Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz axioma #170 üzenetére

    Hibrid az más tészta. Outlandert pont néztük, de igazából a 3 gyerek miatt teljes értékű 5 ülés kell. Korábban egy 5-ös BMW Touring volt, amíg kicsik voltak egészen jól elfértek. De ahogy elkezdtek nőni, állandóan azon ment a veszekedés, ki üljön középre, mert ott már kínszenvedés volt utazni. Outlandernél nem tudom miért, de az itthon kapható darabok 80%-ka ez a halvány rettenet fakózöld szín, ami nekem nem tetszik, mondjuk ez nem a legfontosabb probléma. Amiket néztem, azokban 5-6M körül már 170-220k km. volt, erre jön, hogy hibrid (még bonyolultabb tech, ott aztán van minek elromlani), plusz japán, a horror árú alkatrészekkel. Így ez sem volt opció.

    Ütközés nagysebességnél valószínűleg halálos, bármiben ülsz. Pont az a lényeg, hogy 70 körül mennyire törik meg. Az egyben motorblokk pont, hogy véd! Ha gondolod, linkelek neked képeket nagy vs. kiasutó balesetről, ahol a nagynak max. a hűtője sérült és felgyűrödött a legeleje, az utastérben semmi változás nem történt. A kicsinek meg eltűnt az eleje kompletten, sofőrrel együtt. Nyilván tök mindegy miben ülök, ha vonattal ütközöm, de a gyakoribb esetekben a méret sokat számít. Anno a Smart-nál volt olyan video, ahol azt demózták, mennyire jól törik. Ez részben igaz is volt (a tesztben 60km/h-val ütköznek), cserébe lepattant a másik kocsiról mint egy labda, ami annyit tesz, hogy a benne ülőknek szakadnak le a szervei...Ez is fizika. (Ezen még jobban látszik a probléma)

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák