Új hozzászólás Aktív témák

  • Ti^Em

    aktív tag

    válasz deka10 #6567 üzenetére

    Hiába állok el a vásárlástól, ad helyette s8 at meg stb de neked mate 10 pro kell... hiába veszed meg máshonnan, ha a szolgáltatód a Telenor, a hibát kikerülni nem tudod. Aki megteheti felmondja a szolgáltatói szerződését a telenorral, én nem tudom ezt megtenni mert távfelügyeleti eszközöket üzemeltetünk, térfigyelő és kamerás rendszerekkel amiket a telenor korlátlan mobilnetes kártyája lát el egy LTE router segítségével szerte az országban, a kártyák számából adódóan ha én ma szerződést bontanék velük legalább 2-3 hónapba telne hogy az új szolgáltatóra átálljak, mert oda kell utaznia a szerelőmnek és kicserélni a kártyákat, amit nekem nem térít meg senki, másrészről pedig a szerelőm az idő alatt pénzt keres máshol, ahol nem tud mert ezzel kell foglalkoznia. Arról nem beszélve ha március 1 el nem szolgáltat nekem a telenor, akkor a térfigyelő képeit nem fogja tudni figyelni senki távolról, hiszen az átállást nem tudom 1 hónap alatt elvégezni. Mivel a szolgáltatásukkal elégedettek vagyunk, így most egy mobilkészülék hiba miatt nem fogom megszopatni magam :) De aki megteheti az nyugodtan tegye meg, én sajnos ezt üzleti szempontból nem tudom bevállalni.

Új hozzászólás Aktív témák