Új hozzászólás Aktív témák
-
decibel
aktív tag
Azért a g80-at fx-hez hasonlítani anyááám. Annyi bizonyos, hogy dx10 alatt nem lesz egyik pillanatról a másikra gyorsabb az Amd. Sőt egyenlőre semmi olyanról nem tudni ami miatt a g80 lassú lenne, max egy-két kétes gs teszt. De ennek majd 2-3 év múlva lesz jelentősége, addigra meg már a kutyát nem érdekli.
"you are a monkey poo-poo"
-
Raymond
félisten
Ebben az esetben szvsz felesleges belemenni a reszletekbe, amikor itt siras van a ROP-ok vegett akkor ugyis arrol van szo mennyi pixel-t tud kiirni orajelenkent a chip. Az ebben az esetben a szomoru 4-et jelenti es jogos a siras amit igy latatlanban is megkockaztatnak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
ssolitude
őstag
Ezért kérdezem. Érdemes-e kipróbálni vagy felejtős?
Vista alatt a DX9-es játékokkal mennyire vannak problémák? Elképzelhető, hogy kipróbálnék egy Vistát, de a gyerek kiátkoz, ha a régiek nem indulnak el, vagy rosszabbul mennek.''If I could start again \ A million miles away \ I would keep myself \ I would find a way...'' from Hurt by Johnny Cash
-
rudi
nagyúr
Most akkor hogy is van ez? Írod:
''Nyilván az R600 nem lassult, csak úgy lett tervezve, hogy általánosan teljesítsen jól, és ne csak pár (minő véletlen, hogy a jelenben) igen elterjedt esetben.''.
Ennek ellenére a mezei (jellemzően kétkomponenses) SM2.0 RightMark kódban sehol sincs (R580-hoz képest is!), holott a neki passzoló VS kódba még szárnyal, aztán SM3.0-ban sem hozza a teljes G80 szintjét. LUT-os körökben meg... Akkor ez az általánosan jó teljesítő R600 mindenben jó lenne, csak az aktuálisan domináló kódokban nem?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
nagyúr
Én esküszöm nem értem, miért van többeteknél ez a ''G80 csak szekvenciális shader kódra jó'' szemlélet. Mi akadályozza meg az nVidia shader compiler-t abban, hogy pl. egy float4 threadet szétdobjon 4 (ill. 2x2, de ez most mindegy) SIMD tömb között?
Amúgy meg nyilvánvaló, hogy a 2900XT-ben több a potenciál, majdnem 40%-kal több a lóerő benne (mínusz amit az AA elzabál - ez mondjuk jó kérdés, mennyi). A játékok viszont nem mostanában fognak tudni ezzel élni - és ennek sok köze nincs a DX9-DX10 kérdéshez sem.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rudi
nagyúr
Most semmi újat nem mondtál és a kérdésemre sem válaszoltál, ezért felteszem újra. Az R600 annyira általános lenne, hogy alap DX9 kódtól behal? NEM, nem csak a G80-hoz képest, hanem az R580-hoz képest is! Új kérdést is tesztek fel: Szerinted milyen gyakran van Ved4 MAD pixel alapú számolásnál? Szerintem nem túl gyakran, még DX10-ben sem, mert ott ugyanazok az árnyalási képletek érvényesek mint a korábbi verziókban.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Mozso26
senior tag
Abu egy szot sem értettem abbol amit mondtál.
Viszont ugy látom te értesz hozzá.Tehát azt szeretném megtudni hogy technologiailag melyik a jobb, idötállobb? Ha nem tudnánk az eredményeket(tesztek játékok) csak a fizikai felépitésüket látnának akkor melyik kártya lenne a jobb szerinted(8800 gtx vagy r600)? -
Vistaboy
veterán
Nem ellenkezésképpen, de azért megemlíteném hogy pl. az ATI-nak már az előző generációs kártyái is képesek voltak pl. HDR és Antialiasing együttes használatára, az NV pedig csak a 8-as szériával tudja ezt. De ez csak egy példa, Én is főleg NV-t használok a játékok miatt.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
rudi
nagyúr
Ezt honnan veszed:
''A fordítóprogramnak kell arra ügyelni, hogy az R600 már eleve megfelelő kódott kapjon, a G80-nál a végrehajtás sorrendjéről a hardver dönt.''
A Ultra-thred Dispatch Processzor meg csak ül és malmozik? A soron kívüli szálvégrehajtást meg viccből találták ki? Most akkor masszív párhuzamosításra tervezték, vagy csak neki megfelelő kóddal tud rendesen futni ez az R600?
Szerintem az FX akkor kapott valamekkora löketet, amikor az NV35-ben kivették az integer alut és egy floatot raktak be helyette, a memvezérlőt meg 128 bitesről 256 bitesre emelték.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Majd talán év végére tisztázódik pár dolog mindkét oldalon és a DX10 körül is, de szerintem az ATI most nagyon rohan előre. Az R5xx-es architektúra is csak az életciklusa vége felé kezdett beérni, akkor meg jött rá a G8x. Könnyen lehet, hogy az R6xx-szel is ugyanez lesz.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
nagyúr
Igen, a teljesség kedvéért beletehettem volna a GF5 VS Radeon 9 párbajt - hát az elég gyászos volt.
NV4-R4 fronton végül is nem meglepő, amit írsz, hiszen az R4 lényegében egy R3 upgrade. Nem forradalmi, viszont gazdaságos. És azért az X800XT elég jól sikerült.
Aztán a G7 meg G6 upgrade lett (gondolom, már nagyban számoltak a G8-cal), az R5 pedig meg akarta váltani a világot. A végére sikerült is
szerk. Ciklusvesztés: ez azért funny, mert az R600 tudja. És pont a G80-nak lenne nagyobb szüksége rá
[Szerkesztve]Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...