Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz bambano #2 üzenetére

    Egy az egyben ugyan ez jutott eszembe nekem is :K

    Szerintem egy nagyon dicséretes kezdeményezés, sok sikert nekik, drukkolok! Valóban ez lehetne az internet következő nagy mérföldköve, a hasznosságához kérdés nem férhet. :R

    Zefír: Nagyjából ugyan az lesz benne, mint az eddigiekben, csak
    a) zömítve, tehát ha a rizsa nem érdekel, akkor jobb ez a forrás
    b) kapcsolva lesznek az anyagok régiótól függetlenül, tehát ideális esetben nem fordulhat elő olyan, hogy egy adat ruszinul még nem friss, de mandarinul már igen

    Ez lesz az emberiség nagy konstansgyűjteménye :DDD

    szerk.: helyesírás

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dany007 #5 üzenetére

    Az a probléma, hogy szerintem ezt nem is nagyon lehet biztosítani. Irdatlan nagy meló lenne, amihez kell:
    - idő
    - pénz
    - irdatlan mennyiségű szakember, az élet minden létező területéről

    Sajnos a wiki, mint cég egyikben sem bővelkedik. A közösség meg pár marhától/trolltól kivéve jó munkákat rak le az asztalra, legalábbis saját tapasztalatok szerint ritka rajta a pontatlan adat.
    Ha jól tévedek, jelenleg is van valami validáció minden változtatásra, bár igaz, hogy azt is közösség csinálja. Ha meg rosszul tévedtem, javítsatok ki. :)

    Így hirtelen ötletem sincs, hogy hogy/mennyi idő alatt lenne egyáltalán kivitelezhető a projekt a közösség "ereje" nélkül.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dany007 #10 üzenetére