Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Hieronymus #16 üzenetére

    Nagyon jól elmagyaráztad! Na akkor ha ennyire vágod azért pár kérdésre is választ adhatnál, mert lehet, hogy én vagyok a hülye de:
    - Miért tart ott Németország ahol tart?
    - Miért vannak olyan útjaik, infrastruktúra stb amilyen van.
    - Miért Európa vezető hatalma?

    Mert nagyon megmagyaráztad, de mintha nem annyira látnám, hogy a Keleti blokkban bármi változott volna a felsoroltakon. Ameddig a németek, még kaptak egy Kelet Németországot is- Szóval meg magyarázhatod. Hagyjuk is, mert egyelőre nem érzem, hogy a világ csakrája fújná a passzát szelet, szerinted igen?

    Amúgy az Audi VW tulajdon.

    Nem mondod, most nem fogok hülyén meghalni.

    ott is a minőségbiztosítást a precizitás alapja.

    Senki nem állította, hogy nem, csak ott van ilyen. otthon meg ez az általad említett fogalom a lopásban, egymás lehúzásában kimerül. Lehet, hogy nálad a kettő ugyanaz. Nálam nem.
    Ja és persze ehhez az egészhez arra nincs is szükség, hogy erre legyen igény, a minőségbiztosítás mindent meg is old? Várj csak, nagyon nem így van.

    #17 UnA

    Az biztos, hogy Kínával szemben hátrányban van. Azért egyelőre még sokkal működőképesebb, mint sok más modell. Egyelőre ez bejött. Majd kiderül hova vezet 10 - 20 év múlva.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • Noukoum

    veterán

    válasz Hieronymus #16 üzenetére

    Szóval adjanak nekik pénzt a semmire csak azért mert az akkor Németországban marad.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák