Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Busterftw #626 üzenetére

    "A "full RT-t" is te keverted ide. Irtam mar, hogy aki ert hozza annak teljesen vilagos, hogy az elso real time RT-t futtato jatekok hibrid modszert alkalmaztak."
    a hibrid létezéséről se tudtál , míg nem írtam, ahogy váltig állítottad, hogy márpedig 2018-ra varázsütésre lett RT, holott előtte is volt.

    " Teljesen irrelevans, hogy hibrid vagy nem, mert ami RT-van a jatekban az 2018 utan eloszor tenyleg real time. En ezt mondtam."
    tehát akkor dukenukem az első, okés, vagy most jön a magyarázat, hogy a dukenukem nem realtime-ba futott?

    "Hazudni te hazudsz, mert ott van a hsz-emben, hogy a Sony sajat API-t hasznal."
    komolyan kabaré :))
    "Persze jott meg Radeon Rays meg az Intel megoldasa, de maguk a jatekok meg annyira nem tamogatjak. Szoval a megjelent jatekok tobbsege DXR alapu, de abban igazad van elerheto a Vulkan RT is mar parban. Ha jol tudom az Xbox tamogat DXR-t, szerintem a PS5 is mert ott is RDNA 2 van, de Vulkan RT-t 100%."
    :))

    "RT-s jatekra 2018 elott nem sikerult azota se linket kapni."
    dukenukem, beírod googleba, örülsz.
    Bármely játék, ami realtime GI map-et használ valamelyik RT megközelítéssel kb 2010 óta, hibridre jó példa.
    Bármely játék amelyik programozója megírta magának az effectet amire épp szüksége volt, de beugorhatsz az EA-hoz, vagy az UBI-hoz, Rockstarhoz, Crytek-hez, hogy ugyan dobják már át a komplett engine-t forráskóddal, mit hogy oldottak meg.

    Dukenukem engine leírás:
    "A misconception about Build is that it is a raycaster. It is not. At least most of the time. Vertices are projected first in player space and then a column/distance from POV are generated. There is an exception when sloped floors/ceiling are detected in a sector. In that case the engine uses raytracing with optimized floating-point ASM routines to find walls boundaries."
    https://fabiensanglard.net/duke3d/build_engine_internals.php

    "A Nintendos cucc nem real time RT es nem GPU-n fut."
    tehát ha az nem GPU-n fut, akkor az összes új konzol nem felel meg a te nagy realtime RT-s definiciódnak:DD tehát az új konzolok szerinted nem tudják a Buster féle RTRT-t :)
    Miért nem realtime? animáció a játék, vagy mifene?

    "Ez a szakma altal hasznalt RT. Ez a hardvergyartok es a jatek fejlesztok altal hasznalt RT."
    mi az, hogy "szakma által használt RT"
    hány RT-s programot írtál eddig? már hetek óta azt magyarázod, hogy mi RT , mi nem RT.
    Nehogy belezavarodj, most már nagyon kíváncsi vagyok, milyen RT-k is léteznek. :Y
    milyen az a "szakma által használt"? Mivel az én mostani kódomban van egy sima RT-s SSR(ami megy 1060 GTX-en is), most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy neked hogy néz ki a te szakmia RT-d, nehogy rosszul csináljam.

    "Meg mindig nem erted, hogy az RTX az egy hardver linup neve es ez volt az elso pelda amin a real time RT-s jatekok kepesek voltak futni elfogadhato sebesseggel."
    most se fut... , vagy fut, de csak annyi a különbség, hogy az RT-s effectek nagyobb felbontásban tudnak futni. Az RTX nem feltétele az RT-nek, ahogy a GPU sem a 3d-nek.

    "ismét hazugság, sohase állítottam, hogy nincs excluzív pc-s játék",
    Hazudni te hazudsz, nem tudom miert kell leegetni magadat mindenki elott:
    #320 makkmarce
    "Nincs konzoltól független AAA játék."
    "Szoval de, allitottad es rogton meg is lett cafolva PC exkluziv jatekokkal."
    mind azzal az eggyel ami azóta se létezik, csak beszedték az emberek pénzét.
    A valóság meg az, ha valahova megy befektető, az nem a PC only piacra fektet be.
    AAA játékot meg nem tudsz befektető nélkül megcsinálni, de gondolom hetente tárgyalsz ilyen projecteket.

    "En sem mondom meg mit hasznaljanak, csupan azt mondom, hogy ezt hasznaljak.
    Van erre ezer netes forras."
    igen, és 1 hét alatt építész leszel, csak most kb ott tartasz, hogy mi a különbség a vakolat és a vasbeton közt.

    "Az animalt RT-s demo nem 2018 elott megjelent jatek, ami real time RT-t hasznal GPU-n a jatekokban."
    nem tudom minek erőlteted a GPU-t, nincs szükség rá, pont ezt írtam, te meg pont amiatt erősködtél, hogy de kötelező.

    "Es? Jott erre a GPU-ra 2018 elott real time RT-t hasznalo jatek?"
    Szerinted még mindig az RTRT=DXR, vagy épp vulkan api RT része, ami persze butaság. Nem, nem jelent meg a DXR előtt DXR-es játék, de nincs is rá szükség. Az, hogy most az RTRT kapott egy keretrendszert, ami megkönnyíti a fejlesztést, és lett egy külön blokkja, attól még előtte is létezett. Jövő héten majd az AI-al játszod el ugyanezt, ha az nvidia az AI részt bereklámozza?

    "A 2016 real time RT-s modul az megjelent jatek?"
    hát persze, ahogy 2011-ben a GI-t (ami utána kb minden játékba bekerült ahova kellett), ezt is csak viccből tették ki :)

    "A szakirodalom amit linkeltem allitja, hogy a Ray Tracing es a Cone Tracing nem ugyanaz.
    Tehat a szakma allit valotlansagokat? Erre tudsz hozni forrast?
    Az RT az RT. A mukodes es az elv ugyanaz jatekokban es filmekben. A real time RT hasznalata jatekokban pedig 2018 utan volt lehetseges."
    ennyi tévedést 4 sorban :)
    A VCT egy optimalizált RT, ahogy a játékok "RT"-je is egy optimalizált RT, a filmesnek meg köze sincs a játkok RT-hez, ők pontosabb képet szeretnének, nem FPS-t, ezért tart jobb esetben is percekig számolni egy képkockát egy csokor GPU-val sokszor még mindig.

    Tehát megint oda jutottunk, hogy neked az az RT amit a marketinges mond. Arról ne is beszéljünk, hogy az RTX maggal számolhatsz VCT-t, RT-t, PT-t, akár RC-t, és a játékban NEM tudod, hogy épp mit számoltak ki, mivel mindegyiket használják, lehet, hogy a vízben tükröződés PT vagy RT, a GI meg VCT.
    A metro, ahol csak GI-ra használják az RTX-et mondjuk VCT-vel akkor most az RTRT-s játék? és a másik VCT-s ami opencl-en, vagy CPU-n fut miért is nem az? Mert te azt mondod?

    "Meg a masik kedvencem:
    ""RT-s játékok az után jöttek, hogy az nvidia befizette magát pár helyre.
    Addig senki se vesződött vele." - makkmarce"
    igen, lemaradt egy X.
    szánombánom. :R

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák