Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • XuChi

    addikt

    válasz Mister_X #10 üzenetére

    Hétfői órarend:

    Matek
    Magyar
    Minecraft
    LoL
    Dota
    Quake 3 Arena
    Biológia

    :W:W:W

  • julius666

    addikt

    válasz Mister_X #102 üzenetére

    Valószínűtlen, hogy ez meg fog történni, amikor adminisztrálni kell a dolgokat. Az automatikának is dolgoznia kell valamiből, mondjuk .xls-ből, oda is fel kell tölteni az adatokat első körben, de pl. asset management terén multiknál dokumentálni kell az eszközök mozgását, nem lehet mindent a felhőben meg SAP-ban végezni (utóbbi meg már tényleg agysebészet szint Wordhöz képest).

    Lehet csak az ebéd utáni kajakóma miatt, de nagyon nem látom mivel cáfolja meg ez azt, amit írtam.

    Adminisztráláshoz nem feltétlenül kell toldozott-boldozott word doksi, sem színezett excel. Természetesen mint minden, ez is feladatfüggő. Ezek az eszközök nagyon jók tudnak lenni ad-hoc munkafolyamatokhoz, kis, max közepes méretű cégeknél, afelett azért már lehet értelmesebb megoldásokat is találni.

    Hogy vannak jelenlegi alternatív eszközök, amik UX katasztrófák, az sehol nem implikálja, hogy akkor az excel/word doksi, mint adatbázis a megfelelő módszer.

    Egyébként ezek a folyamatok (desktop szerkesztés helyett valami központosított, online megoldás) még kis hazánkban, a sokat szidott közszférában is zajlanak, lásd pl. adóbevallás, vállalkozás indítás, stb. Papíron bohóckodás -> ÁNYK-val szívás -> online felület (folyamatban). Illetve adóbevallásnál egyszerű halandónak úgy igazából dolga sincs vele, már defaultból kitölti helyette a NAV, automatikusan.

  • X Factor

    addikt

    válasz Mister_X #102 üzenetére

    "Talán addigra az ilyen word doksikkal bohóckodós 90-es évekbeli papírtologató workflowkat is sikerül végre kipucolni a céges kultúrákból és lecserélni sokkal hatékonyabb online alapú megoldásokra, vagy akár automatizálni a nagy részét."

    "Valószínűtlen, hogy ez meg fog történni, amikor adminisztrálni kell a dolgokat. Az automatikának is dolgoznia kell valamiből, mondjuk .xls-ből, oda is fel kell tölteni az adatokat első körben, de pl. asset management terén multiknál dokumentálni kell az eszközök mozgását, nem lehet mindent a felhőben meg SAP-ban végezni (utóbbi meg már tényleg agysebészet szint Wordhöz képest)."

    Office 365-ben ott az új Microsoft Teams, a Slack mintájára, ami egyszerre váltja a sharepoint és groups cuccok nagyrészét kollaborációhoz.

    Office 2016 óta kollaborációban minden doksin lehet egyszerre dolgozni, illetve ott az Azure AD, ha vmi hybrid on-premise/cloud rendszert üzemeltetne, így simán áthidálható az a kérdéskör leltáras xml vagy akármilyen kérdés ami ezt érinti.

    Az h. valahol ennek ellenére a "90-es évekbeli papírtologató workflowkat" alkalmazzák, inkább humán probléma, mint technikai.

    Make things work

Új hozzászólás Aktív témák