- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Újabb WoW kieg kizárt. SC2 problémás, mert jelenleg a SC a legjobb és legnépszerűbb RTS, még évekig az is marad, grafikailag tupírozni nincs értelme, a játékmechanikai reform (amit megkísérelt pl. a SupCom) pedig nem a Blizz asztala. Warcraft 4 hasonló okok miatt kizárva. Diablo 3 kétes. Egyrészt a stílus ma már elavult, másrészt túl sokat fejleszteni nem lehet rajta, MMO-vá alakítva WoW-klón lenne, ráadásul az ex-Blizzesek hamarosan elkészülnek a Hellgate Londonnal. SC Ghost rég ment a süllyesztőbe, amennyire én tudom. Egy merőben új játék esélye is szinte nulla. Így összegezve, a legvalószínűbbnek számomra egy SC2 tűnik, de ehhez össze kell magukat kapniuk, az RTS piacon teljesen új ötletekre van szükség, továbbá eléggé lefedett a CoH, DoW-DC, CnC3 trióval (plusz SC és TfT). Utóbbit egy SC univerzumra épülő játék simán válthatná, mivel szvsz satnya és elavult eresztés, nem fog sokáig kitartani.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz Polacheck #19 üzenetére
Ez erős túlzás, az MMO-k már most is fénykorukat élik, de én inkább divatnak tartom, a korlátaik pedig elég világosak. A WoW-ot nézve, mi a siker titka? A brutálisan egyszerű rendszer (amihez így leülhet játszani a 8 éves testvér is), ami viszont relatíve komplex játékot is lehetővé tesz. Erre remek bizonyíték, hogy a játékosok nagyob része hírből sem ismeri a lore-t vagy a Warcraft 1-3-at, tehát nem a hangulat miatt jönnek.Több WoW-nak nincs hely, a HC rétegnek szánt MMO-k viszont nem lesznek sikeresek (nincs rá kereslet, ez a réteg a teljes community törtszázaléka). A jelenleg fejlesztett cuccok közül (és nem kevesen vannak) talán a Warhammer Online futhat be (véletlenül ez is évtizedes univerzummal rendelkező világ, a Warcrafténál nagyságrendileg kidolgozottabb háttérrel, ami még RPG-nek is alkalmas, de ilyen már alig van). Egy más oldalról megközelítve, nemrég voltak a WoW Arena bajnokságai, amit elvileg WCG szintre akartak emelni, ehhez képest érdektelenségbe fulladtak, nem véletlenül. Jelenleg nincs olyan MMO a piacon, amelynek bármely aspektusában elérhető egy olyan - profi - szint, mely komoly versengésre (így közvetítésre, sponzorálásra) alkalmas lenne, az egész műfaj gyerekcipőben jár. Az elterjedtség pedig továbbra is iszonyatosan limitált, hovatovább többen néznek Győzikét, mint ahányan WoW-oznak a világon. Ilyen viszonylatban vajon hányan játszanának egy olyan MMORPG-vel, ami kellően komplex, kiegyensúlyozott és kezdetektől a profi rétegeknek készült? Ezek egyike sem igaz a ma népszerű MMO-kra, sőt, mivel a fejlődésre épülnek, valószínűleg soha nem is lesznek azok.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
A SC az égvilágon semmi forradalmit nem tartalmazott, ''csak'' a Blizz-től megszokott hihetetlen hangulat és brutálisan összerakott multi miatt lett sikeres. Ma viszont újítások kellenek, sok puskaport már eldurrogtattak más játékokban, így pl. A DoW-DC economy és squad rendszere, a TfT kiemelkedő jelentőségű hősei és spellorientált játékmenete, a SupCom rengeteg egysége és kezelőfelülete, a CoH mechanikája etc. Már írtam, lefedett a piac. Ezeket mixelve majd ráhúzva SC alapokra (értem itt a különböző szükséges skillek arányát), Blizzard színvonalon kiegyensúlyozva nagyot lehetne alkotni; számomra megváltás lenne egy újabb profi MP RTS, a DoW nálam kezd kiégni A story (nyilván a hibridekel operálnak majd) és SP gyerekjáték egy ilyen fejlesztőgárdának, abban nem lesz hiba.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Persze, mert más cég játékaival egy párszáz fős fanatikus bandán kívül senki nem játszik nemhogy 9, de két év elteltével sem. Arról nem is beszélve, hogy nemcsak patchek jönnek, minden évben frissített, profi versenymapekkel, de szűrik a csalókat, gondozzák a laddert. Minden létező világszínvonalú versenyen alapjáték (a TfT-vel karöltve), míg a többi évente-kétévente változik - olyanok is...
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ez nálam nem forradalom. Így nézve minden játék legenda, ami elsőként tartalmazott 4, 5, 6, 7 fajt - bezárva a sort a Civ-klónok 25-30 különálló népével. Az volt a mérföldkő, ahogy ezeket összecsiszolták (szvsz azóta sincs ennyire eltalált rendszer).
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ez [link] talán nyom valamit a latba.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ahogy elnézem, a koncepció a régi alapokon nyugszik: fix sebzések, többlépcsős sebzés-armor, massolható és relatíve kis HP-poolos unitok kezdetekben. Viszont nekem a screenshootok nem tetszenek, egyrészt az égvilágon semmi újítást nem látok rajtuk, másfelől a grafika nekem gyanús, az épületek és unitok nagyon furcsák, gondolom ezt hagyták a végére, a Blizz soha nem a csicsával kezd.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz (Kolombusz) #90 üzenetére
Nekem mondod, én azzal patcheltem fel a wowot nulláról, majd letöltöttem a BC-t és azt is patcheltem, 2 nap volt...
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen