- Rendszergazda topic
- Router gondok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Mikrotik routerek
- Max
- Programozás elméleti kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
JamesHun
addikt
válasz tatararpad #4 üzenetére
ha csak 50 ft lenne a parkolás felár, de szerintem már a 100 ft ot is túllépte ha mindent beleveszel
SeriesX: JamesSHun
-
tomazin
veterán
válasz tatararpad #4 üzenetére
Lehet ezt ám több oldalról is nézni.
Azért, hogy őket válaszd mint bankot, sok kényelmi szolgáltatást nyújt. De nem, inkább megsápol. Szóval csak nézőpont kérdése a dolog.Ez a kényelmi díj meg a legnagyobb pofátlanság. Neki azzal, hogy nem kell embert alkalmaznia (azaz csak azt aki üzemelteti a szolgáltatást) költséget spórol meg, és még rádveri egy díjat is, mert neki jó.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz tatararpad #10 üzenetére
*értékesítési lánc
-
addikt
válasz tatararpad #4 üzenetére
Történetesen OTP-s vagyok, azt a kényelmet, amit nyújt, bőven megfizetem a számlavezetési díjjal. A parkolás is tipikus lehúzás, mikor sms-ben lényegében én regisztrálom magam a rendszerben, nem kell a parkolóórát üríteni utánam meg jegyet nyomtatni. Ezeket a dolgokat meg a szolgáltatóknak egymás között el kellene boltolnia, engem, mint felhasználót nem érdekel, hogyan, ld. bankkártyás vásárlás.
Nem véletlenül cserélgetik le a pénztárosokat sem automatákra a BKK-nál: egyszerűen olcsóbb fenntartani. S durva lenne, ha az automatánál is még kényelmi díjat kellene fizetni.
Felárat egyedi, személyre szabott dolgokért szokás kérni, ha mondjuk szeretnék egy 15 napos matricát, mert csak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
mdav88
senior tag
válasz tatararpad #10 üzenetére
Hétvégén használtam először a Simple alkalmazást, és sikerült duplikált heti matrica vásárlást csinálni. (ügyfélszolgálat szerint lehetetlen). Első körben tranzakciós hibára hivatkozott, majd újra elküldve kétszer vonta az összeget. Ügyfélszolgálat már egy hete hiteget, hogy visszahívnak a probléma megoldásával...
Kissé vegyesek az érzéseim.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz tatararpad #4 üzenetére
a parkolás szerintem más tészta. az, hogy percre pontosan fizetem a díjat + fix kényelmi díj, nem ritkán olcsóbb, mint nem tudni, hogy mikor érsz vissza, biztonság kedvéért beledobni még 1-2 darab 200-ast és utólag rájönni, hogy kár volt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis