Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz Béééla #59 üzenetére

    A hirdetés legköltséghatékonyabb és legeredményesebb módja a FB és G hirdetés, csak jól kell csinálni, tesztelni és figyelni rá. Tegyük fel, hogy egy ideális világban élünk, ahol a G és a FB is 100%pontosan azoknak mutatja meg a hirdetéseidet, akiket érdekelhet.

    Ebben az esetben is, ha nem jó a megfogalmazásod, nem jó az üzenet, nem hat a hirdetés szövege az érzelmekre, nem kommunikál előnyt, nem kelti fel az érdeklődést, általános a termék, a fotó, nem tűnik ki a tömegből, stb., akkor ugyan úgy nem fog betalálni a hirdetés.

    Ami - még ebben az optimális világban is- nem a platform, hanem a hirdetés készítőjének a hibája.

    És akkor még jön a következő lépcső: a hirdetésnek egyetlen egy feladata van, az az, hogy felkeltse az érdeklődést, és kattintson az illető.

    Ezután, ha kattintott a potenciális érdeklődő, akkor a landing page-re jut, ami ha szintén rosszul van szövegezve, tré az egész oldal, stb., akkor megint csak nem fog konvertálni, és lehet hibáztatni a fb-ot meg a google-t, hogy hülye embereket küld az oldaladra...

    Szóval marketing szempontból összetettebb kérdés ez annál, minthogy a fb-ot meg a g-t hibáztassuk.

    Mindkettő rendszer a mai korban a lehető leghatékonyabb elérést biztosítja, csak tudni kell jól használni, és a marketing egészét kell nézni, nem csak a hirdetést. Ha nem jó a termék, nem jó az ár, nincs kitalálva, hogy milyen problémáját oldja meg az ügyfélnek, stb., akkor lehet csinálni bármit, nem lesz eredmény.

Új hozzászólás Aktív témák