Új hozzászólás Aktív témák

  • tildy

    nagyúr

    Mint anno több évig helpdesk dispatcher és operátor, kijelenthetem, hogy a service -deskelés tök ugyanaz mitn a helpdesk. Ráasádul utóbbi érthetőbb is.
    A helpdesk nemcsak lepattintja a problémákat és tovább p, hanem meg is oldja jó részét.
    Jahmés ha már írsz róla:
    a service desk nem foglalkozás, hanem egy program neve: Hp openview service desk a teljes neve, amely arra hivatott , hogy benne userproblémákta , új eszközt, új emebrt, satöbbi regisztrááljon az IT. Hozzárendelhetők emberekhez eszközök és alkalmazások.

    Nekem havi 150-200 service desk logom volt (ennyit zártam én le, azaz ennyit oldottam emg) és ezen felül még kb uyganennyi volt, maelyet megfelelő személyeknek assignooltam. Szóval maradjunk annyiban, kőkemény helpdesk meló a service desk-es meló , és aki mást állít én annak nem hiszek. (5 évig helpdeskeztem, egy internetszolgáltatónál, és egy logisztikai cégnél l, tudom miről beszélek. )

    Jahm és én megutáltam: agyi munka szinte nulla, hiszen te csaka pitiáner dolgokat oldod meg, hiszen a probklémásabbakat, nem hozzád tartózóakt úgyis assignolod a rendzsergazdának , alkalmazás adminnak, külföldi HD-nek, satöbbi.


    [Szerkesztve]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

Új hozzászólás Aktív témák