- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Psychopeti
senior tag
Én már vagy egy hete küldtem nekik [levelet] de eddig még semmi válasz nem érkezett...
Ilyenkor mit lehet még csinálni? Az online felület még nem érhető el a vodánál?[ Szerkesztve ]
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
-szp-
aktív tag
válasz Psychopeti #1 üzenetére
A Vodafone azt ígéri, napokon belül elindul az online. Addig telefonon, vagy személyesen tudod elvégezni az adategyeztetést.
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
aprokaroka87
nagyúr
Azért az lássuk be hogy a Vodafone nem sieti el az online dolgot.
Biztos jó dolog jobban leterhelni az ügyfeleket és az ügyfélszolgálati rendszert.-szp- köszi azért ez jó hír
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz aprokaroka87 #3 üzenetére
De legalább lesz. Valamikor. Én csak telefonon tudom (illetve tudnám ha akarnám) intézni mindezt mert sem személyes sem online lehetőség nincs. Hagyom is veszni a számot, mindhárom szolgáltató olcsóbb lett azóta mint a jelenlegi percdíjam.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
AtHoS
nagyúr
Segíteni szerettem volna egy Telenoros kártya online adategyeztetésében, de az online felületen nem lehetett végrehajtani az egyeztetést, mivel a kérdéses kártya eredetileg más nevére lett vásárolva.
Erre jobb előre számítani, nehogy utólag legyen meglepetés, hogy mégis csak személyesen kell bebattyogni ügyfélszolgálatra
read-only mode on the forum
-
aprokaroka87
nagyúr
Engem is kérdezgetnek hogy hogy és miként.
Azt szoktam aki tudja hogy a saját nevén van a kártya az intézheti könnyenAkinek nem a nevén van, de tudja hogy kinek a nevén van, az vegye fel azzal a kapcsolatot,ha lehet.
Aki pedig nem tudja hogy kinek a nevén van az pedig menjen be személyesen, ha lehet minél hamarabb.
-
mikej95
aktív tag
Vodafone személyes adategyeztetést konkrétan annyi, hogy adnak egy fénymásolatot és akármi bullshitet írhat rá konkrétan az Achmed. Persze lehet kiszűrik az abszolút fals adatokat, de ehhez a törvényhez és a végrehajtásához csak gratulálni tudok.
Bule Mobile szintén szép. Weboldalukon azt kamuzzák Telekom online adategyeztetés működik, de az igazság az, hogy abszolút nem elérhető Bule Mobile ügyfelek számára, annyira nem, hogy konkrétan emiatt bementem Telekom-ba. Első védvonaluk egy ügyfélszolgálatos volt aki a nyugdíjasoknak és egyéb félbites felhasználóknak bepötyögte egy tableten a dolgokat.
Ragaszkodtak hozzá, hogy nála kezdjek, ne húzzak sorszámot, persze ő se ment többre netes felülettel mint én. Aztán jött 45 perc sorban állás, azt követően ki kellett hívni a szakit a pultos csajnak a hátsó teremből és kiderült, hogy még saját, belsős felületükön, a boltban sem tudják elvégezni ezt a bonyolult procedúrát.Végül maradt az egyetlen mód, a telefonos egyeztetés, körülbelül az ötödik 45-90 perces próbálkozást siker koronázta, a recsegő lift zene után végre élő emberrel beszélhettem. A különböző próbálkozások alatt még a géppark is fejlődött, először egy női hang mantrázta, hogy "lehet több mint 2 percet kell várnom", ezt rá egy hétre felváltotta egy férfi hang aki csak annyit dadogott hogy várni kell, amire sikerült sorra kerülnöm már felváltva nyomták.
Bár a hangja alapján inkább zombi lehetett, akit kapcsoltak nekem. ~200 000 Bule mobile kártyás ügyfél, kb 2,5 hónap az adategyeztetésre az napi ~2800 ezer ember már ha egyenletes eloszlást feltételezünk.
Első kérdése az volt, azt a számot szeretném-e adat egyeztetni amiről telefonálok, igazából ezt a gépi hang is megkérdezte és válaszoltam neki gombnyomással, szóval el lehet képzelni milyen jól van az egész kialakítva.
