- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- YouTube
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
A hirdetés legköltséghatékonyabb és legeredményesebb módja a FB és G hirdetés, csak jól kell csinálni, tesztelni és figyelni rá. Tegyük fel, hogy egy ideális világban élünk, ahol a G és a FB is 100%pontosan azoknak mutatja meg a hirdetéseidet, akiket érdekelhet.
Ebben az esetben is, ha nem jó a megfogalmazásod, nem jó az üzenet, nem hat a hirdetés szövege az érzelmekre, nem kommunikál előnyt, nem kelti fel az érdeklődést, általános a termék, a fotó, nem tűnik ki a tömegből, stb., akkor ugyan úgy nem fog betalálni a hirdetés.
Ami - még ebben az optimális világban is- nem a platform, hanem a hirdetés készítőjének a hibája.
És akkor még jön a következő lépcső: a hirdetésnek egyetlen egy feladata van, az az, hogy felkeltse az érdeklődést, és kattintson az illető.
Ezután, ha kattintott a potenciális érdeklődő, akkor a landing page-re jut, ami ha szintén rosszul van szövegezve, tré az egész oldal, stb., akkor megint csak nem fog konvertálni, és lehet hibáztatni a fb-ot meg a google-t, hogy hülye embereket küld az oldaladra...
Szóval marketing szempontból összetettebb kérdés ez annál, minthogy a fb-ot meg a g-t hibáztassuk.
Mindkettő rendszer a mai korban a lehető leghatékonyabb elérést biztosítja, csak tudni kell jól használni, és a marketing egészét kell nézni, nem csak a hirdetést. Ha nem jó a termék, nem jó az ár, nincs kitalálva, hogy milyen problémáját oldja meg az ügyfélnek, stb., akkor lehet csinálni bármit, nem lesz eredmény.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vicces képek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- nVidia tulajok OFF topikja
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest