést módosítani július elsejével, az ezzel kapcsolatos kommunikációjukat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság is vizsgálta, végül hatósági szerződést kötött a vállalatokkal. A Telenor múlt hét második felében küldte ki az SMS értesítőket az előfizetőinek a változásokról, de mint arról mi is írtunk, a rövid szöveges üzenet korlátai nem alkalmasak a teljes körű tájékoztatásra.

Frissítés: a Telenor közleményt adott ki, melyet módosítás nélkül az alábbiakban közlünk.

Az előfizetők a módosítással kapcsolatos döntésüket a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezhetik, és ennek függvényében lép, vagy nem lép hatályba a díjváltozás számukra. Emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg megnövekedett a várakozási idő, ezért érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni. A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt. A Telenor ügyfélszolgálata nagy erőkkel dolgozik az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásán és a társaság déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be az áremeléssel kapcsolatos kérdések kezelésére. A hosszabb várakozási időért a Telenor ezúton is elnézést kér az érintett ügyfelektől.

Azóta történt

Előzmények