Ezt követően 5 perc néma csönd következett, mivel a gép amin dolgozott lassan reagált, azt hogy ez szerver vagy kliens oldali probléma volt az ügyfél-szolgálatnál azt már nem is firtatom.Ja és ezt jövőre is végig kell sz**ni.
[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Just486
senior tag
Szerintem bekaphatják, én nem csinálok semmit. ha kizárják a kártyám, nem lesz számom azt le van tudva.
That unconquered country we call the future.
-
aprokaroka87
nagyúr
-szp-
A vodafone-tól kapnak olyan sms-t ismerőseim, hogy az adataik egyeznek a belügyminisztériumban tároltakkal....
Erről lehet tudni valamit?
Mert ez így furcsa.
-
hemaka
nagyúr
válasz aprokaroka87 #11 üzenetére
A szemelyi igazolvanyon feltuntetett adatokkal tokeletesen stimmelnie kell, kulonben eldobja a rendszer. Azokat meg nyilvan a belugy tarolgatja es onnan kerdezik le.
-
-szp-
aktív tag
válasz aprokaroka87 #11 üzenetére
Az adategyeztetés a szolgáltató feladata alapvetően, ha nem történt változás a személyi-, lakcímkártya stb. azonosítókat illetően, akkor a saját lekérdezéseik alapján a BM igazolja, hogy ezek valós adatok, érvényben lévők. A Vodafone ezek szerint az ismerőseidet "átvilágította", mindent rendben találtak, további teendő nincs. Ha azóta személyit cseréltek, vagy változott az állandó lakcím, akkor egyeztetni kell az ügyféllel is, nyilván. Illetve probléma lehet abból, ha magánemberként tíznél, cégként ötvennél több SIM van a neveden.
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
-szp-
aktív tag
válasz aprokaroka87 #16 üzenetére
Az a biztos, ha részt veszel a folyamatban, ha kezdeményezed és elintéztétek, utána hátra lehet dőlni. Az ügyfélszoglálat hívása díjmentes, csak az idődet nem fogja kifizetni senki...
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
Romvr
őstag
Anyukámnak próbáltam a BlueMobile-t már 6 alkalommal regisztrálni, de szerintem a Telekom részéről valami rohadtul nem fontos piac lehet...(Telekom márka)... Telefon mellettem, "több mint 2 perc van hátra" szöveg + zene és simán végignéztem a Batman Vs Superman-t anélkül hogy felvette volna bárki ember. Ezt még eljátszottam 3-4 alkalommal különböző napokon és időpontokban. De simán megnézek 1-2 sorozatrészt is úgy hogy mellettem ciccereg a telefon és senki nem vette még fel egyszer sem. Online nem lehet, személyes ügyintézésre sincs lehetőség. Tehát marad az hogy elmennek a bús **csába!
Szóval jó volt a BlueMobile a 22 forintos percdíjával neki, de megy át más szolgáltatóhoz ebben a hónapban.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
arnyekxxx
veterán
fél órája 5percen belül mindkét vodás simre megjött az "regisztrált adatai egyeznek a BM adatokkal minden OK"
ez az adategyeztetés nem vett el túl sokat az életünkből
-
nemlehet
őstag
Én pénteken 1-kor hívtam őket, akkor 10 mp alatt felvették. Előtte mindig 4 után próbálkoztam (léptem ki az iroda ajtaján és hívtam őket) de akkor nekem se vették fel akármeddig próbálkoztam.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
MomoSinX
aktív tag
Én már megcsináltam online, elsőre sikerült (30-as vagyok). Azonban a faterom és nagymamámnak már nem volt ilyen egyszerű dolga, túl sok duplikált szám van és nem fogadja be a rendszer, ezért kénytelenek sokan bemenni személyesen.
-
big-J
őstag
Keruljon inaktivba. Ott rohad el, nem veszek ujat. Mar amugy is hamarabb el lehet erni emailben mint telefonon.
-
norbert29
csendes tag
Nem tudom mi az Bule mobil de gondolom Blue mobile akar lenni.
Én eddig 2x30 és 1x55 percet telefonáltam el az adategyeztetés miatt,persze egyszer sem sikerült senkivel egyeztetni mert meguntam ezt a sok várakozást.
