Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Foglalt név

    addikt

    válasz dabadab #35 üzenetére

    Továbbá egy gép nem ideges, nem fáradt, nem siet, nem 180 fok alatti a saját látótere, amiben ráadásul holtterek vannak, nem hajtja tesztoszteron és ösztrogén. Szóval, akiben van egy kis önkritika, az könnyen belátja, hogy az embert nagyon nem erre találták ki és nem veheti fel a versenyt egy normális rendszerrel.
    Azt nem mondom én sem, hogy tökéletes egy gép, de az általunk elég alacsonyra rakott lécet, gyorsan meg fogja ugrani.
    Felelősséget pedig lehet kutatni, de a reggeli halálos baleset 24 éves áldozatát sajnos ugyanúgy nem hozná vissza, ha egy automata rendszer tervezőjét, mintha a mögötte jövő Honda vezetőjét csukják le :(

  • atike

    nagyúr

    válasz dabadab #35 üzenetére

    Rálép a sofőr rendesen, a mögötte levő meg beleszáll... Vagy rátapos a fékre és az autó megcsúszik, mert van hozzá kormánymozdulat is. Meg a fene tudja, hogy hogyan lehetne még folytatni. Igen, ha fékezett volna egy nagyot akkor elől nem csattan. Igen, de ha fékez egy nagyot akkor meg más történik.

    Vészfék asszisztens. Az előtted menő autóban van, a tiédben nincs. Beleáll a fékbe, de te már nem tudsz úgy reagálni. Félrerántod.... Olyan folyamatok, láncok indulnak el amiknél 1-2 következő "lépést" még csak-csak lehet látni, de komplexen az egészet már elég nehéz, mert nagyon sok összetevős... A félrerántott kormány után a szemben lévő mit csinál...? Fékez, kormányt ránt, szájat tát...? És a mögötte lévő...? Még mindig azt próbálom mondani, hogy működhet a dolog azonos szintű, képességű forgalmi résztvevőkkel (ilyen járművek közlekednek), de komplex, "vegyes" rendszerben ahol az emberi kiszámíthatatlanság nagyon nagy faktor már nehezen....

Új hozzászólás Aktív témák