Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Lirion #2 üzenetére

    simán lehet életszerű, nem ismerjük a távolságokat. sávváltásnál az egyenesen haladónak természetesen elsőbbsége van, de ez nem jelenti azt, te addig nem válthatsz sávot, amíg látótávolságban van mögötted valaki.

    lassításra késztetheted, hirtelen fékezésre nem. különben az életben nem sorolnál sehova.

    így ha megvolt közöttük a megfelelő követési távolság, akkor a szoftver manővere érthető, életszerű, és indokolt lehetett.

    de mivel részleteket nem tudunk, ezért nem is tudjuk megítélni.

    @VaniliásRönk: ezt így mondjuk simán kétlem. max. ha egymás mögött mennek. de sávváltásnál simán lehet az elöl haladó a hibás, ha "hirtelen fékezésre kényszerítve" vált sávot. erre nem kell készülnöd követési távolsággal, hiszen nem előtted halad, hanem "melletted".

    [ Szerkesztve ]

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz Lirion #2 üzenetére

    Az USA-t nem tudom, de Kanadában ha a mögötted haladó az autód hátulját kapja el, akkor az az ő hibája, függetlenül attól hogy volt-e reális esélye elkerülni a balesetet. Csak akkor fogják az igazi vétkesre az esetet ha annyi ideje sem volt, hogy a mögötte haladó elé vágjon, és ezért oldalba kapta.
    Az indexre meg gondolom senki sem igazán figyel, mert az Észak-Amerikában úgyis luxus.

    #3 DeFranco: Elvileg igen, a gyakorlat meg az, hogy van két ellentétes állítás, úgyhogy a rendőr rendszerint a hátul haladóra keni a leírtaknak megfelelően. A bíróság, ha odáig jut az ügy, pedig egyszerűen helyben hagyja a helyszínelő rendőr döntését. Hacsak nem volt a hátul haladó kocsiban kamera, sok esélye nincs hogy bizonyítsa az igazát.

    [ Szerkesztve ]

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák