Új hozzászólás Aktív témák

  • #09819904

    törölt tag

    válasz oszi61 #48 üzenetére

    Mára az ügyfél a hűségével együtt a sor legvégén van! A szolgáltatót egész addig érdekled amíg fizetsz. Ha pár napot csúszol késedelmi kamat. De ez a jobbik eset! Nekem anno az egyik szolgáltató akit nem kívánok megnevezni, egy szó, egy értesítés nélkül megszüntette a vezetékes telefonomat! Felhívtam Őket és érdeklődtem, hogy ki volt az a vadbarom? Kapcsoltak fél napon át, de érdekes módon sosem került elő az illetékes.
    Majd, miután nem adtam fel a küzdelmet másnap is próbálkoztam. Benyögték, hogy az ügyfél kérése volt. He??? :F Mondtam nekik, hogy idézzék már, hogy hol, milyen formában mondtam le bármit is! Elkezdték keresni, majd kb. miután tízszer hallottam, hogy "Kis türelmet!", nem kaptam választ... :U
    Annyit nyertem, hogy előtte cirka negyvenezer forintos kimenő hívásom volt. Hogy ezt lenyelték azt köszönöm nekik! Viszont mivel céges telefon volt és jól megszívattak, az már felháborító!
    Úgyhogy én már nem lepődök meg semmin!

Új hozzászólás Aktív témák