Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lami66

    őstag

    válasz hallador #36 üzenetére

    Na Te is...a mindenbe sokkal többet beleképzelő
    1997 óta van mobilom, akkor PannonGsm néven indultak. Már akkor is leszartam, kinek hány százalékos részesedése van benne, kik a tulajdonosok és van e közöttük Árpád apánk ivadéka. Azért lettem Pannonos, mert 130 méterrel közelebb volt a boltjuk az otthonomhoz mint a Telekomé, és nem azért mert a Pannon név nekem valami ős-szittya nagyonmagyar jelentéssel bírna
    Azóta ugyanaz a számom, nem lettem szolgáltatószöcske, aki kéthavonta ugrál egyik szolgáltóról a másikra, mert máshol tud spórolni 300 ft-ot. Ennek ellenére már a harmadik cég adja nekem ugyanazt a szolgáltatást, és nemsokára már a negyedik lesz. PannonGsm > Pannon > Telenor > ???
    Szóval csak azért sírom vissza a Pannon nevet, mert bennem az rögzült, és még ma is azt mondom, hogy bemegyek a Pannonhoz, ha épp a szolgáltatómhoz indulok, pedig már elég régóta Telenor.

    [ Szerkesztve ]

  • Sinesol

    veterán

    válasz hallador #36 üzenetére

    Egészségüggyel nincs problémám, nemrég voltam nagyobb kivizsgáláson, bő egy nap alatt megvolt minden, jó volt a kiszolgálás is, nemigen tudtam mibe belekötni. Közelünkben mondjuk az utóbbi évben két kórház/játóbeteg ellátó is épült, szóval igencsak modern is minden, bár én nem ezekben voltam, mert megyeszékhelyre 1-2 nap alatt tudtam időpontot szerezni, ezekbe meg 2-3 hét is lett volna, mire sorra kerülök.
    Az oktatásba annyira nem látok bele, régen volt már, de a nyugdijrendszerrel nem csak nálunk lesz gond, azt mondják a skandináv államokon kívül egész Eu-nak rosszak a kilátásai.
    Nekem van egy olyan benyomásom, hogy az emberek azt hiszik külföldön kolbászból van a kerítés és elvből minden rossz, ami itthon van, pedig azért a valóság nem egészen ez.

    Voltam amúgy Dániában kórházban, hát egy sima baleseti sérülésre vártam 4-5 órát mire elláttak, miközben kb. 5-6 ember volt a váróban. Ráadásul odamegy az ember, és nem vesznek fel, fel kell hivnod ügyfélszolgálatot a helyszinen hogy beszámolj a dolgokról, azok bejegyeznek, majd a melletted lévő portás ad egy sorszámot, miután fentről leszólnak, mindez cirka 30 perc. :D Mondjuk szép designos a váró, vannak fotelek, de nem azért megy oda az ember, kényelmesen üldögélni, ujsagot olvasni otthon is tudok a nappaliban. Aztán az orvos rádnéz és ha csak nem haldokolsz azt mondja menj haza szedjél be pár aszpirint és jól leszel, ha mégis fertőzés történne, akk menj vissza és ad antibiotikumot, mindezt nyílt, szennyezett sebnél!. Mondanom sem kell, igencsak szidják az ottani egészségügyet, úgy tűnik valahogy ez minden országban divat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák