Új hozzászólás Aktív témák
-
dajkopali
addikt
a toyota hasonló fejlesztésekkel foglalkozó szakértője is úgy véli, hogy csak lassan, még nagyon messze van az, amikor az anyósülésen jógázunk, míg az autó elvisz valahová
de egyszer, talán hamarabb, mint gondolnánk, meglesz ez is
de ez persze nem zárja ki azt, hogy maradjon a hagyományos vezetés: csak ugye szerepcsere lesz, akkor az lesz a kivétel, az egymással és az útjelzésekkel kommunikáló autók közé csak keveseket engednek majd be, erős vizsga után - de inkább az lesz, hogy a vezetni imádókat külön helyekre terelik: ma sem mehetsz 280-nal sehol, csak ha versenyzői licencet szerzel, és akkor a pályákon"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
dajkopali
addikt
bár nagyon figyelem a híreket, követem az eseményeket, de nem vagyok szakember
ám úgy vélem, ez egy hosszú folyamat, aminek minimum három komponensét kell tökéletesíteni, amíg a valódi önvezető járművek veszik át az uralmat: az utakat fel kell erre készíteni, a forgalomba kerülő autók egymással történő kommunikációját meg kell oldani, a fedélzeti rendszerek önmagukban - a felhő segítsége nélkül is - képesek lesznek a legtöbb hétköznapi szituációt kezelni
a fejlesztések jelenlegi fázisában csak a legutóbbira - igaz, a legfontosabbra - mennek rá, tegyék is
de a jövő mindenképp a komplex, a teljes közlekedést átható vezérlésé lesz
hogy mondjak egy releváns példát: ma már nálunk is az okozza a legnagyobb gondot, hogy reggel fél nyolckor meg délután négykor még a kisebb vidéki városok is bedugulnak, mert munkába menet, onnan jövet iszonyú sok autó jelenik meg az utakon - a legtöbbször csak egy utassal
ezt megoldaná egy automatizmus[ Szerkesztve ]
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter