Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kassh

    csendes tag

    válasz Kotomicuki #29 üzenetére

    Igen, mert pl a WoWban tényleg nem ingyenes az első x szint, akkor a wow is biztos free lesz :D

  • Wolverine

    félisten

    válasz Kotomicuki #29 üzenetére

    Na igen, az a fejtegetés is tetszett, hogy a f2p a lehúzásra megy és így nem tesznek bele értelmes tartalmat az ingyen játszóknak... Tökéletes ellenpélda a Star Trek Online, amelyben érdekes kis cuccok vannak a C-Store-ban, de azok nélkül is vidáman és nagyszerűen lehet játszani.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Kotomicuki #21 üzenetére

    A kapzsi kiadók...

    Az égvilágon semmi köze a kiadónak ahhoz, hogy a Bioware alkalmatlan volt egy MMO elkészítésére.

    Meg merem kockáztatni, hogy KOTOR 3-ként többet hozott volna a konyhára

    Nézzük csak, vajon melyik hozott többet, a Warcraft 3, vagy a WoW? Ebből kiindulva melyikben van több potenciál, a TOR-ban vagy a KOTOR3-ban?

    ***

  • Meglivorn

    aktív tag

    válasz Kotomicuki #78 üzenetére

    "a kezdeti fellángolás után eléggé megfogyatkozott a játékosállomány (az időközben inaktívvá válókat is sokáig számolja a "statisztika", tehát a 10 millió erős túlzás, ha a mára már összevont szervereken is alig lézengenek; hol van már a 0,5-1 órás várakozás a belépéshez - ami ugyancsak elkedvetlenítő tényező egy játéknál...)"
    Ha ez a WoWra vonatkozott (a 10milla miatt gondolom), akkor tévedésben vagy. A megadott szám mindig a befizetett, élő accountok száma, amiben nincsenek benne az inaktívak (pl. jelenleg én). A csúcs a Cata elején volt 12millával, az esett vissza idénre 10re.
    A szerverekről nincs annyira pontois infóm, mert mint írtam, egy éve nem jártam benni, de akkor egy-egy event alkalmával igenis előfordultak a 15-20 perces sorok. Nagyobb content peccsnél meg pláne. Igaz, az Outland az egyik legnagyobb eu szerver.

    Annak, hogy egy játékot mennyi idő alat tudsz "kivégezni" sokkal több összetevője van, mint maga a tartalom. Tök másképp játszik az ember ma egy MMOt, mint 4-6 évvel ezelőtt. Akkor nekem is majd fél évembe tellt elérni a 60at az első karakteremmel, ma ezt készakarva se tudnám megismételni (kivéve az erőszakosan csakazért sem játszom - megoldással).
    Így rövidebb, hogy mire gondolok:
    http://www.nerfnow.com/comic/450
    félelmetesen telitalálat. De még ezen kívül is, a netes infóknak és pusztán a "dolgok működésének ismerete" miatt sokkal hatékonyabban játszanak az emberek mint anno.
    Nekem így is eltartott kényelmes tempóban kb 2,5-3 hónapig az 50 elérése, haver megnézte, pontosan 200 óra volt neki. Egy classal, alt nincs.
    A raidek (operations) az swtorban valóban kicsit elcsúsztak. A HC rétegnek kevés volt, gyorsan kivégezték, lefarmolták, aztán sírtak, hogy unatkoznak. Az swtorban nincs mesterséges lassítás, azaz kötelező repufarm, meg ilyesmi. És ugyan farmolni állítólag senki nem szeret, és az szar, de ha nincs mit farmolni, akkor valahogy megy a sírás, hogy nincs mit csinálni :)
    A Bioware legalább tanult a dologból, az Explosive Conflict sokkal keményebb dió, a heroik flashpointok meg kifejezetten izzasztóak tudnak lenni, ha valaki nem agyongearezve megy neki (van ami full rakatában is).
    Plusz, ott a wow mindig, mint a Nagy Fekete Lyuk. Mint minden MMOnál, az emberek megnézik, kipróbálják. Amíg tart az újdonság varázsa, vagy a leveling, addig jó, de elérve a level cap-et, jönne a gear farmolása, a repu összeszedése, akkor már guildet kell keresni az esetleges nagyobb csapatot igénylő cuccokhoz és egyéb kapcsolatokhoz, esetleg PvPben gear és rang farmolása... és akkor a legtöbben visszamennek wowozni mert ott mindez megvan, jó meleg, ismerős környezetben. Ezért mondom, hogy az 1,3 millió egyátalán nem olyan szőrnyűbukta mint ahogy szeretik beállítan. Persze, én is azt szeretném, ha 2milla felett lenne a létszám, már csak azért is hogy mert az a fejlesztőt/kiadót is jobban motiválja, de annál sokkal többen a Bioware sem számolt (max reménykedett). Igazából én azt várom, decemberre mi lesz, az már mérvadó valahol. A kezdeti visszaesés várható volt, abban nincs semmi különös. Most jön a nyár és a con-szezon, a játék fejlődik, tolják bele a tartalmat és az ujdonságokat ezerrel. A kérdés az hogy ezekkel el tudják-e érni a jétékosok számának stabilizálódást vagy emelkedését. Robbanás nem lesz, az biztos, aki arra számított az eleve álmodozott. De simán lehet ebből még egy stabil második a piacon (és nem, az nem gáz).

Új hozzászólás Aktív témák