Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Borítókép alapján esküszöm azt hittem, hogy valami villamosteszt lesz, poénból, vagy kapott a villamos valami új rendszert és annak az apropóján készült teszt. :DDD

    Asszem ideje elgondolkodnom egy alváson...

    Szerk: nincs megállás, azóta tovább pörgött az agyam, hogy hogy nézne ki egy villamosteszt, autós metodikával meg nyelvezettel:
    Elektromos hajtású, tehát hihetetlen nyomatéka van azonnal, pincétől padlásig. Az útfekvése kiváló, mintha sinen húznák, úgy megy, bár a kormányon nincs túl sok visszajelzés, illetve nagyobb sebességnél hajlamos kitörni, ilyenkor erősen alulkormányozottá válni. A dashboard elég retro, de végülis teszi a dolgát, panaszra nincs okunk. Az ülés lehetne kényelmesebb, pláne ezen az árszinten. A sofőr ülése még elmegy, de az utasülések párnázottsága vékony, anyaga igénytelen, hosszútávon nagyon kényelmetlen, semmiképpen nem vállalnám benne egy seggel a München - Szecsőt. Légkondi nincs, de ami még nagyobb baj, hogy az ablakokat se lehet teljesen lehúzni, így nyáron veszélyes mértékben felmelegedhet. Jó hír, hogy cserébe "bubogás" nincs, még nagy sebességnél sem. Fedélzeti navigáció és egyéb luxus, illetve tolatókamera sajnos nincs. Előbbi nem nagy veszteség, úgyis szinte az összes gyári navigáció borzalmas, pláne a telefonokhoz képest, így úgyis mindenki azt használja, maximum nem tokban, hanem apple carplay vagy android auto-val.
    Összességében vegyesek a tapasztalataink, hiszen nagyon praktikus jármű, zéró lokális légszennyezéssel, viszont ezen az árszinten vannak megbocsájthatatlan problémák, főleg komfort oldalról.
    2/5*

    És akkor most úgy érzem, tényleg itt az ideje, hogy elmenjek aludi. :DDD :DDD :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák