Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shev7

    veterán

    válasz sh4d0w #4 üzenetére

    Zsembery urnak ADSL halozta van, ahol a p2p terheles sokkal kisebb mertekben jelentkezik, mint kabelnetnel. Akar azt is mondhatnam, hogy Zsembery ur konnyen beszel :)

    Gabás:
    Szerintem bambano ugyanezt mondta :)

    [Szerkesztve]

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • shabbarulez

    őstag

    válasz sh4d0w #4 üzenetére

    Ugye nem gondolod hogy ez a biztos sávszélesség ingyen lesz. A Zsembery arról beszél ha pl. te onlány szeretnél játszani de mondjuk csúcsidőben a túlterhelt hálózat miatt nagyon magas a pinged és lagzik mint állat akkor rendelhetsz majd a szolgáltatótól olyan priorizált alkalmazást a szolgáltatótól hogy x játék protocolok tőled és feléd magas priorításon menjenek. Persze ez nem lesz ingyen, mondjuk kérnek érte havi 2 rongyot és akkor ezért már minden időszakban gond nélkül gámázhatsz. De és hasonlóan így lesz a többi alkalmazás típusra is, ha mondjuk akad a netes video lejátszás közben akkor ha rááldozol némi többlet pénzt akkor azért a priorításban előrébb került és kevésbé lesz akadós a lejátszás. Ez semmiben nem tér el attól a QoS-től amiről a távközlési cégek évek óta beszélnek és amiért a layer7 szinten működő alkalmazás szinten szelektáló hálózati eszközökre a jővőben egyre inkább szükség lesz. Ahogy korábban már írtam a másik topicban a távközlési cégeknek a QoS egyre inkább fontos része lesz a szolgáltatásnak, viszont meg is kell majd fizetni.

    Az vicces lenne ahogy azt te elképzeled hogy majd a felhasználó állítgassa magának neki mi fontos. Egyértelmű hogy minden felhasználónak a saját csomagjai a legfontosabbak ezért mindenki minden adatcsomagját maximum priorításra állítaná hogy a többi előfizető elé kerülhessen, hisz az önös érdekek dominálnának. Ezért kell a szolgáltatónak a saját közös erőforrásait úgy szétosztania hogy abból az adott alkalmazás típus működési elvárásainak megfelelően jusson mindenkinek úgy hogy az előfizetői megelégedettség közel maximalizálható legyen. Ez persze nem jelenti az hogy mindenki elégedett lesz, de a bevétel többségét adó ügyfélkör elégedettsége célja minden vállalatnak hisz ők elmennek az komoly gond lenne.

Új hozzászólás Aktív témák