Ha hó végéig nem lehet online felületen egyeztetni náluk akkor 3 számom megy a levesbe.
De legalább akkor visszatérek a Telenorhoz,úgy is van már normális feltöltős csomagjuk újra. -
joelke HU
senior tag
Azért ne add fel ennyire könnyen. Nekem is harmadszorra vették csak fel, de igen fürgén. Mindössze 6 percre rá. Meg is lépődtem rajta. Szóval nem lehetetlen. Valszeg az a gond, hogy a telekom molmobil meg blues simeket is ugyanazok egyeztetik. Kérdezte is a srác a háromból hova tartozom, mert akkor át kell lépnie arra a felületre.
De ha anyud csak telefonál akkor lehet el kellene hagynia a szolgáltatót, mert a voda is meg a telenor is ma már a 22 Ft alámegy.iPhone SE 2020 (PRODUCT)RED
-
Sonja
veterán
Én is bementem hétfőn a Vodafonhoz egyeztetésre. Két SIM-et is egyeztettem. Csak kitöltötte az adatokat a gépben, majd megköszönte és ennyi volt?! Semmit nem kaptam róla, ez így rendben van? Honnan tudjam, hogy az adatok egyeztek és nyugodt lehetek?
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
TomPack
őstag
Ne legyél biztos benne! Én számhordozás előtt voltam bent adategyeztetni, szóltam is hogy megváltozott a lakcímem -egyébként akkor ott még nem volt szó számhordozásról-, persze nem kaptam semmi papírt, majd rá pár napra számhordozást kezdeményezett a telekom, amit visszadobott a rendszer adatnemegyezés miatt. Újra bementem a vodához, és a régi lakcímem volt a rendszerben... Azt mondta az ügyintéző, hogy látja mi a probléma, csak az egyik rendszerben lett átírva, és nem mindig íródik át automatikusan a másik rendszerbe. De most ő manuálisan átírja, így már mindkét rendszerben egyeznek az adataim. Wtf?! Utána sikeres lett a számhordozás.
-
vhw
addikt
Egyébként mikor/meddig lehet hívni az ügyfélszolgálatot?
0-24?"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
aprokaroka87
nagyúr
-
nemlehet
őstag
-
8th
addikt
-
AtHoS
nagyúr
Én szerencsés voltam és elsőre lerendeztem a dolgot, kaptam is illetve majd fogok július 7-én 2 nap ingyen dumát majd érte, bár fater (Ő használja a SIM-et) elfelejtett tájékoztatni, hogy már kapott SMS-t, miszerint egyeztették az adatokat és nincs további teendő.
Na ezen elgondolkodtam honnan a francból is tudhatnák, nem lett-e eladva közben a SIM?
Attól, hogy egyeztették a náluk tárolt adatokat a BM-ben lévővel még marhára nem fog kiderülni, hogy az a SIM valóban az egyeztetett adatokhoz tartozó személy birtokában vanHa ezt így helybenhagyták az illetékesek, akkor szvsz. bazira nem azt a célt szolgálja ez az adategyeztetés amit eddig magyaráztak mögé
read-only mode on the forum
-
8th
addikt
Én tök feleslegesnek tartom ezt az egészet. Értelmetlen látszatintézkedés semmi több. Mi van ha én találtam egy személyit vagy előkotorok a fiókom aljából egy korábbi adásvételi szerződést és az abban szereplő adatokkal regisztrálom be a kártyát? Elmegyek bankot rabolni és az éjszaka közepén rárúgja a tek az illetőre az ajtót? Komolytalan átgondolatlan baromság. Amúgy második próbálkozásra már sikerült regisztrálnom muterom számát csak vicces volt, hogy azonnal hibát dobott.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
lapartman
tag
Jaaa, szóval ezért kaptam én is valami SMS-t a Vodefonetól
-
T, online felület :
- anyám adatait megette
- nagyanyámét nem
-enyémet nemHétvégén autózok úgy 200km beregisztrálni nagyanyám telefonját, meg persze repül egy panasz a T-nek
@8th : Ennyi, bűncselekmény miatt törvényt hozni...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen